Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי VAG עשו טעות בכך שצירפו את הטנדר החדש לתמהיל המוצרים של VW .

ברגע שהלוגו VW מתנוסס על הטנדר החדש, הם לא יכולים להוריד את מחירו לצרכן מתחת לרף מסויים, כי זה יוזיל את המותג כולו ויפגע בו.

לדעתי במטרה לצאת עם רכב מנצח הם פשוט היו צריכים לצרף את הרכב החדש לתמהיל של סקודה, שאגב כבר ידועה בכמה רכבי עבודה שהוכיחו את עצמם בקטגוריות השונות, זאת עם אסטרטגיית המחרה אטרקטיבית, אשר מצד אחד תבטיח פלח שוק רווחי ומצד שני לא תפגע במשפחת המותג עקב המחרה נמוכה יחסית, מבצעים, הוזלות וכ"ו.

זמין 8)

פורסם
פולקס-וואגן בתרגום חופשי זה "רכב לעם"

 

לפי הניסיון עם פולקסווגן האחרון שהיה לי, היגעתי למסכנה שלפחות האקזמפלר שלי זה רכב למוסך. מעבר לעלויות אחזקה היו די הרבה פיקשושים בארגונומיקה וזה כבר הנדסה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני לא חושב בהמיניוואנים, המסחריות והמשאיות של מרצדס, פגע להם בתדמית.

 

מסכים...בתנאי שפולקסווגן יצרפו את הטנדר החדש לחטיבת המסחריות (קראפטר, טרנספורטר וקאדי).

אם הטנדר החדש ינסה להתחרות כחלק מחטיבת הפרטיות, זאת תהיה טעות חמורה לדעתי.

נחכה ונראה אני מניח. :wink:

זמין 8)

פורסם
לדעתי במטרה לצאת עם רכב מנצח הם פשוט היו צריכים לצרף את הרכב החדש לתמהיל של סקודה.

 

זה לא ברור לך מראש שהטנדר הזה ישווק גם כסקודה, בטח גם כסיאט ורחמנה ליצלן, אולי אפילו עם סמל אוודי.

 

חסר רק שידחפו לו מנוע של מרציאלגו ויקראו לו טייפון, או הוריקן או איזה נזק טבע אחר וישווקו אותו בארה"ב בהצלחה מרובה.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה שאנשים שוכחים פה זה שהטנדרים הקטנים האלה (הילקס, נבארו, מאגנום, איפון, B2500 די מקס וכו') תמיד העלו את הכוח שלהם ואת אבזור תא הנוסעים. בהתחלה זה היה ההילקס שהיה סוס עבודה קשוח ועם סרן חי אבל חלש להחריד (85 כ"ס) וכלום איבזור ואז התחיל מרוץ חימוש והשבחה עם האיפון (105 כ"ס), מאגנום (107 ואחרי זה 115) וכו' כשכל אחד ניסע למשוך את הקהל, פעם בזכות תיבה אוטומטית (מאגנום), פעם בזכות כוח (נבארו) ופעם בזכות אבזור (די מקס). גם אחרי שבוטל הזכות להזדכות מרכבים אלה את המע"מ, עדין הרבה אנשים משלבים את הרכב הזה גם לעבודה וגם לטיולים ומשפחה ולכן האמרוק בהחלט יכול להצליח בזכות העבודה שהוא חזק ומציג תא נוסעים מהודר של רכב פרטי.

פורסם

ג'וני בוי, יש נקודה מעניינת במה שאתה רושם. אבל האם תא נוסעים הזה ישרוד את החיים הקשים של רכב עבודה? גם בהיילוקסים אחרי כמה שנים רואים שתא הנוסעים ראה הרבה אפילו שהוא שלם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...