Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים, מקודם ניסיתי להניע את הרכב ונשמע שהסטרטר "תקוע". הרכב הוא לאון T שנת 2007.

צירפתי הקלטה של מה שקורה שם:

http://yourlisten.com/channel/content/16906825/memo?rn=17mvmq1x0s38

 

הבעיה העיקרית שלי היא שהרכב נמצא בחניה תת-קרקעית (ודיי צפופה) של בניין, ככה שגרר לא אפשרי. איך אני ממשיך מפה?

 

 

תודה רבה והמשך ערב גמר 100מ' נעים:wink:

TFSI Power

פורסם

היי

לא נישמע תקוע

נישמע כאילו מצבר חלש מדיי

בלי להניע כשאתה מנסה לצפור - איך רעש הצופר ?

כשאתה מניע כל האורות ברכב יורדים לגמריי ?

הרדיו התאפס ?

בן כמה המצבר ?

 

לגביי החניה : יש מכבי יש חברים , קנה 6 בירות תביא 5 חברים והאוטו יצא צ'יק צ'ק

:)

 

עפר

 

נ.ב.

יש מצב בצפיפות לנסות להניע עם כבלים ?

פורסם
היי

לא נישמע תקוע

נישמע כאילו מצבר חלש מדיי

בלי להניע כשאתה מנסה לצפור - איך רעש הצופר ?

כשאתה מניע כל האורות ברכב יורדים לגמריי ?

הרדיו התאפס ?

בן כמה המצבר ?

 

לגביי החניה : יש מכבי יש חברים , קנה 6 בירות תביא 5 חברים והאוטו יצא צ'יק צ'ק

:smile:

 

עפר

 

נ.ב.

יש מצב בצפיפות לנסות להניע עם כבלים ?

הצופר אכן חלש והאורות מחלישים את המתח.

מוזר כל הסיפור הזה.

לפני חודש וחצי בערך המצבר היה מרוקן (הרכב לא הונע במשך שבועיים בערך), אחרי הנעה עם כבלים לקחתי אותו למוסך ונאמר לי אחרי בדיקה שהוא תקין לגמרי.

חוץ מזה הוא צריך להיות בן פחות משנה ולא יותר מ8-10 אלפי ק"מ.

אני אנסה מחר להניע עם כבלים.

 

אגב, להוציא את הרכב לא אפשרי, כניסות לחניות תת קרקעיות בבנייני ת"א זה תמרון לא פשוט עם עליה.

TFSI Power

  • ספונסר פורום
פורסם

גם לי נראה שמדובר בבעיית מצבר.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

נראה לי שגם מצבר לפי הרעש של הסולונואיד שמראה שהוא אכן עובד.

 

חוץ מזה תבדוק עם מולטי טסטר מתח של המצבר וגם את התאריך שלו.

 

יתכן שהגיע זמנו

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

בהמשך לכל הנאמר כאן, אני ממליץ שתרכוש כבלי הנעה באורך "לא סטנדרטי".

אין לך מושג כמה זה יכול להועיל במקרים בהם יש להניע רכב שהגישה אליו קשה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...