Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוקטור עוזי רז - המחדל שמכה שנית [התאונה של משפחת אטיאס]


אלעד
שימו לב! השרשור הזה בן 3906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ליאור ידידי

 

בדיוק מהמקום בו מתנהלת שיחה של 4 דקות בהן הוא עובר ירידה מגבעת אבני לא ארוכה אבל מספיק כדי להזדקק לבלמים ואז נוצרת השיחה ולאחריה עליה מתונה אבל בת מספר קילומטרים שרק לאחריה הירידה שבסופה סיבוב המוות , לי לא ברור מה עבר בראשו של המנוח והאם באמת שקל את כל השיקולים הראויים .

 

העברה לניוטרל זה המינימום שבעקובותיו הרכב עוצר.

 

 

לגבי דר מהנדס פרופסור רז

 

כפי שכתבתי מופיע במאות תיקי תאונות כמומחה, ואף ממונה על ידי בתי משפט כמומחה מטעם בית משפט אז לדעתי הוא מבין גם אם הוא יכול לפשל פעם או פעמיים או עשר בחוות דעתו במהלך הקריירה שלו.

 

זה שהוא כתב דו"ח שלא לרוח רבים מאיתנו במקרה של טל"ש ז"ל , וחברים כתבו דו"ח אחר עדיין לא אומר מי מהם צודק.

 

אולי בית המשפט יאמר לנו מה היה שם בבוא היום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, לא כל "מומחה" משפטי מבין בתחום שבו הוא נותן עדות. הוא פשוט שחקן טוב.

 

כבר היה עד במשפט שניהלתי (אני הייתי התובע והעד היה של הנתבע) בנושא טכני שנתן עדות בנושא החלפת מיסבים. כשראיתי לאן זה הולך (למזלי די מהר) התפרצתי וביקשתי מהשופטת לחקור את העד בעצמי כי זה נושא טכני ואני איש טכני. לשמחתי היא הסכימה ואחרי חצי שעה הורידה את העד בטענה שהוא מדבר שטויות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד

 

דר אינג' מופיע כעד מומחה בבתי המשפט בישראל מזה לפחות 6-7 שנים בכל מיני תביעות הקשורות לתאונות דרכים שמהו כמו לפחות 150 תיקים באתר משפטי אחד.

 

לא נכנסתי לראות מה כותבים עליו בפנים , אבל כנראה שאולי הוא מבין משהו

 

שים קוף בבית משפט במשך 7 שנים וגם הוא יבין משהו בחוק ובצדק.

 

למרות שאני לא רוצה לסתור שום דבר ממה שנאמר, יש משהו שכנארה אף אחד לא שם לב אליו:

אם נכנסים לקישור המסומן "מציג את עצמו" בכתבה שאלעד פירסם ומחפשים שם את עוזי רז, ניתן לראות שני דברים:

1. הוא כבר מתהדר בתואר פרופסור.

2. חשוב בהרבה- יש לו תואר ראשון ושני בהנדסה.

 

מה שאני מנסה להגיד (ואני מדגיש שוב- אני לא בא להגן עליו בנושא תואר הדוקטור הבעייתי או להסביר איך הוא חוקר תאונות בצורה טלפתית בלי גישה לראיות) הוא שיכול להיות שיש לו הכשרה מתאימה על מנת לחקור תאונות ולהיות עד מומחה.

 

כנראה אף אחד לא שם לב אליו?

1. תואר פרופסור? מטעם מי בדיוק?

2. תואר ראשון ושני בהנדסה? שוב - מטעם מי בדיוק? אחרי שראינו מאיפה הוא קיבל את תואר הדוקטור, למה שנניח שהתארים הקודמים שלו הם רלוונטיים או אפילו לגיטימיים ולא מאוניברסיטת שקרכלשהו?

 

בנוגע לדוושת התאוצה - אם זה לא השטיח, כפי שנטען בכתבה, אז קשה לי להאמין שזה באמת נכון, ולו מכיוון שחיפוש ברשת לא מעלה שום בעיה מקבילה בחו"ל, או טענות כלפי היצרן (או לחילופין recall בנושא). מעבר לכך, אם באמת נתפסה הדוושה בעלייה של 3.5 ק"מ, ואפילו אם הרכב הגיע ל-100 קמ"ש בעלייה, לנהג היו יותר משתי דקות בשביל לחשוב על הרעיון הגאוני של להעביר לניוטרל, או לחילופין לבקש מאשתו להתכופף ולשחרר את הדוושה עם היד.

 

יש כאן יותר מדי מידע שאנחנו לא יודעים מהעיתונות, מידע שקל מאוד להשיג ואמור די בקלות לשפוך אור על הפרשה, למשל תמליל השיחה עם המשטרה, למשל נתוני איכון של הנייד דקות לפני התאונה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל לתובע יש מומחה לנתבע יש מומחה ולבסוף ההדיוט - השופט מחליט.

