Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

אני חבר חדש בפורום .

הסתובבי , וחיפשתי עד עכשיו הרבה מידע פה , אבל יש משהו שלא כל כך הצלחתי למצוא לו תשובה , תשובות .

אז ככה , יש לי את היכולת , האפשרות את הכלים והחומרים בשביל לבנות תיבה לסאב.

עכשיו השאלה שעולה , היא , איך? אני ארחיב.

אני יודע שבדרך כלל בונים תיבות מאמ די אפ. השאלה היא למה דווקא החומר הספציפי הזה , קל לעיבוד ? קל לעבוד ? זול ?

הרי ישנם המון סוגי חומרים , לדוגמא ממשפחת העצים , שהרבה יותר מעניינים , נגדיר את זה ככה.

חוץ ממשפחת העצים , יש גם מה שניקרא בשפה המקצועית , חומרים מורכבים.

כלומר בדי פיברגלס, וקארבון , שאומנם זה חומרים שצריך לדעת איך לעבוד איתם , וצריך תבניות , וכלים בשביל לעשות עם זה משהו .

אבל שוב פעם כמו שאמרתי מקודם , יש לי את הידע , את החומרים ואת האפשרות , וכמובן רצון , לעשות את זה .

אז חזרה לשאלה העיקרית שלי, איך כל חומר משפיע על הסאונד, למה דווקא אמ די אפ, למה לא עץ מלא , או בניית פיברגלס , האם חייב להיות עובי מסויים לתיבה , או גודל מסויים לתיבה (אני מניח שזה בהכרח קשור גם לסאב עצמו), איך התיבה צריכה להיות אטומה לגמרי או עם פתחים , צריך להיות בתוך התיבה ריפוד או שיותר חשוב הריפוד מבחוץ .

 

אשמח לקבל כל הכוונה , ותשובה , תודה לכל העונים מראש ! וסופשבוע רגוע ונעים =]

×
×
  • תוכן חדש...