Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,קודם כל אני מבקש להתחשב ניסיתי להריץ חיפוש בפורום על הנושאים המעניינים אותי אבל זה ממש לא הפנה אותי לשרשורים הנכונים...

 

ברשותי אודי A6 מנוע V6 2.4 שנת 1998

למרות שלטיפול 10K נשאר לי עוד כ2000 ק"מ אני מעוניין לבצע אותו עכשיו

אני לא מצליח למצוא בשום מקום איזה פלאגים הכי מומלצים לרכב שלי (אין כאן שיקול של מחיר)

כמו-כן היכן אני בודק את שמן הגיר והפילטר? (הבנתי שזה קיים ברכב שלי)

כמו כן מהו השמן מנוע הכי מומלץ לרכב שלי?(שוב,אין כאן שיקול של מחיר.)

איזה מנורות הכי מומלצות כאן בפורום מבחינת חוזק וגוון לא צהוב?

 

תודה מראש (גם על הקטילות אם יהיו כאלה)

 

8)

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

לגבי פלגים: כנס לאתרים של היצרנים השונים (NGK, BOSCH...)

לכל אחד יש מנוע חיפוש לפי דגם הרכב - כך תוכל למצוא בדיוק את הדגמים

המתאימים למנוע שלך.

מניסיון למנועים כמו שלך הפלגים בארץ מאוד יקרים (רצו ממני 150ש"ח לפלג - ואני צריך 6).

הכי זול זה להזמין מ-EBAY.

 

מפלס שמן גיר ופילטר - ניתן לבדוק במוסך (בד"כ אין מדיד).

 

לגבי שמן מנוע, צריך לבדוק צמיגות לפי דרישות יצרן, אך כמובן אני ממליץ רק מהחברות הגדולות (MOBIL' CASTROL, LIQUI MOLY( ואצלך אני מאמין שצריך סינטטי מלא.

×
×
  • תוכן חדש...