Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד ביחידת אבטחה מסויימת שעובדת בשיתוף פעולה ישיר עם המשטרה.

 

היום התחלתי לעבוד כרגיל,ובשעה 6:17 בבוקר קיבלתי איזושהי ידיעה\התרעה,ובעקבות זה יצאת בנסיעה די מהירה לכיוון שאליו התייחסה ההתרעה, לא עוברות 4 דקות ועוצרת אותי ניידת משטרה ברח' ז'בוטינסקי בר"ג על מהירות של 86 קמ"ש.

 

למרות כל הסברי שנהגתי במהירות הנ"ל בעקבות אותה התרעה מבצעית וזה בהתאם למצב התנועה (שעה 6:20 בבוקר,גל ירוק ברחוב ז'בוטינסקי,שזה רחוב רחב ודי שומם בשעה זו של הבוקר (לכיוון פ"ת), ולמרות שהסברתי לשוטר שזו עבירה ראשונה שלי,השוטר פשוט התעלם,לקח את רשיוני וזימן אותי למחר להתייצב בפני קצין משטרה על מנת שייקבע אם להשיב לי את רשיוני או לפסול אותו למשך חודש (עד ה-13.9,שזה התאריך של המשפט שקיבלתי....).

 

בקיצור יום מעצבן,אני מאוד מקווה לקבל מחר את הרשיון חזרה,ושייבוטל לי המשפט (אני אגיע מחר לקצין המשטרה עם מסמך רשמי של המטה הארצי לגבי אותה התרעה שקיבלתי,וכן מסמך מקב"ט היחידה שלי שמאשר שהייתי במהלך פעילות מבצעית,ובנוסף שוטר שיבוא לתמוך בעמדתי,אחד השוטרים שעובדים איתנו).

 

wish me luck......:roll:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שעה 6:20 בבוקר,גל ירוק ברחוב ז'בוטינסקי,שזה רחוב רחב ודי שומם בשעה זו של הבוקר

 

גל ירוק לא יעיל ב-86 קמ"ש.

 

סע 50 קמ"ש בלבד.

 

(או 100, או 150, או 200 ...:mm_wink: ).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

האמת ששקלתי לנסוע 200 קמ"ש,אבל בכל זאת,מאזדה לאנטיס......

 

 

מעצבן אותי כי אני באמת מבין את חומרת המקרה,אין מצב שהייתי עושה את זה שלא במסגרת העבודה (ולראייה,4 וחצי שנים על ההגה ללא אף דו"ח), והשוטר אפילו לא היה מוכן לשמוע על כך.

 

אני רק מקווה לקבל מחר את הרשיון נהיגה,ושלא ינחתו עלי במשפט........:roll:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין מצב לבליינדר (רכב עבודה) ואני גם לא מחפש להתעסק עם המשטרה,וכמו שאפשר להבין אני לא איזה עבריין כפייתי שחייב גלאי ראדר,בליינדרים ועוד אמצעים שונים ומשונים כדי לחמוק ממצלמות המשטרה.

 

 

אני רק מקווה שמחר ב-10 בבוקר כל העניין יהיה כבר מאחוריי.......

 

 

קראתי את הזימון של הבית משפט ונבהלתי,לפי הכיתוב עליו אני מואשם לפחות באונס ורצח של חבר כנסת (הכותרת המאיימת של הטופס "זימון לדין והגשת כתב אישום").

 

 

 

בקיצור כמו שנאמר- כל הז*ן.....

 

נ.ב

 

הקטע המעצבן הוא שהמשטרה פשוט עושה שם בשעה הזאת מכרה של כסף,השוטר עומד שם עם הניידת ופשוט רושם שם דוחו"ת על ימין ושמאל,מנצלים את זה שזו שעה מתה והכביש רחב ולכן אנשים מטבעם נוסעים מהר יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אין מצב לבליינדר (רכב עבודה) ואני גם לא מחפש להתעסק עם המשטרה,וכמו שאפשר להבין אני לא איזה עבריין כפייתי שחייב גלאי ראדר,בליינדרים ועוד אמצעים שונים ומשונים כדי לחמוק ממצלמות המשטרה.

 

 

אני רק מקווה שמחר ב-10 בבוקר כל העניין יהיה כבר מאחוריי.......

 

 

קראתי את הזימון של הבית משפט ונבהלתי,לפי הכיתוב עליו אני מואשם לפחות באונס ורצח של חבר כנסת (הכותרת המאיימת של הטופס "זימון לדין והגשת כתב אישום").

 

 

 

בקיצור כמו שנאמר- כל הז*ן.....

 

נ.ב

 

הקטע המעצבן הוא שהמשטרה פשוט עושה שם בשעה הזאת מכרה של כסף,השוטר עומד שם עם הניידת ופשוט רושם שם דוחו"ת על ימין ושמאל,מנצלים את זה שזו שעה מתה והכביש רחב ולכן אנשים מטבעם נוסעים מהר יותר.

ממתי ברח' ז'בוטינסקי מותר רק 50???????

למיטב זכרוני קיימים שם תמרורים של 70 לכל האורך (וכולם נוסעים 70-80 בד"כ) - בדוק היטב את העניין - צריך להיות תמרור מהירות אחרי הצומת האחרון שעברת כדי שיהיה תקף (אחרת, צומת מבטל הגבלת מהירות מיוחדת ומחזיר ל-50)

 

אני מקווה שעם הראיות שתביא (מסמך רשמי של הקב"ט וכו') הקצין יחזיר לך את רשיונך ויבטל את כתב האישום.

 

אם לא - דבר עם מי שצריך ביחידה שלך, ותגיע לקצין משטרה מספיק בכיר שיבטל את הדו"ח.

אם לא - דרוש מהיחידה שלך ייצוג משפטי במשפט, לדעתי (הלא-מקצועית) ניתן אפילו לטעון ל"הגנת הצורך" במקרה כמו שלך. אם הולכים על פשרה - שתהיה מגוחכת (הרשעה על 70 קמ"ש בלבד, 250 שקל ללא נקודות - למשל.)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אוקיי-עדכון.

 

 

אז אחרי ביקור היום בבוקר אצל ראש לשכת תנועה מרחב דן,ביקור שבו הצגתי את המסמכים הנוגעים להתרעות וכו' שקיבלנו,הוא החליט להחזיר לי מייד את הרשיון :-P

 

 

ובקשר למשפט,לא ניתן לבטל אותו,אבל הוא נתן לי מסמך כלשהו מטעמו ואמר לי להגיע איתו למשפט ושאני לא צריך לדאוג,או כדבריו "יהיה בסדר,גם במשפט ייתחשבו בך"......

 

 

אני מאושר.......

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...