Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

חזרתי עכשיו מנסיעה קצרה בתוך העיר, באמצע הנסיעה כשאני על מהירות נמוכה ומאט לפני רמזור הרגשתי שהרכב (רנו מגאן 2001 אוטומט) מעביר הילוכים בצורה לא טובה, ובעצם הרכב מאיץ כשאני מנסה לבלום, מהלחץ שאני אכנס במכונית לפני לחצתי על הברקס והרמתי אמברקס וכיביתי את הרכב. כשניסיתי להדליק בחזרה הרכב לא התניע, כך ניסיתי בערך 7-8 פעמים עד שהרכב התניע, נסעתי הביתה וכיביתי והדלקתי את הרכב כמה פעמים והכל נראה תקין.

האם יש תקלה רצינית ברכב? :oops:או מכיוון שעכשיו הכל עובד זה אולי משהו חד פעמי ואין צורך לטפל?:-)

 

תודה רבה:-)

פורסם
שלום לכולם

חזרתי עכשיו מנסיעה קצרה בתוך העיר, באמצע הנסיעה כשאני על מהירות נמוכה ומאט לפני רמזור הרגשתי שהרכב (רנו מגאן 2001 אוטומט) מעביר הילוכים בצורה לא טובה, ובעצם הרכב מאיץ כשאני מנסה לבלום, מהלחץ שאני אכנס במכונית לפני לחצתי על הברקס והרמתי אמברקס וכיביתי את הרכב. כשניסיתי להדליק בחזרה הרכב לא התניע, כך ניסיתי בערך 7-8 פעמים עד שהרכב התניע, נסעתי הביתה וכיביתי והדלקתי את הרכב כמה פעמים והכל נראה תקין.

האם יש תקלה רצינית ברכב? :oops:או מכיוון שעכשיו הכל עובד זה אולי משהו חד פעמי ואין צורך לטפל?:-)

 

תודה רבה:-)

כנב למוסך מורשה של רנו ותספר להם את הסיפור הם ידעו כבר מה מקולקל

פורסם

יש אפשרות כי הממסרה האוטומטית הורידה הילוך ולכן הרגשתה כי הרכב מאיץ .

כנראה כיבתה את המנוע בהילוך D , הילוך משולב בממסרה, ואח"כ ביצעתה ניסיונות להניע .

 

כדאי לגשת למוסך ולבדוק את הרכב , ולהסביר לבוחן רכב את הבעיה .

ובמקביל ללמוד את התנהגות הממסרה האוטומטית ואפשרויות בלימת חירום בנהיגה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...