Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מגבר FOCAL 4.75 בגישור הוא מפיק 4 OHM התנגדות ו 200 RMS הספק. האם אפשר לחבר אליו קומפוננט 2 OHM?

ברשותי היו רמקולים של FOCAL דגם KF כאשר FOCAL היו פופולריים והייתי מאוד מרוצה עד שהם נשרפו :-( .

היום שמתי לב שכמעט אין לאף אחד רמקולים FOCAL מהסדרה החדשה (KR2 KR KRX...) ורציתי לקבל חוות דעת עליהם ועל רמקולים אחרים שבאותו סגנון.

התקציב הוא 2000-2500.

תודה

TO KNOW ME IS TO LOVE ME Pioneer DEH-P690UB + Focal KF + Focal 4.75 + JL Audio 1/250 V1 + Hifonics HFi12d4

פורסם

מגבר לא מייצר התנגדות, הרכיב שתחבר אליו הוא בעל התנגדות מסויימת שהזרם שהמגבר מוציא צריך לעבור.

מה שאתה צריך הוא לקרוא בנתונים של המגבר שלך עד איזו התנגדות הוא יכול לרדת

ומה ההתנגדות של הרמקולים שאתה רוצה לחבר אליו וככה לבדוק התאמה.

פורסם

תודה אני אברר SCOOB

ולמישהו יש חוות דעת על רמקולים FOCAL מהסידרה החדשה?

TO KNOW ME IS TO LOVE ME Pioneer DEH-P690UB + Focal KF + Focal 4.75 + JL Audio 1/250 V1 + Hifonics HFi12d4

פורסם

המגבר פוקל שלך עובד ב-2 אום סטריאו ואין שום בעיה לעבוד עם סט קומפוננט בהתנגדות 2 אום

הדגמים החדשים של פוקל מסידרת ה-POWER טובים מאוד

ההבדל המשמעותי ביותר מהסידרה הישנה הוא

שידרוג הטוויטר בדגמים החדשים שהוא מעודן בהרבה

מהסידרה הישנה ,הדגם המומלץ ביחס עלות תועלת הוא לדעתי

ה-KR2 הוא נותן תוצאה דומה מאוד ל-KRX2 שעולה הרבה יותר ממנו.

הוא יכנס בטווח העליון של התקציב שלך.

פורסם

המגבר מפיק לכל יציאה 2 אוהם התנגדות. זה נכון

אני אחבר את הקומפוננטים למגבר בעזרת גישור בלבד אחרת 2 יציאות מתוך ה-4 יתבזבזו סתם.

(יש לי עוד מונובלוק נפרד לסאב.)

ואז ב"עלון השימוש" מופיע שזה נותן התנגדות 4 אוהם.

אני שואל אם במקרה זה (של הגישור) ניתן לחבר אליו רמקולים 2 אוהם כמו ה-KR2.

תודה לעונים

TO KNOW ME IS TO LOVE ME Pioneer DEH-P690UB + Focal KF + Focal 4.75 + JL Audio 1/250 V1 + Hifonics HFi12d4

×
×
  • תוכן חדש...