Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל XT שלי 13 ליטרים, שמספיקים יפה למשהו כמו 200 ק"מ של רכיבה משולבת { עיר+בינ"ע+קצת שטח }. כרגע זה בדיוק מספיק לי לשבוע רכיבה שיגרתי, בלי תוספות.

 

מאחר ובעתיד הקרוב עשוי הק"מ היומי שלי לעלות, ויש לי סלידה עקרונית מתחנות דלק { לפני ה XT נסעתי על הבלייזר 1 ל 2-3 }. בנוסף בשני הטיולים שעשיתי נאלצתי לתדלק שלוש פעמים - לא להיט בכלל!

 

בררתי קצת על מיכל שכזה, אמרו לי שיש 18 ו 22 - נכון? יש עוד?

המחירים - 1500 לחדש ו 1000 למשומש. ??

ממה הדברים האלה עשויים { פלסטיק? } ? איך הם עמידים בנפילות?

זה מיכלים אוניברסליים או שיש מיכל יעודי לכל אופנוע?

יש חסרונות רציניים לדבר הזה?

 

כל מידע נוסף יתקבל בשמחה מרובה!

 

תודה ויום טוב.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
ל XT שלי 13 ליטרים, שמספיקים יפה למשהו כמו 200 ק"מ של רכיבה משולבת { עיר+בינ"ע+קצת שטח }. כרגע זה בדיוק מספיק לי לשבוע רכיבה שיגרתי, בלי תוספות.

 

מאחר ובעתיד הקרוב עשוי הק"מ היומי שלי לעלות, ויש לי סלידה עקרונית מתחנות דלק { לפני ה XT נסעתי על הבלייזר 1 ל 2-3 }. בנוסף בשני הטיולים שעשיתי נאלצתי לתדלק שלוש פעמים - לא להיט בכלל!

 

בררתי קצת על מיכל שכזה, אמרו לי שיש 18 ו 22 - נכון? יש עוד?

המחירים - 1500 לחדש ו 1000 למשומש. ??

ממה הדברים האלה עשויים { פלסטיק? } ? איך הם עמידים בנפילות?

זה מיכלים אוניברסליים או שיש מיכל יעודי לכל אופנוע?

יש חסרונות רציניים לדבר הזה?

 

כל מידע נוסף יתקבל בשמחה מרובה!

 

תודה ויום טוב.

 

איפה מצאת אותם?

 

ואתה בטוח בקשר לכמה ליטרים?

 

אני ממלא מיד אחרי המעבר לרזרבי קרוב ל12.5 ליטר וכבר היה מקרה שמילאתי 13 ליטר.

 

אני הייתי מהמר יותר על 15 ליטר.

וכמה אתה צורך דלק?

 

אצלי בנסיעה יום יומית בעיר אני מתדלק פעם בשבוע וחצי.

 

פעם בשבוע אם אני במגרש גם.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

את מה מצאתי?

 

אני לא בטוח, אבל בבדיקה שעשיתי רוקנתי את כל הדלק במיכל, העברתי לרזרבי, ואז יצא עוד ליטר.

אז אם אחרי שנכבה המנוע אפשר להכניס 12.5 ליטר, אז כל המיכל הוא 13.5 מקסימום.

אני צורך כמה שכתבתי - תדלוק פעם בשבוע בערך, אני מתחיל לפזול ימינה כשהמונה מראה על 200 ק"מ.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

15 ליטר, בדוק. { טוב נו, 14.876 }.

רזרבי בערך שני ליטר. גם בדוק.

ותודה למתדלק הסובלני.

 

שאלתי עדיין עומדת בעינה.

טנק של 15 ליטר - אומר בסביבות 250 ק"מ מקסימליים. ואם נגיע לרמה של טיולי שטח ארוכים - אולי ניצתרך לקחת מיכלים נתיקים.....

טנק של 22 ליטר - אומר בסביבות 370 ק"מ מקסימליים. והשרית תחושת בטחון בטיולים ארוכים.

 

תודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
15 ליטר, בדוק. { טוב נו, 14.876 }.

רזרבי בערך שני ליטר. גם בדוק.

ותודה למתדלק הסובלני.

 

שאלתי עדיין עומדת בעינה.

