Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי חבר שטס לארה"ב שבוע הבא ומביא לי רדיו-דיסק אני מתלבט בין כמה סוגים.

חשוב לי מאודד הפוזה של המכשיר אבל שיהיה איכותי..

מבחינת יופי כל אחד יגיד משהו אחר - כל אחד והטעם שלו

אבל מבחינת איכות פונקציות אקוליזרים וכ'ו .. מה הכי טוב בינהם:

סוני 9905 ציבעוני

סוני M3DI ציבעוני

JVC KD-SHX700 ציבעוני

PIONEER PREMIER P8MP

SONY 8805 מיתהפך

המחירים נעים בין 300$-500$

אני מעדיף את הסוני 9905 והM3DI הציבעוניים איך הם?

בי ותודה לכל העונים

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

אני אישית לא מעריץ גדול של סוני למערכות אודיו ברכב. אז כמובן שאני לא אסתור את עצמי ואמליץ לך עליהם. :?

לפי כך, נשאר לי להמליץ לך רק הפיוניר מהרשימה שלך.

 

תתחדש,

 

אורן. :wink:

פורסם
אני אישית לא מעריץ גדול של סוני למערכות אודיו ברכב. אז כמובן שאני לא אסתור את עצמי ואמליץ לך עליהם. :?

לפי כך, נשאר לי להמליץ לך רק הפיוניר מהרשימה שלך.

 

תתחדש,

 

אורן. :wink:

 

אני מסכים, סוני לא כול כך מוצלחת בנוגע לרדיו דיסקים לרכב

 

אם כבר JVC CLARION

או מה שכולם אוהבים אלפיין

 

אני הייתי הולך על אחד מאלו

פורסם

אני לא ממליץ לך אל הסוני בגלל העינית המחורבנת שלהם שנערסת מהר בכל הדגמים

ואת הפיוניר אם אתה רוצה תיקח אבל תדע שהפיוניר שאתה קונה בחול לא מתאים לתחנות רדיו של הארץ ולכיל(לסדר) אות שיקלוט תחנות רדיו בארץ עולה כ-400 שקל

אז בקיצר בתקציב היפה שלך היתי הולך אל האלפין CDA-1935 והוא מכשיר בן זונה ולא צריך לכיל אותו בגלל שהוא כבר מתאים לתחנות של ישראל

 

נ.ב

תסוני אני לא יודע אם תצטרך לכיל אבל עוד פעם העיניות הדפוקות!

פורסם
אני לא ממליץ לך אל הסוני בגלל העינית המחורבנת שלהם שנערסת מהר בכל הדגמים

ואת הפיוניר אם אתה רוצה תיקח אבל תדע שהפיוניר שאתה קונה בחול לא מתאים לתחנות רדיו של הארץ ולכיל(לסדר) אות שיקלוט תחנות רדיו בארץ עולה כ-400 שקל

אז בקיצר בתקציב היפה שלך היתי הולך אל האלפין CDA-1935 והוא מכשיר בן זונה ולא צריך לכיל אותו בגלל שהוא כבר מתאים לתחנות של ישראל

 

נ.ב

 

תסוני אני לא יודע אם תצטרך לכיל אבל עוד פעם העיניות הדפוקות!

התכוונת ל 9835 alpine אולי?

פורסם

תודה לכל העונים

שוב כל אחד והתאם שלו בקשר לפוזה של המכשיר..

בקשר לאלפיין אני לא כל כך אוהב את המראה שלו בגל זה אני מוותר עליו

שוב לשאלתי- מה הכי איכותי ומשוכלל?(לא מבחינת המראה)

בי ושוב תודה לכל העונים

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

אני הייתי בוחר בפיוניר או jvc מהרשימה הזאת. אבל אישית כנראה הייתי קונה אלפיין 9835. אל תזלזל במראה שלו הוא נראה חבל"ז במציאות!

פורסם
תודה לכל העונים

שוב כל אחד והתאם שלו בקשר לפוזה של המכשיר..

בקשר לאלפיין אני לא כל כך אוהב את המראה שלו בגל זה אני מוותר עליו

שוב לשאלתי- מה הכי איכותי ומשוכלל?(לא מבחינת המראה)

בי ושוב תודה לכל העונים

הכי איכותי ללא ספק זה האלפיין אבל אתה לא אוהב את המראה שלו :? אם זה השיקול שלך אז חבל.

מהרשימה שלך היתי הולך על הפיוניר :!:

פורסם

יש לי מכשיר נחות יותר , את ה 7700 והוא נראה ממש ממש טוב ומרשים. אלה שציינת הם בכלל מכשירים ברמה - מבחינת פוזה כמובן. קשה בכלל להשוות את ה8805 ל9905 - יש הבדל של איזה 300 דולר ביניהם. הM3DI מאד דומה ל9905 אבל הוא דגם משנה שעברה לכן הוא יהיה גם זול יותר.

 

זה נכון שיש בעיה עם העינית בסוני, את המכשיר שלי קניתי רק לפני חודש והוא לפעמים מתקשה לקרוא דיסקים ישנים (אורגינליים). אתמול נאבקתי איתו עם הדיסק הראשון של סאש (אקוודור, אנקור אן פואה... למי שזוכר) במשך 5 דקות, הוא פשוט לא הסכים לקרוא אותו ופלט אותו החוצה כל הזמן. בסוף הייתי עסוק קצת בנהיגה והוא כיבה את עצמו ל 2 דקות שאחריהם הוא קיבל אותו וקרא ללא בעיות :?

HU סוני CDX-F7700

מגבר XM-754HX - צריך להחליף

אחוריים פיוניר "8 TS-A2010

קדמיים - מחפש... (בינתיים סובל עם המקוריים של הפונטו)

פורסם

אחים שלי אתם לא כל כך עונים לי על השאלה שלי..

מה מבין המכשירים מוציא הכי הרבה איכות?...

רדיו - אני יודע שלא יהיה לי וגם אני לא מעוניין .. אני שומע רק דיסקים..

בי ותודה

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

×
×
  • תוכן חדש...