Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

מגבר-קניתי,סאב-קניתי,רדיו דיסק-יש (לא ברמה גבוהה אבל יש),מכונית גם יש,6*9 יש,קומפוננט? יש ואין.

 

זה מה שיש לי כרגע-

מגבר-JBL GTO 75.4

סאב-KICKER COMP C12

רדיו דיסק-Sony GT540 משהו כזה,אבל יש גם KENWOOD MP543U.

 

כרגע יש לי מלא אופציות ובעיקר כאב ראש,בבית יושב לו סט סרווין ווגה CS65

יש לי אפשרות לקנות לאנזר HR 6.1 בזול,אני בכלל רוצה דוטק אוביישן 6 אבל לא מצליח למצוא יד שניה,

 

בנוסף,חבר פורום הציע לי את הקומפוננט הבא של רוקפורד מדגם T1625-S,ששוב-המחיר לא אומר כלום ואני לא מכיר את אופי הסאונד ולכן יהיה לי קשה לקנות בצורה עיוורת.

 

יש לי כמה שאלות,ואני מאוד מקווה שתענו לי עליהן כי אתם תעזרו לי מאוד:

 

1)הסט של רוקפורד,עוצמתי? אני מחפש משהו דומה בסגנון לדוטק אוביישן,רק אגרסיבי יותר.

 

2)איזה רדיו דיסק עדיף מבין השניים שרשמתי למעלה,הקנווד או הסוני?

 

3)אני משתגע ברמה קשה,איזה קומפוננטים אתם ממליצים מהחברות פוקאל,אינפיניטי ולייטנינג אודיו,אם בכלל?

 

4)יש לי CARDINAL V15 השחור החדש,כמובן שהוא לא אמור להגביר את הדברים החשובים,האם הוא יוכל לשמש כמגבר שני מונו לסאב בהצלחה?

 

5)מה דעתכם על הרוקפורד PRIME R500-1,הבנתי מהחיפוש שהוא קצת אנדרייטד,כזה חדש ב500 זה משתלם?

 

אני אוהב מידים אגרסיביים,אני חולה על באס מהמידים,איזה מהסטים שרשמתי פה יספק לי את זה? ואם אין על מה תמליצו?

 

 

מנהל,במידה ומשהו באשכול אינו כראוי אני מבקש לא למחוק אלא להודיע לי ואשנה זאת,הפוסט נורא חשוב לי.

תודה מראש לכולם!

פורסם

היה לי את הקרדינל השחור והוא הגביר לי סאב של פיוניר Champion Series 1300W

 

נגיד דבר כזה, אם אתה מחפש דיוק, אז אתה מחפש במקום הלא נכון.

 

מבחינת הבאס, רק רעש רעש רעש ועוד רעש, האוטו רועד בלי פרופורציה, באסים במקום שאין בכלל באס, פשוט כמו משוגע שלקח אקדח ומתחיל לירות לכל הכיוונים.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

עם תקציב של 500 ש"ח על קומפוננט, אין טעם לדבר בכלל.

תגדיל אותו ל1500ש"ח, תקבל פוקל בתור וופרים, ומורל בתור טוויטרים, ואז יהיה לך גם באס, גם איכות, וגם....

כמובן אל תשכח את הבידוד דלתות, החלפת מגבר לפרונט, והוספת מגבר מונו לסאב.

פורסם

סוף סוף,תודה רבה :)

 

התקציב שלי לקומפוננט הוא לא 500,הוא לא מוגבל בעצם,השאלה איזה סט ינוצל הכי טוב וישמע הכי אגרסיבי ביחד עם המגבר שלי

פורסם

לגבי למה לא עוזרים לך , נראה לי שזה בגלל ששאלת שאלות עד מחרתיים , וקצת קשה להתחיל לענות על הכל. התפזרת קצת עם השאלות

 

לא נתת תקציב לקומפוננט ואם אתה אוהב מיד אגרסיבי תנסה את ההרץ היי אנרג׳י , או k2p

 

מה אתה מחפש איכות או עוצמה ?

ואתה מחפש לקנות גם קומפוננט וגם מונו במכה אחת?

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...