Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים אשמח לדעת מה דעתכם על הגיר הרובוטי בדגם 2008 1.4. מחפש לקנות ידני ולא מוצא יותר מדיי אז העלתי את הנושא כדי לקבל ייעוץ.

מודה מראש על התגובות

פורסם

הייתה לנו כזו שנת 2007 והיא הייתה נפלאה.

אמנם היא הייתה חדשה אצלנו אבל הייתה מאוד חסכונית (מזכרוני 1:15-16 בעיר ו1:18-19 מחוץ לעיר).

הגיר שלה מצוין לטעמי (אם כי חסר הילוך רביעי) ואין את כל ה"בעיטות" המוזרות שחוויתי ברובוטיות אחרות סטייל טיויטה קורולה.

בשנתיים+ שהייתה אצלנו התקלה היחידה שהייתה לה הייתה בעיה במצית (שתוקנה) - ממש אמינה.

 

אני לא בטוח שזה כך גם לגבי משומשת בת 5 שנים בערך אבל אם הקילומטראז נמוך והיא שמורה אז לדעתי מדובר על רכב אמין.

חשוב לבדוק את מצב המצמד שלה (יש שם קלאץ רגיל מיוחד אותו הרובוט מתפעל).

תודה,

גילעד.

פורסם

לפי האנשים שהיה להם את הגיר זה מתחלק לחצי יש כאלה שאהבו אותו הוא גילה אמינות,יש כאלה שאיכזב אותם. חוץ מזה הרכב עצמו די מומלץ חסכוני עקב הגיר הרובוטי,בטיחותי לא יקר לאחזקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני כבר חודשיים מחפש 1400 ידני, זה פשוט רכב בלתי אפשרי למציאה במצב טוב..

אל תתייאש, עדיף כבר ללכת על ה1,250 לדעתי, תסתובב טיפה בפורום ובגוגל תראה כמה ביקורות יש מאנשים על הרובוטי,

"דרשו תיקון 4,500 אלף שקל.." "דרשו תיקון 3,000 שקל" בכל נושא שרק תפתח.

אני חושב שרק בגלל הרובוטי הזה יצא שם רע לפיאט, הידני שלהם מעולה לא נתקלתי במישהו שלא מרוצה מהגרנדה.

פורסם

באופן אישי אני לא סובל את הרובוטי של פיאט. אתה חייב לנהוג על הרכב ולראות איך אתה מרגיש אותו.

 

מעבר לכך, מדובר ברכב חלש מאוד, בטח ה1250. התגובות מאוד איטיות בגיר הרובוטי, אותי זה שיגע.

 

כאמור, תעשה סיבוב לפני שאתה קונה.

 

רכב מוצלח, נאה וחסכוני אבל הגיר לא מתאים לכל אחד.

פורסם
אני כבר חודשיים מחפש 1400 ידני, זה פשוט רכב בלתי אפשרי למציאה במצב טוב..

אל תתייאש, עדיף כבר ללכת על ה1,250 לדעתי, תסתובב טיפה בפורום ובגוגל תראה כמה ביקורות יש מאנשים על הרובוטי,

"דרשו תיקון 4,500 אלף שקל.." "דרשו תיקון 3,000 שקל" בכל נושא שרק תפתח.

אני חושב שרק בגלל הרובוטי הזה יצא שם רע לפיאט, הידני שלהם מעולה לא נתקלתי במישהו שלא מרוצה מהגרנדה.

 

שזה מחירים של שיפוץ גיר אוטומטי רגיל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רוב הפונטו 1.4 ליטר באמת נמכרו בדגם הרובוטי ורק מעטות עם גיר ידני. הידניות בדרך כלל מגיעות עם המנוע הקטן יותר, 1250 סמ"ק.

הגיר הרובוטי דורש הסתגלות מסויימת אבל הוא לא עד כדי כך גרוע (לדעתי). בכל מקרה מומלץ לבצע נסיעת מבחן לפני הרכישה כדי לוודא שאתה מתאים לגיר והוא מתאים לך :)

פורסם
שזה מחירים של שיפוץ גיר אוטומטי רגיל.

 

שגיר אוטומטי זה גיר שלא עושה כל כך הרבה בעיות כמו הרובוטי של פיאט. ע"פ הסתובבות בפורומים בלבד.. לא מניסיון אישי

פורסם

תסתכל כמה פעמים בפורום הטכני יש שאלות לגבי קפיצות בגיר,מכות,הגיר האוטומטי עובד הרבה יותר חלק מרובוטי אך גם לא נחשב לשיא האמינות.

 

לנו ביונדאי לנטרה בוצעו 2 שיפוצי גיר בתוך 3-4 שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתה לי גרנדה 2008 יד שניה עם גיר רובוטי, האוטו בובה אבל הגיר או הגיר כזה אכזבה מזל שעשיתי עליו טרייד בפיאט וקניתי את הפנדה החדשה גיר רגיל 8)

×
×
  • תוכן חדש...