Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

es 250 או es300 (לפני רכישה מה עדיף)


zohar 27
שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חג שמח לכולם.

השאלה כאמור בכותרת.

ברשותי פולקסוואגן פאסאט 04 רכב משפחתי יחסית גדול.

אני מתלבט בין 2 הסאבים הנ"ל את ה-es250 אני יכול לרכוש במחיר טוב של 750 ש"ח חדש כמובן כולל תיבה אטומה מקורית +גריל.

את ה-es300 אני יכול לרכוש ב850 ש"ח גם כן חדש+תיבה אטומה וגריל.

אנחנו זוג + צוציק סגנון המוזיקה היא מעורבת ממש לא "פיצוצים" בדגש על איכות ולא על עוצמה.

שאלתי היא כזו:

1. האם יש הבדל בגודל משמעותי בין הסאבים הנ"ל? (אני מעוניין להשתמש בנפח תא המטען עגלה,קניות וכו..)

2. האם המחירים סבירים למוצרים חדשים? ד"א ישנה מודעה כרגע על ה-es300 משומש במחיר של 750 ש"ח אולי עדיף?

3. איזה סאב מתאים לי יותר? כרגע אני עם tempo מקדימה וכנראה אלך על 8450bt בעל 3 יציאות לגבי מגבר עדין לא סגור.

תודה לעונים.

בברכת חג שמח לכולם,

זוהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.הבדל מאוד ברור 10 מול 12 אינצ, ההבדל בנפח התיבה הוא בערך 10 ליטר יותר

תא המטען של הפאסט דיי גדול לא חושב שתהיה לך בעיה עם סאב 12 ובכזה רכב הייתי הולך עליו.

2.מחיר של 850 כולל תיבה הוא מחיר טוב מאוד עבור ה-ES300

3.אישית הייתי הולך על ה-ES300 ,לדעתי בסוג הרכב שלך הוא יותר מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AUDIO KING תודה על התגובה.

לפי שרשורים שקראתי בפורום ישנה עדיפות ל250 מבחינת איכות יש אמת בדברים?

ה 300 נשמע טוב יותר מבחינת נתונים טכניים מה250? או "שהאוזן קובעת"?

"לדעתי בסוג הרכב שלך הוא יותר מתאים" בגלל שהוא גדול או שנשמע יותר טוב? (סלילים וכו)

אני חלש בתחום ככה שאשמח אם תאיר את עיני.

תודה,

זוהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין הדברים

ה-ES250 בעל קוטר יותר קטן, יותר חלש ,מטבע הדברים יורד פחות נמוך ,וקצת יותר מדוייק מאחיו הגדול

יכול לעבוד בתיבה אטומה מינימאלית והוא אידיאלי ברכבי מיני שיש להם בעיות מקום בתא המטען.

 

במקרה שלך אם תלך על ES250 עם תיבה אטומה הוא יהיה מאוד לא דומיננטי

הייתי הולך על ה-ES300 ,ואף ממליץ להתקין אותו בתיבה עם פורט ולא תיבה אטומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי ה- 300. לגבי ה- 250 יש ברכב של אשתי.

תיבה אטומה לא גדולה.

הסאב עושה עבודה מצויינת. מוגבר על שני ערוצים בגישור, לא מאוד חזקים (בגישור שווה למשהו כמו 200 וואט, אולי קצת יותר ב 4 אוהם).

אבל הרכב הוא מסוג פורסטר- כלומר, התא מטען פתוח לחלל הרכב. וחוץ מזה, לא אוהבים סאב דומיננטי מאוד.

מקווה שהאינפורמציה הזאת עוזרת לך.

שנה טובה,

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...