 

ולפעמים בית המשפט ממנה מומחה מטעמו כי מומחה מטעם , מעיד לטובת לקוחו.

 

אז אפשר גם להפיל מומחה בעדות ובהרבה מקרים השופט פוסק מי אמין ביותר בעיניו לאחר שאותו מומחה נחקר על ידי הצד שכנגד ואתה מנסה להוכיח כי הוא שרלטן או יש גם הסתברות כי משהו אחר קרה ולא רק התרחיש שהוא מצייר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, קרא את התחקיר שלו על התאונה של טל שביט ז"ל ואת עיקרי הביקורת שבאה בעקבותיו. זה הופיע בהרחבה גם כאן, פשוט כרגע אין לי זמן לבצע עבורך את החיפוש.

אחרי שתקרא תענה בכנות: האם אתה עדיין מאמין שלאיש יש מושג כלשהו בנוגע לתחום שבו הוא מתיימר להיות מומחה?

האם מומחה בעל שם שמכבד את עצמו היה מפרסם מסקנות תחקיר מבלי שבדק את כל הנתונים והממצאים?

עזבו את התואר שלו, זה כרגע לא העניין על אף שזה חמור בפני עצמו. האיש פשוט רשלן סדרתי. אבוי לנו עם "מומחים" כאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני

 

במקרה שלו הוא לא צריך להביו לא בחוק ולא במשפט אלא בפיזיקה מכניקה ושאר ירקות כדי שיתנו לו את הכלים לנתח סיבות לתאונה.

 

ומכיוון שהוא הופיע במאות תיקים בהם הוא הוזמן בדרך כלל על ידי הנתבע כנגד מומחי התובעת המדינה , אז אולי עורכי הדין ששוכרים את שירותיו יודעים משהו שאנחנו לא יודעים, והוא שיש משהו במומחיותו.

 

אלעד

 

קראתי את תחקירו, קראתי, ראיתי את תחקיר החברים .חסוך את זמנך :-D

 

ניתן לבית המשפט לאמר את דברו , לא יודע אם הוא גם המומחה שמייצג את הנאשם בתיק הזה בכלל.

 

כתבתי כל מומחה מחפש את מה שטוב ללקוחו , ותפקיד הצד שכנגד הוא לקעקע את עדותו המקצועית .

 

אני בסה"כ השליח שמביא לכם מידע על עוזי רז מהמקורות המשפטיים, ושם אני מניח לא כל חוות דעת שלו או עדות שלו התקבלה או לא נסתרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה

 

אני לא רוצה להיות ציני מהרגיל אבל יש גם עורכי דין שנשכרים בממון רב ולא בגלל שהם טובים מעמיתיהם, אלא מכיוון שהם מכירים את האנשים הנכונים ואת השיטות הנכונות להביא לתוצאות. לא מן הנמנע שמר עוזי רז יודע גם הוא לדבר ולהתנסח בצורה שתשווה לדבריו תוכן אמיתי גם כשאין דבר מאחוריהם. או שהוא פשוט הצליח ליצור לעצמו שם של מישהו מקצועי (או אפילו סתם נפל על נישה שלא נתפסה כמעט ע"י אף אחד אחר בארץ) גם מבלי להוכיח יכולות יוצאות דופן בתחום.

 

בנוסף, לא ברור איזה תואר מהנדס יש לו ומאיפה. מי אמר שהוא מתמחה בפיזיקה או מכניקה? וגם אם כן - הוא אפילו לא ראה את הרכב, וישר קבע דברים מאוד קיצוניים. יודע מה, אני מבטיח לך שאם תספק לי קצת יותר מידע על מה שקרה ובעזרת ההבנה הפשוטה שלי בחוקי הפיזיקה ובנהיגה, אם תתן לי גרנדיס עמוס ונסע ביחד לטבריה אני אוכל לספק לך מידע לא פחות טוב ממנו בנוגע למה שקרה שם. וכשאני אומר "אני", אני מתכוון גם לאנשים כמו מדריכי נהיגה מתקדמת, למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומכיוון שהוא הופיע במאות תיקים בהם הוא הוזמן בדרך כלל על ידי הנתבע כנגד מומחי התובעת המדינה , אז אולי עורכי הדין ששוכרים את שירותיו יודעים משהו שאנחנו לא יודעים, והוא שיש משהו במומחיותו.

 

או שאולי הוא ידוע ככזה שנותן חוות דעת שנוחה לזה ששוכר אותו. כידוע בית המשפט מתייחס מלכתחילה לכל ראיה כמהימנה באופן שווה.

