Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום כעבור מספר חודשים שלרבים יש כבר את הרכב ועשו עליו בסביבות ה 5000קמ

הייתי מעוניין להשוות את צריכת הדלק

אני נוסע בחיפה (כמעט שלא בין עירוני) ומגיע לצריכת דלק 10.5 -11.5 (עולה את פרוייד לא מעט)

בין עירוני הגעתי מקסימום ל 1:14

 

שרכשתי את הרכב בסוכנות בחיפה ,הנציגה אמרה לי אין לך מה לדאוג בעיר בדוק הוא עושה 1:13

 

איך אצלכם ?

פורסם

איך המשך אם זו הודעתך הראשונה בפורום? :shock:

לענייננו, פרט במדוייק את אופן הנסיעות, מרחקן ואיך חישבת את צריכת הדלק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
היום כעבור מספר חודשים שלרבים יש כבר את הרכב ועשו עליו בסביבות ה 5000קמ

הייתי מעוניין להשוות את צריכת הדלק

אני נוסע בחיפה (כמעט שלא בין עירוני) ומגיע לצריכת דלק 10.5 -11.5 (עולה את פרוייד לא מעט)

בין עירוני הגעתי מקסימום ל 1:14

 

שרכשתי את הרכב בסוכנות בחיפה ,הנציגה אמרה לי אין לך מה לדאוג בעיר בדוק הוא עושה 1:13

 

איך אצלכם ?

 

אותו הסיפור, יש לי את האוטו חודש בערך. כן יודע שבהתחלה אוטו חדש אוכל קצת יותר, אבל עדיין לא צריך להגיע ל 1:11 עם מנוע 1400 ו85 סמ"ק.

 

רציתי לשאול האם מצאתה פתרון לצריכה מוגזמת הזאת או שהסתדר לבד עם הזמן?

 

חוץ מזה מעניין אותי נושא העברת ההילוכים ומחשב שנותן עצות לזה. אופן הנהיגה שלי רגוע מאוד(כמעט שלא בין עירוני), 90-100 קמ"ש מקסימום. העברת הילוכים בין 2500-3000. אבל מחשב הרכב רושם לי להעביר להילוך רביעי כבר ב 40 קמ"ש ו2000 סל"ד, להילוך חמישי ב60 קמ"ש ב1900-2000 סל"ד. זה בסדר, זה הגיוני? להקשיב למחשב או לאינטואיציה?

 

תודה מראש על התגובות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אותו הסיפור, יש לי את האוטו חודש בערך. כן יודע שבהתחלה אוטו חדש אוכל קצת יותר, אבל עדיין לא צריך להגיע ל 1:11 עם מנוע 1400 ו85 סמ"ק.

 

רציתי לשאול האם מצאתה פתרון לצריכה מוגזמת הזאת או שהסתדר לבד עם הזמן?

 

חוץ מזה מעניין אותי נושא העברת ההילוכים ומחשב שנותן עצות לזה. אופן הנהיגה שלי רגוע מאוד(כמעט שלא בין עירוני), 90-100 קמ"ש מקסימום. העברת הילוכים בין 2500-3000. אבל מחשב הרכב רושם לי להעביר להילוך רביעי כבר ב 40 קמ"ש ו2000 סל"ד, להילוך חמישי ב60 קמ"ש ב1900-2000 סל"ד. זה בסדר, זה הגיוני? להקשיב למחשב או לאינטואיציה?

 

תודה מראש על התגובות.

 

אין פתרון לצריכה המוגזמת,זאת לצערי הצריכה העירונית שלו (בישוב הררי עם פקקים)

 

לגבי העברת הילוכים ,אחרי תקופת ההרצה אתה יכול למשוך קצת את ההילוך ל4000 סלד ומעלה

תקשיב לאינטואיציה ולרכב ,המחשב יכול לרשום לך בעליה לעבור לרביעי או חמישי והרכב בבקושי יזוז

×
×
  • תוכן חדש...