Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד רוצה להגביה את היוקון שלי. מישהו יכול לומר לי איזה הגבהה עדיפה בודי ליפט או בולמים שונים?

כמו כן איך אני יכול לדעת מהי מידת הצמיגים המקסימלית שניתן בצורה חוקית להרכיב על האוטו הזה.

חייב לציין שאני ממש לא חיית שטח מעולם לא טיילתי איתו בשטח כל הקונסטלציה תעשה למען הויזואליות נטו.

יצא לי לראות כמה מפלצות מסתובבים בכבישי ארצנו עם הגבהות מטורפות וצמיגים ענקיים רוצה גם להצטרף לא יודע איפה להתחיל.

היוקון אגב שנת 96 .

תודה על העזרה

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

היה לי יוקון אחד עם בודי ליפט (לא חוקי) ואחד עם הגבהה של מתלים. על אחד היו צי צמידים בגודל מקורי 31.5" ועל השני 33". בעיקרון 33" מעמיסים מאוד על הגה כוח ושלדה. עם השנים הלשדה נקרעת לפעמים בגלל זה.

 

היוקון שלך בנזין ארוך? או דיזל קצר של UN לשעבר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בנזין ארוך. שמור ברמות .לא עבר התעללות כלשהי בעברו.

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש חדש מישהו?

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

יש מקומות שמתעסקים בדברים כאלו. אני מכיר מוסך בצפון שבעליו מכיר היטב יוקון והם מתקינים שיפורים לרכבי שטח. מאמין שאפשר להתקין אצלו הגבהה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לחבר שלום

עלי לברך אותך על קנייה מוצלחת

מספר חסרונות ההגבהה ביוקון ,גבוה מהיתרונות

חסרונות

1 חשוב! שלטונות החוק ,היום המודעות הגוברת תמנע ממך מלנוע עם הרכב מבלי לקחת סיכון של דוח ולבסוף הורדה מהכביש שתעלה לך אלפי שקלים ומפח נפש גם אם הרכב משמש לנסיעה רק בסופי שבוע

2 תצרוכת דלק מוגברת משמעותית

3 נוחות הנסיעה תפגם תהיה תחושה של טילטול תמידי עקב מרכז הכובד המוגבה

4 בלאי מואץ למערכת ההגה הרגישה (זרועות עזר ,תיבה ,תפוחים ותותבים ) אחת לשנתיים תהיה לך הוצאה

5 הירידה והעליה לרכב תהיה קשה עבור המטייילים אתך

6 שימוש בקיט מתלים תאלץ אותך להתקין בולמים איכותיים מסוג king בעלי מיכל חנקן עקב המשקל העצמי של הרכב ורק אז תוכל לצמצם את אפקט הטילטול הנוצר עקב מרכז הכובד

 

יתרונות

נראה טוב (בעיני המתבונן)

בשימוש בבודי ליפט כמעט ולא תושג שום שיפור בעבירות למעט זיוות גישה

בשימוש בהגבהה יקרה ואיכותית תושג מהלך מתלה טוב יותר ומרווח גחון גדול במעט ,אך הרכב עביר מאוד בתצורתו המקורית

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
אני מאוד רוצה להגביה את היוקון שלי. מישהו יכול לומר לי איזה הגבהה עדיפה בודי ליפט או בולמים שונים?

כמו כן איך אני יכול לדעת מהי מידת הצמיגים המקסימלית שניתן בצורה חוקית להרכיב על האוטו הזה.

חייב לציין שאני ממש לא חיית שטח מעולם לא טיילתי איתו בשטח כל הקונסטלציה תעשה למען הויזואליות נטו.

יצא לי לראות כמה מפלצות מסתובבים בכבישי ארצנו עם הגבהות מטורפות וצמיגים ענקיים רוצה גם להצטרף לא יודע איפה להתחיל.

היוקון אגב שנת 96 .

תודה על העזרה

***********************בודי ליפט זו הגבהה לעניים ולא שווה חוץ ממראה..אם הגבהה אז זה כולל משולשים,בולמים קדימה.אחורה בוק הגבהה ובולמים זאת הגבהה לשמה.

פורסם

ביוקון אין בעיה של גוף הרכב, בגלל שהוא רכב ענק מה שנמוך ברכב זה השלדה.

לבעלים של MDO OFF-ROAD בצומת ק.אתא יש יוקון משופר והוא מומחה ביוקון.

שווה לבדוק איתם.

×
×
  • תוכן חדש...