 

בכל אופן הדו"ח המדובר בנושא טל שביט התאים יותר לאלו ששכרו את מחבר הדו"ח מאשר לעובדות.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין משהו: מיצובישי גרנדיס זה רכב שנמכר בארץ החל משנת 05', כלומר כבר שבע שנים.

הדגם נמכר גם לציי רכב וחברות השכרה, משמע ניתן למצוא אקזמפלרים לא מעטים שצברו נסועה גבוהה מהממוצע ובתנאים לא תמיד הכי סלחניים.

אם באמת היה כשל מבני ברכב שהוביל להיתפסות דוושת התאוצה כפי שקובע אדון רז, מדוע זה קרה רק עכשיו? חוץ מזה, כיצד יתכן שבכל העולם אף מיצובישי גרנדיס לא חווה תקלה דומה? חומר למחשבה.

 

לעניין התואר: באתר של המכללה הישראלית לבטחון ולחקירות מופיע עוזי רז בתור פרופסור. בכתבה, לעומת זאת, הוא מופיע כדוקטור. אין מצב שהוא לא ידע שהוא יוצג כדוקטור, ומכאן אני מסיק שמישהו כאן אינו אומר את האמת: המכללה, שטוענת שהוא פרופסור, או רז עצמו, שטוען שהוא דוקטור. מוזר ביותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, טוב שאנחנו - עדיין - חיים במקום בו כל אידיוט יכול לומר את שעל ליבו.

לא הבנתי מי האידיוט אלעד, emor או אולי אתה?

 

כאשר אדם כמו עוזי רז פועל באופן חופשי ועובר לכאורה על החוק, מן הראוי לחקור את העניין ולמנוע ממנו להמשיך לפעול כתמול-שלשום עד להתבהרות הדברים.

כשם שאדם הנחשד באונס מושם במעצר עד תום ההליכים, כך גם יש לנהוג במקרה זה. אני לא אומר שבהכרח צריך לשים אותו במעצר, אבל בהחלט יש למצוא את הדרך החוקית שתמנע ממנו להמשיך לפעול באופן שבו הוא פועל עד היום עד שסוג התואר שלו וחוקיותו יתבררו.

את זה אף אחת מרשויות האכיפה של המדינה אינה מבצעת. אז כן, כוסומו המדינה הזאת.

 

.

אלעד, שוב, הכל נכון. האיש, בין אם תארו אמיתי ובין אם לוא פולט שטויות וככל שהמערכת תקדים להבין זאת ולהקיא אותו מתוכה כן יטב לכולנו.

למען האמת, בפרספקטיבה הנכונה, שימשיך לתת חוות דעת כאלה לאור ירוק כי כשפרצופו ואיכות מחקריו יחשפו, והם יחשפו כי לא כולם מטומטמים, זה יצבע גם את אור ירוק בצבע האמיתי שמתאים לה - משהו בין צהוב עיתונות לאדום דם.

האם גם זה מקרה בו צריך לזרוק רפש במדינה שלך? לדעתי האישית לא. למען האמת, גם ולמרות מה שהוא עושה יש לדעתי למערכת האכיפה במדינה דברים חשובים יותר לעשות מאשר לרדוף שרלטן כזה.

 

שים קוף בבית משפט במשך 7 שנים וגם הוא יבין משהו בחוק ובצדק.

 

 

 

כנראה אף אחד לא שם לב אליו?

1. תואר פרופסור? מטעם מי בדיוק?

רק להבהרה, תואר ראשון, שני ושלישי הם תארים אקדמיים שיש קריטריונים ברורים לקבלתם. תואר פרופסור הוא תואר של כבוד/ותק/הערכה מקצועית בלבד ואינו תואר אקדמי. כל מוסד אקדמי יכול לתת תואר פרופסור למי שעובד אצלו כך שיכול להווצר מצב אבסורדי בו אדם בעל תואר שלישי מקבל תואר פרופסור ממוסד אקדמי קקיוני כלשהוא בעוד אדם אחר, מכובד, מקובל ובעל מוניטין טובים בהרבה לא יקבל את התואר משום שהמוסד האקדמי אליו הוא שייך לא מחלק אותם בסיטונות. בקיצור, אין דין פרופסור ממכללה סוג זין כדין פרופסור מאוניברסיטה.

2. תואר ראשון ושני בהנדסה? שוב - מטעם מי בדיוק? אחרי שראינו מאיפה הוא קיבל את תואר הדוקטור, למה שנניח שהתארים הקודמים שלו הם רלוונטיים או אפילו לגיטימיים ולא מאוניברסיטת שקרכלשהו?

