Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אישה? אני בספק. הייתי אומר שאולי התיק שלה עשה את החריטה הזו.

בכל מקרה, עכשיו כשמתקרבים לחופש הגדול, הרבה סמלים הולכים להעלם...

 

בדיוק שבוע שעבר חרטו לחבר שלי עם FR ציור של לב על כל הדלת בחניון בקניון...

ימח שמם ילדים חארות

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשביל טנגו צריך שתיים ואשה לא נכנסת להריון מהחסידה..

היא בטח לא נכנסת להריון מזאת שרוקדת איתה.

אבל אותי לימד אבא שלי ז"ל שאין עשן בלי אש

אתה באמת מאמין בזה? :shock:

 

כל אשה שנאנסת היא זונה שהתגרתה באנס?

כל קשיש שנערים מרביצים לו למוות התגרה בהם?

כל זקנה ששודדים אותה ליד הכספומט זה מגיע לה כי היא בטח נפנפה במליונים שלה מול כל העניים המסכנים?

 

נסכם את העניין במילותיך אתה, יא אהבל טיפש, איזה שטויות אתה כותב!

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תדביק דבק חבלה על כל האזור פרט למקום עם הדבק, כך תמנע זליגה של החומר על הצבע.

אחרי שהכל מודבק היטב תשתמש במסיר שומנים כמו הWD ואציטון.

 

חשוב מאוד שלא תנסה לפתוח את הידית בכח, אלא ע"י משיכות קטנות וקצרות בכוח פיזי מתון.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
בדיוק שבוע שעבר חרטו לחבר שלי עם FR ציור של לב על כל הדלת בחניון בקניון...

ימח שמם ילדים חארות

 

אני יכול להבטיח לך שגם מבוגרים ואנשים "שלכאורה" מכובדים עושים דברים כאלו. כך למשל לפני שנתיים נתפס עורך דין באיזור גיל ה40 שופך מסיר צבע על רכבו של עורך דין שכן בתל-אביב. אני פעם ראיתי אישה חורטת על רכב עם מפתח ליד קניון גבעתיים בזמן שהילדים שלה עומדים בצד ומסתכלים...

 

החברה כולה ברברית, לא רק הילדים - מאיפה אתם חושבים שהם לומדים את כל הטריקים.

יש פה מספיק שרשורים בפורום על וונדליזם שקשור בחסימת חניות "והתוצאות" שלהן שלא מאפיין התנהגות ילדים בכלל.

גם ילדים חארות - אבל המבוגרים לא יותר טובים.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

חברה אין לי שום סיכסוך הרכב חנה כרגיל באותו מקום קבוע מעל ל 5 שנים אין לי שום אפשרות להפריע לאף אחד.

כן תתפלאו או לא, יש אנשים זבל בעולם הזה וחבל שכך.

 

לעניין הדבק. השתמשתי במסיר דבק 3 שניות לבגדים,

עבד מעולה. רק חבל שהדבק עצמו ״אכל״ את הצבע.

לא בולט מאוד לעין אבל הרבה יותר טוב.

 

תודה לכולם על העצות, הרצון לעזור, וההבנה בעניין.

פורסם

לםי דעתי זה נעשה כמו שאומרים בישביל הצחוקים, יבוא אדם ולא יוכל לפתוח את הדלת, לחולרות כאלה צריך לחתוך את הידיים, ואני לא אתפלא שהסרטון כבר ביוטוב. בכל מקרא גם לי יש סיאט ולי שרטו בקטנה על ידי איזה אוטו, כואב נורא, העיקר שהסתדרת עם הדבק.

החיים הם כמו....

פורסם
חחחחחח הלוואי והוא ביוטיוב, ככה אדע למי להוריד את הרגליים :)

 

אם אתה מוצא אותם, תקרא גם לי - התעצבנתי רק מלקרוא על זה בפורום, אני אשמח למנה מהם

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs


×
×
  • תוכן חדש...