Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגניב דווקא לרענן את השוק עם טנדר קומפקטי שהוא לא ממוצא מזרח אסיאתי (מבלי להיות גזעני :-P)

 

 

 

attachment.php?attachmentid=58102&d=1334905513

 

 

חתיכת ריענון, - עוד דבר, על הטנדר אולי מתנוססת בחזית סמל גרמני,

אך מקורותיו מדרום אמריקה, - ליתר דיוק, ארגנטינה,

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2499-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%97%D7%95-%D7%9C-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%90%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%A7-4MOTION

 

 

אני כבר רוצה אחד כזה, (חד קאבינה אם אפשר)

 

לדעתכם הוא ילך טוב כמו הטויוטה והאיסוזו? או שהצרכן הישראלי ישמור אמונים לטנדרים האסייתים?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

רגע, זו לא החברה הזו שהחלונות שלה נופלים?!?! :-D

 

לדעתי, הטנדר לא ינגוס יותר מדי בשוק היפניות ולו רק בגלל הסטיגמה...

מה שכן, עלה בכתבה נתון לדעתי מוזר. ה- ISUZU Dmax מוכר יותר מטויוטה היילקס. (הרכב שידוע בכינוי toybota)

פורסם

זו חדשה קצת ישנה לא? לא יודע אם ראית מחירים אבל בתור מוצר חדש בארץ מחירי הכניסה שלו קצת מופרכים מה גם שמחירי החלפים והשרות של צמפיון הם מהטובים בארץ:wink:.

פורסם
רגע, זו לא החברה הזו שהחלונות שלה נופלים?!?! :-D

 

לדעתי, הטנדר לא ינגוס יותר מדי בשוק היפניות ולו רק בגלל הסטיגמה...

מה שכן, עלה בכתבה נתון לדעתי מוזר. ה- ISUZU Dmax מוכר יותר מטויוטה היילקס. (הרכב שידוע בכינוי toybota)

 

 

אני לא בקיא כ"כ בשוק,

אבל יש מצב שהאיסוזו הצליח לשבור את ההיילקס מבחינת המכירות,

 

הרי נאמר: "לא לעולם חוסן"

 

זו חדשה קצת ישנה לא? לא יודע אם ראית מחירים אבל בתור מוצר חדש בארץ מחירי הכניסה שלו קצת מופרכים מה גם שמחירי החלפים והשרות של צמפיון הם מהטובים בארץ:wink:.

 

הטנדר הזה כבר קיים שנתיים, החדשות הוא שהוא בדרך לארץ (לא ידוע מתי)

עזוב רגע את צ'מפיון כיבואן מכתי מהמעלה הראשונה,

פולסוואגן עצמה היא יצרנית מעולה, (נכון כמו כל יצרנית היו לה גם כשלונות)

אבל בגדול אני אוהב את הפולסוואגנים, ומעדיף אותם מיד שניה כדי לא להתחתן עם צ'מפיון,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

זה כלי עבודה. לא נראה לי שהוא יצליח כי בכלי שעובד מה שקובע זה עלות האחזקה והשימוש ולא כל כך רמת הפינוק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
חתיכת ריענון, - עוד דבר, על הטנדר אולי מתנוססת בחזית סמל גרמני,

אך מקורותיו מדרום אמריקה, - ליתר דיוק, ארגנטינה

 

האמארוק שיגיע לארץ יהיה ייקי טהור וייוצר בגרמניה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
רגע, זו לא החברה הזו שהחלונות שלה נופלים?!?! :-D

 

לדעתי, הטנדר לא ינגוס יותר מדי בשוק היפניות ולו רק בגלל הסטיגמה...

מה שכן, עלה בכתבה נתון לדעתי מוזר. ה- ISUZU Dmax מוכר יותר מטויוטה היילקס. (הרכב שידוע בכינוי toybota)

 

הדי מקס מוכר יותר מההיילקס רק בארץ (ואולי עוד כמה מדינות).

 

בהרבה מדינות ההיילקס נמכר ביותר כמויות, רק בתאילנד יש קרב צמוד ביניהם, לעומת זאת יש מדינות באפריקה שההיילקס הוא הרכב הכי נמכר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

למה שבעל עסק יקנה חתול בשק בדמות הVW הזאת? ולא כלים בעלי עבר אמינות מרשים כמו הNAVARA הDMAX או הHILUX, שכבר הוכיחו עצמם מעל ומעבר.

בארץ שהדבר הכי חשוב לנהגים בה זה אמינות ובפרט בשוק לאליו הרכב מיועד, אני לא צופה עתיד מזהיר לכלי הזה. במיוחד לאור העובדה שVAG ידועים בחוסר אמינותם יחסית לחברות היפניות הנ"ל.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אגב, לפני כחודש נצפה אחד באזור התעשיה במערב ראשון, צבע לבן ללא לוחיות רישוי.

גם אני שותף לדעה הרווחת, שמדובר במוצר "פרמיום" יקר ולא סוס עבודה משתלם.

נראה כי צ'מפיון בוחרים לסמן את VW כמותג יוקרה ללא הצדקה וכבר היום רחוקים מלקלוע לשוק ולדרישות הצרכנים.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
אגב, לפני כחודש נצפה אחד באזור התעשיה במערב ראשון, צבע לבן ללא לוחיות רישוי.

גם אני שותף לדעה הרווחת, שמדובר במוצר "פרמיום" יקר ולא סוס עבודה משתלם.

נראה כי צ'מפיון בוחרים לסמן את VW כמותג יוקרה ללא הצדקה וכבר היום רחוקים מלקלוע לשוק ולדרישות הצרכנים.

 

 

פולקס-וואגן בתרגום חופשי זה "רכב לעם"

זה אמור להיות יצרן עממי, רק שב10 שנים האחרונות הוא סוטה מההגדרה הזאת חזק.

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הסיכוי של הרכב להצליח בארץ=נמוך

הסיבה=מזדה CX5 :D

 

האם אתה רציני???

 

זה לא אותה קטגוריה.

 

זה טנדר למנהלים ולא טנדר לעובדים .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

היתה גם תקופה לפני לא מעט זמן שצה"ל נסע על סונומות.

וכולם רצו לקנות, כל אחד אמר שאם צה"ל קנה זה בטוח אוטו מוצלח.

בסוף הסתבר שהכל היה בגלל תקציבים של ארה"ב.

 

החלטות הצבא לא תמיד מעידות על חוכמה, לפעמים יש המון שיקולים נוספים.

 

בנוסף לזה גם חברת חשמל קיבלו לא מעט איסוזואים, משיחה עם כמה עובדי חברת החשמל, לדעתם זאת היתה אחת הטעויות...

 

אגב, בתאילנד ההילקס מנצח ובגדול, בכלל כל רכב שלישי שם זה טויוטה.

אבל רק הדגמים שמיוצרים שם, לאנד קרוזר לא מיוצר בתאילנד ולכן לא רואים אותו שם.

 

בכל מקרה, אחרי שהיה לי גולף, עם כמות הבעיות שהיו לו היו במסגרת העבודה, יותר טוב שנשב בבית ולא נצא לעבודה.

 

פלג_

פורסם
בנוגע ל-DMax, אל תשכחו שהוא החליף את הטויוטה בצה"ל.

אני מניח שזה הוסיף קצת למכירות שלו.

 

גם שהדי-מקס היה אצל כמעט כל מ"פ בצה"ל, עדין טפטפו כמה היילקס צבאיות.

 

רוב ההיילקס הגיעו למשטרה, אבל גם במשטרה אפשר לראות כמה די-מקס (בייחוד אצל מג"ב).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...