 

בנוגע לדוושת התאוצה - אם זה לא השטיח, כפי שנטען בכתבה, אז קשה לי להאמין שזה באמת נכון, ולו מכיוון שחיפוש ברשת לא מעלה שום בעיה מקבילה בחו"ל, או טענות כלפי היצרן (או לחילופין recall בנושא). מעבר לכך, אם באמת נתפסה הדוושה בעלייה של 3.5 ק"מ, ואפילו אם הרכב הגיע ל-100 קמ"ש בעלייה, לנהג היו יותר משתי דקות בשביל לחשוב על הרעיון הגאוני של להעביר לניוטרל, או לחילופין לבקש מאשתו להתכופף ולשחרר את הדוושה עם היד.

 

יש כאן יותר מדי מידע שאנחנו לא יודעים מהעיתונות, מידע שקל מאוד להשיג ואמור די בקלות לשפוך אור על הפרשה, למשל תמליל השיחה עם המשטרה, למשל נתוני איכון של הנייד דקות לפני התאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקלטה עיני בלינק שאלעד צירף בין שלל התוארים של מהנדס פרופסור

 

סנ"צ בדימוס

שימש כבוחן תנועה ראשי במחלקת התנועה של משטרת ישראל ומפקד קורס בוחנים של המשטרה.

ומאז חרב להשכיר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה כועס על זה שהאדון הוא לא מומחה לתאונות דרכים ולכן הוא לא מוסך לקבוע מה היתה הסיבה לתאונה?

או ששמה אתה כועס על כך שהכפישו שם של חברה מהמזרח , שכפי שידוע אין תקלות ברכבים מהמזרח.:cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, הייתם עם אותו הרכב?

 

הייתם עם אותם צמיגים?

 

הייתם באותו העומס?

 

אתה לוקח בחשבון שהמהירות שהמשטרה קבעה היא מוערכת?

 

אני באמת לא יודע אם היה כשל ברכב או לא אבל אני הדיוט. כשמומחה קובע משהו בלי לבדוק את הרכב ומציאת הוכחות לזה זו כבר הוצאת דיבה ורשלנות פושעת. מקווה שכלמוביל ידעו לתבוע אותו (לא בגלל הדיעות שלו אלא כדי להגן אחרים מפניו).

 

 

אני לוקח בחשבון שהמהירות מוערכת וזה בדיוק מה שרצינו לבדוק, עד איזה מהירות ממוצעת הרכב מגיע , היינו עם טויוטה לנד קרוזר ארוך עמוס לעייפה , ו-4 אנשים לא קטנים, (בערך אותה מסה אולי אפילו יותר) שוב אחרי שנכנסנו לירידה עזבתי את דוושת התאוצה והרכב "תפס" מהירות אבל לא הגיע ל-130 עד הסיבוב, אפילו לא קרוב..

ניסיון שני, כניסה לירידה במהירות 55 קמ"ש והעברה לניוטרל, הרכב לא מאט בשיט, עדיין צובר תאוצה מהתנופה שהגענו איתה+השיפוע בכביש, שוב לא הגיע ל-130 ולא היה הבדל משמעותי, קמש"ים בודדים..

לפני הירידה יש עליה קטנה, בכל הפעמים שהגענו לכיוון השימוש בבלמים נעשה אחרי העליה הזו ובדיוק בכניסה לירידות, הרי אין היגיון להשתמש בבלמים כשאתה בעליה, לכן גם אני הייתי מאוד מעוניין לדעת בדיוק מה היה בשיחה עם המשטרה ובדיוק מאיזה נקודה נעשתה השיחה, ייתכן שהנהג גילה שהבלמים לא עובדים כשכבר היה לקראת הירידה, בד"כ בלי לחשוב יותר מידי כשאני מגיע לעליה בכביש אני מאיץ טיפה באופן אוטומטי ולא עוזב את הדוושה או לוחץ על הבלמים, אני מניח שרובנו ככה מתוך אינסטינקט ולא שמים לב שעושים את זה בכלל..

יש יותר מידי נעלמים בסיפור ולכן גם אני נמנע מלקבוע עובדות חד משמעיות למעט דברים שאני יודע בוודאות ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאותי מדהים לא פחות, אלו שתי האימהות לילדים המתייחסות בסוג של שלוות נפש לכך שיותר מפעם אחת הדוושה נתקעה.

 

וואלה.

גם אותי זה הדהים.

אשתי שראתה את זה איתי, אמרה שאם זה היה קורה לה פעם אחת ,הרכב לא היה יוצא מהמוסך עד שהמכונאי היה נשבע בילדיו שזה תוקן. ואם זה היה קורה פעם שניה, היא היתה פשוט מציתה את האוטו על איזה ג'בל נטוש.

 

והן- "כן, אז התכופפתי למטה (במהירות שיוט, כן?) ,ושחררתי את הדוושה עם היד." :shock:

אם הן לא שתולות של הסנ"צדוקטורפרופסור , אז הן צריכות הערכה פסיכיאטרית, דחוף.

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...