Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לא בדיוק ברור עוד כמה זמן היא תישאר אצלנו, לאור התרחבות המשפחה, אבל כל הזמן "לוחצים" עלי פה ;-) שאני חייב לנסות STAGE1. היש המלצה מניסיון של מי עדיף?

דבר שני, הייתי שמח לצליל אגזוז קצת יותר נוכח (בחוץ ובפנים), אבל שיורגש רק בהאצות ולא יפריע לחיי היום-יום עם שני ילדים, כמו שקורה למשל במגאן RS החדשה, שם הנסיעה לא נעימה עבור קהל "צעיר" או שאינו PETROL HEAD.

 

אשמח לשמוע דעות והצעות, מבעלי הרכב שניסו וכן מבעלי מקצוע.

 

תודה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לצערי לא ניסיתי כי לא היה לי איך, אבל מלהיות נוסע במספר רכבים עם APR כגון LEON 20VT וVRS שנת 2004 אני יכול לציין שהשינוי מאוד כיפי ומורגש.

 

סה"כ מקריאה של הרבה תגובות פה בפורום הייתי ממליץ לך כמו כולם, ללכת למספר סדנאות ולהתקין תוכנת ניסיון.

לכל אחד יש את מה שהוא נדלק עליו.

 

לגבי שיפור סאונד, אני ממליץ (משמיעה) על הCAT BACK שנשמע פשוט מחרמן ברמות, בעל גרסאת מותאמת אישית לGTIMK6 וגם משפר ביצועים.

 

פורסם
שלום,

לא בדיוק ברור עוד כמה זמן היא תישאר אצלנו, לאור התרחבות המשפחה, אבל כל הזמן "לוחצים" עלי פה ;-) שאני חייב לנסות STAGE1. היש המלצה מניסיון של מי עדיף?

דבר שני, הייתי שמח לצליל אגזוז קצת יותר נוכח (בחוץ ובפנים), אבל שיורגש רק בהאצות ולא יפריע לחיי היום-יום עם שני ילדים, כמו שקורה למשל במגאן RS החדשה, שם הנסיעה לא נעימה עבור קהל "צעיר" או שאינו PETROL HEAD.

 

אשמח לשמוע דעות והצעות, מבעלי הרכב שניסו וכן מבעלי מקצוע.

 

תודה :-)

 

אף אחד לא ניסה כאן את של כולם, אז קשה להגיד מה עדיף.

אצלי יש APR על מנוע כמו שלך. לינארי לחלוטין, כמו המקורי רק יותר חזק. הספק מוצהר 250(אוקטן 95) 254 כ"ס (אוקטן 98). אני על אוקטן 98.

 

לגבי סאונד, צנרת אני לא מאמין שתחליף. יש אפשרות לספייסר לפורק, דבר מיותר לדעתי(נותן סאונד של פריקה).

 

תדבוק בצ'יפ+פילטר אינבוקס(יתן לך סאונד יניקה בלחיצות).

פורסם

צ'יפ של APR וזהו. אין לו שום השפעה רעה, ויש לו הרבה השפעות מצויינות. מקסימום תגמור צמיגים קצת יותר מהר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

האם שינוי ההספק משפיע על היציבות? על בטיחות הנסיעה/סיבוב?

(נשמע אולי מטופש, אבל גם אשתי נוהגת ברכב...)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מבחינת הגיונית - כן, יש לך יותר כח להצמיד לקרקע.

בפועל - זה לא עד כדי כך הרבה (אם מדובר בעדכון תוכנה בלבד, כאמור - STAGE I )

 

פורסם

יש סיכוי שהתגובה של הדוושה תהיה יותר חדה, בגלל עודף כוח על ההנעה הקדמית.

צריך רק להתרגל לכך לאט לאט ולעדכן אותה מראש ( אם היא רגילה לרכב כבר תקופה).

 

דרך אגב, הרבה ממליצים על APR בואגיות בתקופה האחרונה, בזמנו על ה-1.8T הוא לא ישב

בצורה הכי מוצלחת והאפסולוט, ריבו וכו' התבררו כיותר חזקים.

מה נשתנה מאז? ה-TFSI מחזיקים אותו יותר טוב?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

איך אני מקנא בך, ממש בא לי לחזור ליום שעשיתי סטייג' 1 ונסעתי הבייתה עם :-D מפגר כל הדרך

לטובת הצליל כמובן שרצוי להתקין קרבוניו, הבא אחריו זה דאון פייפ אבל מדובר כאן על סכום לא קטן (יחסית)

פורסם
יש סיכוי שהתגובה של הדוושה תהיה יותר חדה, בגלל עודף כוח על ההנעה הקדמית.

צריך רק להתרגל לכך לאט לאט ולעדכן אותה מראש ( אם היא רגילה לרכב כבר תקופה).

 

דרך אגב, הרבה ממליצים על APR בואגיות בתקופה האחרונה, בזמנו על ה-1.8T הוא לא ישב

בצורה הכי מוצלחת והאפסולוט, ריבו וכו' התבררו כיותר חזקים.

מה נשתנה מאז? ה-TFSI מחזיקים אותו יותר טוב?

