Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי קליאו ספורט שנת 2001, המנוע נפגע לאחר שקפצה שן ברצועת הטיימינג.

שלחתי את ראש המנוע לשיפוץ אך הוא נפסל על ידי המשפץ.

 

אשמח לקבל עצה לפתרון או למציאת ראש חלופי.

 

תודה, אורי

פורסם

אפשר לשאול כמה קילומטרים "משכת" בלי לעשות טיימינג עד שקפצה השן?

ואין לך כל כך ברירה חביבי ראש פסול בדרך כלל לא שווה יותר מהמחיר שלו לאלומיניום, כדאי לך להתחיל לחפש ראש מנוע מפירוק\שיפוץ.

בהצלחה!

פורסם

הבחור אמר ששיפוץ נפסל, כלומר עליו לחפש עכשיו קליאו מפירוק - משימה לא קלה בכלל.

 

איך אומרים, הכל עניין של טיימינג?

המנוע היחיד שאני מכיר שהיה מוצע למכירה, נמכר לפני שבועיים בדיוק :lol:

 

בנימה רצינית יותר, האם כבר בדקת אצל אלה שמתמחים בטיפול ברכב שלך?

פורסם

תודה רבה למגיבים

- משכתי קצת פחות מ 10,000 ק"מ.

 

- אם מישהו רכש מנוע כזה לפני שבוע אז אולי ניתן לקנות ממנו את ראש המנוע הקודם (מהמנוע הישן שלו) ולשפץ אותו.

אשמח לשמוע עוד פרטים

 

- בדקתי אצל כל המומחים המוכרים לי: שזה שאפט ומשה מגינתון.

האם יש עוד מקומות שמומלץ לחפש/להתייעץ??

פורסם

למיטב הבנתי, המנוע נרכש לפרוייקט.

אם פנית לגינתון ולשאפט, והם לא מצאו לך פתרון - לצערי קטונתי מלעזור, אך אם אשמע תהיה בטוח שאפנה אליך.

 

נ.ב - אם אפשר לדעת, כמה שנים עברו מאז הטיימינג האחרון?

פורסם

תסנה לבדוק את את הראש מנוע אצל משפצים ראשים אחרים.

נוכחתי לדעת שמה שפסול אצל משפץ אחד, בר תיקון אצל משפץ אחר.

פורסם

יצא לי לקרוא איפשהו שהבלוק הוא בעצם זהה לזה של הלגונה.

עד כמה שזכור לי גם הראש זהה, השוני הוא בסעפות.

 

קראתי את זה לפני 100 שנה בקליאו ספורט.נט, לדעתי שווה לך לעשות בדיקה לגבי זה.

פורסם

בנוסף, הייתי בודק ראש של רנו סניק 2.0 - הראש די זהה בשני הרכבים, ויש סיכוי שיתאים.

 

נ.ב מה שתיארת כאן - טוטאל לוס מוחלט לראש המנוע לא יכול להגרם ע"י קפיצת שן.

פורסם

המנוע שלך f4r נעשה בשימוש בכל מיני רכבי רנו בווריאציות שונות. הייתי בודק אם הראש תואם למנועים של המגאן והסניק 2.0

 

מה פסול בראש בדיוק?

פורסם

מאז הטיימינג ועד שהמנוע התקלקל עברו כשנה וחצי.



 

עם עובדות לא מתווכחים, ראש מנוע יכול לההרס מקפיצת שן בטיימינג ושבירת שסתומ/ים ! :cry:

 

בינתיים אני לא רואה צורך לפנות לעוד משפצים אני סומך על המקום שאני נמצא בו, הוא מהמומלצים בפורום ובארץ בכלל. ראש המנוע שלי נזל תוך כדי עבודת ההשלמות, כנראה שהפגיעות היו נרחבות מדי.

 

המשפץ הציע את האפשרות להחליף לראש של מנוע מדגם אחר, כנראה של לגונה או מגאן, רשום עליו F4R במקום F4S על המקורי, הם מאוד דומים, עד כמה שראיתי ההבדל היחיד הוא מחסור בפורטינג של מעברי היניקה.

 

לא בטוח אם יש עוד הבדלים בין הראשים אבל הבנתי שכדי להתאים את הראש הנ"ל יהיה צורך לעשות "ליינינג" פעולה של שיוף והשלמת חומר על הקאמשפט והתושבות שלו, ו"פורטינג".

 

מה דעתכם על האפשרות הזו? (אישית, בדרך כלל אני מעדיף פתרונות מקוריים).

 

 

×
×
  • תוכן חדש...