Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צירפתי תמונות

הרכב מודל 95

התושבת המצולמת זו התושבת הקדמית של המנוע(האחורית נראית באותו המצב)

מה דעתכם ? דורשת החלפה מעבר לכך שהיא יבשה?

ולגבי הנזילת מים. הנזילה היא מחלקו הקדמי של המנוע ליד החיבור עם הגיר. האם ניתן לתקן את זה ?

 

תודה מראש,

P1010853.JPG

P1010854.JPG

פורסם

התושבת ניראית בסדר גמור, לא נראית סדוקה או קרועה. אתה מרגיש רעידות כל שהן במצב עמידה וויברציות במצב עמידה?

לגבי נזילת המיים זה מהפקק של הבלוק מנוע. אין בעיה להחליף את זה, מוציאים את הישן ושמים חדש עניין של כמה שקלים החלק עצמו.

פורסם

אין ויברציות מיוחדות אבל כשאני משלב לרוורס יש רעש מוזר כמו של רצועה מתוחה או גומי כלשהו.

בגלל זה הסתכלתי על התושבות ונראה שהמנוע יושב על הגשר כי התושבות נמוכות מידי.

 

אני לא כל כך מבין בזה.

פורסם
איך מהתמונה הזאת קבעת שהתושבת תקינה?

לא קבעתי שהיא תקינה אלא רק אמרתי שהיא לא נראית לפי התמונה קרועה או סדוקה, לאחר מיכן שאלתי את פותח השירשור אם הוא מרגיש וויברציות ורעידות כלשהן במצב עמידה כי זוהי האינדיקציה השניה לדעת ואת זה רק הוא יכול לקבוע.

פורסם
אין ויברציות מיוחדות אבל כשאני משלב לרוורס יש רעש מוזר כמו של רצועה מתוחה או גומי כלשהו.

בגלל זה הסתכלתי על התושבות ונראה שהמנוע יושב על הגשר כי התושבות נמוכות מידי.

 

אני לא כל כך מבין בזה.

תבדוק את תושבת הגיר עצמה, יכול להיות שהיא גמורה.

פורסם
צירפתי תמונות

הרכב מודל 95

התושבת המצולמת זו התושבת הקדמית של המנוע(האחורית נראית באותו המצב)

מה דעתכם ? דורשת החלפה מעבר לכך שהיא יבשה?

ולגבי הנזילת מים. הנזילה היא מחלקו הקדמי של המנוע ליד החיבור עם הגיר. האם ניתן לתקן את זה ?

 

תודה מראש,

לגבי התושבות לא רואים מספיק טוב את המצבה.

לגבי הנזילה, ברור שניתן לתקן, רק צריך לאתר היכן מוקד הנזילה וגם כאן התמונה לא הכי עוזרת.

פורסם

לפי מה שאני יודע יש 4 תושבות. 2 בצדדים (חדשות) 2 קדימה אחורה. יש עוד ?

תמונה יותר טובה של התושבת

5661.jpg

P1010855.JPG

×
×
  • תוכן חדש...