Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה פרוססור החדש של אלפיין. או שאני טועה? כבל רמקולים לחבר לפרוססור ישירות וממנו כבר אפשר להוציא RCA למגברים.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
שלום לכולם ,

 

איזה דרך הכי טובה לשדרג את המערכת המקורית ?

 

השיקול שלי הוא לשים ALPINE PXA H800

 

תודה

 

זה הדבר האחרון שהייתי עושה

מה התקציב שלך.?

פורסם

לא הבנתי כלום )

 

אני מביא מארצות הברית - אין הגבלה.

 

אני רוצה להוציא RCA מהמערכת למעבד ואז ממנו למגבר.את הרמקולים לחבר כמובן למגבר

 

הרמקול שאני אלך כנראה הוא HI ENERGY של HERTZ

 

אפשר גם לשים מעבד פחות טוב..

 

תודה

פורסם

הי אנרג'י זה רמקול טוב, אבל הוא בינוני, לאומת מיללה של HERTZ, כבר סיפור אחר.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

שמע ,היו פה בפורום הרבה אנשים שבאו בגישה של "תקציב לא מוגבל"

אין דבר כזה,לא הייתי רוצה שסתם תוציא כסף ובסופו של דבר

תשקיע בחלקים שאינם מתאימים לתקציב שלך.

אם אתה מביא את ה-H800 אתה גם תצתרך את ה-C800 {השלט שלו}

המחיר של שניהם באזור 1000 דולר ביחד

לא כולל מיסים {לא כולל משלוח אם אתה לא מביא אותם פיזית}.

עדיף שתציין מה התקציב שלך בש"ח לכול העניין.

והאם אתה מתכנן לשלוח אותם בארץ בדואר או פיזית בעצמך.

פורסם

תודה לכם

 

הכוונה לא להחליף את המערכת המקורית

 

אלא לחבר אותה למשהו שאפשר יהיה לכוון ולשפר את הצליל

 

מישהו נוסע ומביא את זה.

 

תקציב 12.000 (לא כולל רמקולים אחוריים)

 

לא בהכרך צריך את יחידת כיוון.אפשא גם מהמחשב לעשות.

פורסם

בחיבור מחשב אתה בכל מיקרה צריך פרוססור. תיכח בחשבון פרוססור הזה תופס דין אחד בשביל הפנל שלו. אם יש לך מערכת מקטרית איפה תחבר אותי שיהייה אסתטי? איזה מגברים יהיו ברכב? יש להם אפשרות לחיתוך אקטיבי?

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

לא צריך שום מיקום

 

אני מסתיר אותו . או מעביר למקום ביחד עם מגבר (מושך RCA לפרוצסור)

 

לא ידוע לי בנתיים על מגבר

פורסם

אוקי, וכל פעם שתרצה לשנות משהו תעצור ותלך לבגז'? תחשוב אולי על פרוססור שהיחידת DRC שלו קטנה יותר ויש אפשרות להתקין אותו בצורה שתוכל לשלות עליה בנהגה.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

המיקום לרמקולים מצויין יש

לך מיקום בדלתות של 6.5 אינצ

ועל הדשבורד 3.5 אינצ

זה הכנה מעולה לסט אקטיבי 3 חלקים

שהתקציב שלך גם מאפשר.

 

איזה סוג מערכת אתה רוצה.?

יותר SQ או SPL

גם סט אחורי.?

איזה סוגי מוזיקה אתה שומע.?

פורסם

בתקציב כמו שלך פשוט חבל להשאר על הראש המקורי , תקנה דאבל דין איכותי , מתאם דאבל דין לרכב שלך, מתאם להגה וזהו. תזכור שאם המקור לא טוב התוצאה בסופו של דבר גם היא לא תהיה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...