Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי מכשיר נחות יותר , את ה 7700 והוא נראה ממש ממש טוב ומרשים. אלה שציינת הם בכלל מכשירים ברמה - מבחינת פוזה כמובן. קשה בכלל להשוות את ה8805 ל9905 - יש הבדל של איזה 300 דולר ביניהם. הM3DI מאד דומה ל9905 אבל הוא דגם משנה שעברה לכן הוא יהיה גם זול יותר.

 

זה נכון שיש בעיה עם העינית בסוני, את המכשיר שלי קניתי רק לפני חודש והוא לפעמים מתקשה לקרוא דיסקים ישנים (אורגינליים). אתמול נאבקתי איתו עם הדיסק הראשון של סאש (אקוודור, אנקור אן פואה... למי שזוכר) במשך 5 דקות, הוא פשוט לא הסכים לקרוא אותו ופלט אותו החוצה כל הזמן. בסוף הייתי עסוק קצת בנהיגה והוא כיבה את עצמו ל 2 דקות שאחריהם הוא קיבל אותו וקרא ללא בעיות :?

פוזה? לא קונים מכשיר לפי "פוזה" :!:

אם אתה מתעקש רק על פיוניר וסוני הפיוניר יהיה יותר טוב ואמין!!

פורסם

אחי עזוב פוזה ועזוב אמינות ותקלות של המכשיר!

 

 

איזה מכשיר מוציא יותר איכות ויותר פונקציות+אקולייזרים וכ'ו?? :?: [/u]

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם
יש לי מכשיר נחות יותר , את ה 7700 והוא נראה ממש ממש טוב ומרשים. אלה שציינת הם בכלל מכשירים ברמה - מבחינת פוזה כמובן. קשה בכלל להשוות את ה8805 ל9905 - יש הבדל של איזה 300 דולר ביניהם. הM3DI מאד דומה ל9905 אבל הוא דגם משנה שעברה לכן הוא יהיה גם זול יותר.

 

זה נכון שיש בעיה עם העינית בסוני, את המכשיר שלי קניתי רק לפני חודש והוא לפעמים מתקשה לקרוא דיסקים ישנים (אורגינליים). אתמול נאבקתי איתו עם הדיסק הראשון של סאש (אקוודור, אנקור אן פואה... למי שזוכר) במשך 5 דקות, הוא פשוט לא הסכים לקרוא אותו ופלט אותו החוצה כל הזמן. בסוף הייתי עסוק קצת בנהיגה והוא כיבה את עצמו ל 2 דקות שאחריהם הוא קיבל אותו וקרא ללא בעיות :?

פוזה? לא קונים מכשיר לפי "פוזה" :!:

אם אתה מתעקש רק על פיוניר וסוני הפיוניר יהיה יותר טוב ואמין!!

 

ברור שפוזה לא כל כך חשוב אבל לבנאדם חשוב שיהיה מכשיר עם פוזה אז התייחסתי לזה כי יש לי מכשיר מאד דומה ל8805. חוץ מזה תמיד נחמד שיהיה מכשיר יפה בשביל ההרגשה.

 

הסוני 8805 ו9905 מצוינים גם מבחינת פונקצויות ואפשר לכוון 7 תדרי צליל, ישנם 7 מצבי סאונד קבועים ועוד 3 מצבי אפקט עבור הרמקולים הקדמיים ותצוגות יפות ומתחלפות. בקיצור כל מה שצריך ויותר. האיכות גם ממש טובה ושמעתי הרבה אנשים אומרים את זה (אבל אחרי זה הם בכו על העינית... כרגיל)

HU סוני CDX-F7700

מגבר XM-754HX - צריך להחליף

אחוריים פיוניר "8 TS-A2010

קדמיים - מחפש... (בינתיים סובל עם המקוריים של הפונטו)

פורסם

מה הבעיה בסוני??

מה זה העינית הזאת?

זאת הבעיה היחידה של סוני?

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

תבדוק את ה-CLARION945/845 מכשירים אם איכות ללא פשרות וגם נראים טוב

בהזדמנות אתה יכול לבדוק את ה KENWOOD לדעתי יש להם מכשירים מעולים(במקרה יש לי את MP925 כמובן שיש להם את סדרת הEXCELON שאיכות סאונד של הסדרה משווים לאלפין)

פורסם

אבל אחים שלי.. אני נעול על הרדיו-דיסקים שרשמתי שם...

מה הכי טוב מבחינת איכות מהדגמים הבאים:

פיוניר P8MP

סוני 9905 -ציבעוני

סוני M3DI-ציבעוני

JVC 700-ציבעוני

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

לא תתאכזב ממנו, זה בטוח

HU סוני CDX-F7700

מגבר XM-754HX - צריך להחליף

אחוריים פיוניר "8 TS-A2010

קדמיים - מחפש... (בינתיים סובל עם המקוריים של הפונטו)

פורסם

לפי דעתי מהמכשירים שציינת אם אתה מבקש איכות ואיכות לאורך זמן עדיף שתלך על הפיוניר או הJVC בכל מקרה תיקח בחשבון שלסוני יש בלאי גדול יותר בנושא העינית וכו בעוד הפיוניר והJVC מכשירים חזקים בעלי סאונד טוב לא פחות ובעלי תצוגה מגניבה .

דרך אגב תבדוק גם JVC KD LHX500 או 550 בכל מקרה תתחדש אחי

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

פונקציות לא חסר לפיוניר לך עליו עם זה מה שאתה רוצה אבל בעתיד אולי תבין שחבל שלא קנית אלפיין חבל עם אתה יכול להביא אותו תביא אבל אני מבין שאתה ממש נעול על עצמך אז קח את הפיוניר (לפי דעתי פיוניר לא איכותיים כול כך המכשיר צועק בגבוהות--ולי בעצמי יש פיוניר ככה שאני לא לטובת מישהו)

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...