טנק של 15 ליטר - אומר בסביבות 250 ק"מ מקסימליים. ואם נגיע לרמה של טיולי שטח ארוכים - אולי ניצתרך לקחת מיכלים נתיקים.....

טנק של 22 ליטר - אומר בסביבות 370 ק"מ מקסימליים. והשרית תחושת בטחון בטיולים ארוכים.

 

תודה.

 

האופנוע שלך עושה 1/17?

 

בן אדם זה מוזר.

 

בדיקה אחרונה העלתה שאני עושה 1/20 או 1/24 אפילו בנסיעה רגועה מחוץ לעיר.

 

היום עם הגיר הקצר ואטרף בעיניים אני מגרד את ה1/19 במצבים קיצוניים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

טוב. עקב מיעוט התגובות אני מבין שכנראה "אתם" חושבים שיש דברים יותר חשובים להוציא עליהם 1-1.5 אלף. { אני אשמח לאישור של זה }.

{למשל קפיצבולם אחורי }.

 

טיגר - לך יש גלגל קדמי יותר קטן, ויכול להיות שזה גורם לזיוף. כן, אני עושה 1 ל 17. בארוכות רגועות - 1:20.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
15 ליטר, בדוק. { טוב נו, 14.876 }.

רזרבי בערך שני ליטר. גם בדוק.

ותודה למתדלק הסובלני.

 

טנק של 15 ליטר - אומר בסביבות 250 ק"מ מקסימליים. ואם נגיע לרמה של טיולי שטח ארוכים - אולי ניצתרך לקחת מיכלים נתיקים.....

תודה.

 

250 ק"מ לא מספיקים??

לידיעתך - הדרוזי שלי מכיל 10 ליטרים כולל רזרבי, ועדיין מדובר בתכולה מספקת עבור טיולים, גם ארוכים. איפה אתה רוכב בדיוק, בסהרה?

 

רק לתשומת לבך: מיכל גדול = רחב יותר ומפריע בד"כ + עוד המון משקל בנקודה הכי גבוהה באופנוע.

והרי לא תתדלק חצי מיכל כל פעם נכון?

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

דרוזי? למה?

 

חוץ מזה, אני מבין ממך שאם אני מתדלק בכניסה לשטח { אם וכאשר.... } אז אין לי מה לדאוג? ה"דאגה" המקורית שלי באה מתוך מחשבה שבשטח צורכים יותר דלק.

 

סהרה? אולי יום אחד.......מותר לחלום לא?

 

תודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
דרוזי? למה?

 

חוץ מזה, אני מבין ממך שאם אני מתדלק בכניסה לשטח { אם וכאשר.... } אז אין לי מה לדאוג? ה"דאגה" המקורית שלי באה מתוך מחשבה שבשטח צורכים יותר דלק.

 

סהרה? אולי יום אחד.......מותר לחלום לא?

 

תודה.

 

דרוזי = DRooZi לבית סוזוקי הממאטסו ג'אפן.

 

ונכון, אין מה לדאוג. צריכת הדלק בשטח אמנם גבוהה יותר אך לא באופן מוגזם בד"כ. אלא אם נכנסת לאנדורו/טכני קשה/חולות שם הצריכה עולה פלאים. ובשטח כזה ממילא לא תתפור מרחק - אתה תשפוך לאגר הרבה לפני שהדלק יאזל.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
ולגבי צריכת הדלק שלך - היא נשמעת בסדר גמור.

הנתונים שהציג טיגר מעט תמוהים בעיני (במיוחד לאופנוע משופר פתוח אגזוז ומועשר תערובת... או שאני טועה?)

 

אני לא בודק לפי ספידומטר.

לא קביל מבחינתי בגלל הגלגלים השונים.

בדקתי לפי מד מרחק ותדלוק מחדש.

 

מאז החלפת הבוכנה במנוע והטיפולים הסדירים שלו, הוא פשוט דורש פחות דלק.

פעם הייתי מתדלק פעם בשבוע,

היום פעם בשבוע וחצי.

 

אני לא נוסע פחות, דווקא אפילו יותר.

ברכיבה עם חבר אחר תדלקתי מיכל מלא (עד הסוף) נסענו יחד ואז תדלקתי שוב ולפי הקילומטרים שעברנו והליטרים שמילאתי בדקתי.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...