 

זה TSI, בMK6. מנוע שונה מהTFSI בMK5. לא עשיתי השוואה, אבל האוטו (של חבר) מרגיש מעולה עם הAPR ופיטסטופ הם אחלה אז למה לא, בעצם?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שלום,

דבר שני, הייתי שמח לצליל אגזוז קצת יותר נוכח (בחוץ ובפנים), אבל שיורגש רק בהאצות ולא יפריע לחיי היום-יום עם שני ילדים, כמו שקורה למשל במגאן RS החדשה, שם הנסיעה לא נעימה עבור קהל "צעיר" או שאינו PETROL HEAD.

 

אשמח לשמוע דעות והצעות, מבעלי הרכב שניסו וכן מבעלי מקצוע.

 

תודה :-)

 

איזה שטויות...רעש האגזוז במגאן לא קיים עד 4-5000 סלד ורק משם הוא מתחזק והופך לנהמה מרשימה באיזור ה6000 סלד, הסאונד בתוך הרכב כל כך מאכזב עד כי השיפור הפופלארי ביותר למגאן הוא הורדת הדוד המרכזי כדי להגביר את הרעש או להחליף את מערכת הפליטה כולה מבלי שיתווסף כ"ס אחד למנוע-הכל בשם שיפור הסאונד.

 

חוץ מזה קנית רכב נוסעים נוסעים ספורטיבי ולא רכב ספורטיבי שיכול להסיע נוסעים אז למה ציפית ? לפרארי ??

פורסם
האם שינוי ההספק משפיע על היציבות? על בטיחות הנסיעה/סיבוב?

(נשמע אולי מטופש, אבל גם אשתי נוהגת ברכב...)

 

אין שום הבדל בטיחותי ועם בקרת יציבות מופעלת אין גם שום הבדל מבחינת אובדן אחיזה בהאצה. מכיר את זה כשנכנסים לך שלושה אנשים לאוטו והוא נעשה גרוטאה? אז תחשוב שעכשיו האוטו יסע כאילו יש שלושה אנשים פחות. זה בערך ההבדל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

סטייג' 1 יעלה לך חיוך על הפנים כל יום,

סטייג' 2 יעלה לך ולחברייך את החיוך גם כן וסאונד מעט בשרני יותר

 

ולצורך ניסיון (להבין חיוך מהו :wink:) תן קפיצה לפיט סטופ ותעשה ניסיון ותראה שלא תוריד אותו בכלל.

 

מומלץ ובטח ובטח של APR שגם שומר על אמינות המנוע (רבים מחברי נוסעים GTI עם סטייג' '1 וגם 2 ).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
איזה שטויות...רעש האגזוז במגאן לא קיים עד 4-5000 סלד ורק משם הוא מתחזק והופך לנהמה מרשימה באיזור ה6000 סלד, הסאונד בתוך הרכב כל כך מאכזב עד כי השיפור הפופלארי ביותר למגאן הוא הורדת הדוד המרכזי כדי להגביר את הרעש או להחליף את מערכת הפליטה כולה מבלי שיתווסף כ"ס אחד למנוע-הכל בשם שיפור הסאונד.

 

חוץ מזה קנית רכב נוסעים נוסעים ספורטיבי ולא רכב ספורטיבי שיכול להסיע נוסעים אז למה ציפית ? לפרארי ??

 

תתפלא מה עושה APR סטייג'2+ לGTI דור 6 (ולא חמש כמו שהייתה לך) הן בסאונד והן בתגובות .

 

כמובן שעם צמיגים יותר רציניים זה כבר הופך לדבר מושלם = גם משפחתי וגם להתגרזנות (וסאונד פנימי וחיצוני).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

מבחינת רק תוכנה, יש לך כמה אפשרויות, לדעתי כל החברות זהות +-.

שים תוכנה אצל הסדנה שלדעתך היא המקצועית והסובלנית ביותר כי ממנה תצטרך לקבל שירות בעתיד.

עוד משהו, האוטו לא נהיה מפלצת ולא נעליים. סה"כ מרגישים סחיבה קצת יותר טובה בהילוכים הגבוהים.

בקשר לסאונד, כאן הייתי ממליץ לך לשים רק דאון-פייפ של APR. אומנם עולה בסביבות 3,500 ש"ח (שזה פי 3 מדאון-פייפ אחר)

אבל מגיע עם ממיר ספורטיבי, עובר טסט כמו גדול ויספק לך סאונד מעולה רק בטורים גבוהים!

ברגע שתהיה עם הדאון-פייפ התוכנה שתתאים לך תהיה סטייג' 2 (טיפונת יותר גדישה) ושם ההבדל לעומת GTI מקורית כבר יותר מורגש.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

CAT BACK, קרבוניו, ספייסר, אפשר קצת הסברים על מה מדובר?

תודה :-)

 

רובי - אני יודע שאנחנו חושבים אחרת לגבי הרנו, זה בסדר. כולם כבר יודעים שלדעתי האישית הוא הרכב המתאים ביותר לרווק (כלומר גם זוג נשוי, אבל בלי ילדים), אבל לא למשפחה, ואחת הסיבות היא הרעש, במיוחד בנושב האחורי. תנסה פעם לתת למישהו אחר לנהוג ותשב מאחור. מותר לנו לחשוב דברים שונים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...