Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

המאייד שלי סתום.

יש מצב שאצליח להשיג מאייד של לאונה 86 אוט' - יש הבדל ביניהם?

מס' שאלות:

א. ניתן לקנות אטם יחיד (בין סעפת למאייד)? rtv אדום יכול להספיק במידה ואין?

ב. אשמח לשמוע דגשים לפירוק. ספריי קרבורטורים יכול לעזור לברגים להפתח? זז קל?

ג. לחלופין: יש מוסך (לא מכון) שיעשה ניקוי ב 100-200 ש"ח באזור פ"ת?

ד. יש אפשרות לנקות מאייד בעצמי? (נקי, רק איפשהו יש סתימה) בפירוק ראשוני בלבד מהסעפת.

תודה!

פורסם

גש ל"ינקו" בחולון , אני בספק שהקרבורטור שלך לא תקין, מקסימום שיפוץ, וכיוון,

 

הרכב יוצא ממנו כמו חדש.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

1. הקרב' שלך זקוק לניקוי וכיוון במכון מקצועי, ניקוי חובבני לא יניב תוצאות טובות.

2. בקרבורטור לא משתמשים לעולם בRTV הדלק ממיס אותו וסותם את הקרב'.

3. אתה צריך קיט שיפוץ שכולל את כל האטמים והחלקים הדרושים.

פורסם
אהלן,

המאייד שלי סתום.

יש מצב שאצליח להשיג מאייד של לאונה 86 אוט' - יש הבדל ביניהם?

מס' שאלות:

א. ניתן לקנות אטם יחיד (בין סעפת למאייד)? rtv אדום יכול להספיק במידה ואין?

ב. אשמח לשמוע דגשים לפירוק. ספריי קרבורטורים יכול לעזור לברגים להפתח? זז קל?

ג. לחלופין: יש מוסך (לא מכון) שיעשה ניקוי ב 100-200 ש"ח באזור פ"ת?

ד. יש אפשרות לנקות מאייד בעצמי? (נקי, רק איפשהו יש סתימה) בפירוק ראשוני בלבד מהסעפת.

תודה!

ניקוי שכזה לך רק לצביקה בנתניה, חבר פורום פה. הבן אדם מקצוען ואתה לא תכיר את הרכב אחרי שייצא ממנו. הוא אוכל קרבורטורים שכאלה לארוחת בוקר!!! ממליץ בחום!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
גש ל"ינקו" בחולון , אני בספק שהקרבורטור שלך לא תקין, מקסימום שיפוץ, וכיוון,

 

הרכב יוצא ממנו כמו חדש.

 

estk תודה על ההמלצה,

הלכתי ל"ינקו".בחור ישר ומקצוען.

איבחן על ההתחלה שמדובר בנוסף לסתימה גם בבעיה חשמלית.

(גשר המפלג לא העביר זרם באופן אופטימלי)

×
×
  • תוכן חדש...