Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך תחליף את צבע הקורות? מדבקה?

 

חיובי, יש בחור במתחם הבורסה בר"ג שמבצע את הדבר הזה ולטענתו יש לו גם הסדר מסויים עם היבואן... :roll:

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן מדובר על הדבקה.

אני לטעמי לא אהבתי, במיוחד לא על השחור.

אבל יש אנשים שכן אהבו לצעצע את האוטו.

 

בכל מקרה לא בהרבה כסף אתה יכול לעשות את הרכב מעט יותר מאובזר.

פורסם
חיובי, יש בחור במתחם הבורסה בר"ג שמבצע את הדבר הזה ולטענתו יש לו גם הסדר מסויים עם היבואן... :roll:

 

מדבקה נשמע כמו דבר הרבה יותר חכם (וזול!), אפשר להוריד/להחליף ברגע שנמאס, בניגוד לצבע קבוע שמגיע עם הרכב..

פורסם

מצטער, אבל במחיר ההשקה שלה, היא פשוט הייתה לא משתלמת. אם אני זוכר נכון בסביבות ה135-140K לגרסא הבסיסית ביותר.

אם פותח השרשור קנה אותה במחיר זול מזה בהחלט אופציה מעולה.

לי אישית אין ניסון עם הרכב, אבל לא שמעתי על רכב גרוע שיצא ממפעלי אודי אי שם באירופה.

פורסם

הזמנתי גם A1 אבל את האוט' גרסת סטייל (עם אבזור מתקדם), שאומנם יקרה יותר משמעותית ועל הנייר לא שווה את הכסף אבל מאידך יש לה גם מחירון יד 2 גבוה יותר ב 13K, אז העלות השולית שלה נמוכה יותר.

נהנגתי על 6-7 רכבים מקבילים כמו מיני קופר, אלפא מיטו ועוד והיא הייתה הכי איכותית ומתאימה לי.

 

ממליץ בחום (תרתי משמע) לצפות את החלון הפנורמי במדבקת ״נאנו״ ואז קרני השמש הישראלית אינן מורגשות כלל בסגירת סוכך הרשת המיותר של מהנדסי אירופה הלבנים. :wink:

 

מעניין איפה אפשר לעשות את זה? עלות?

שמתי לב לחסרון הזה בנסיעת מבחן אבל זה נראה לי בקטנה גם כי רוב הנסיעות שלי הן בבוקר או בערב.

פורסם
הזמנתי גם A1 אבל את האוט' גרסת סטייל (עם אבזור מתקדם), שאומנם יקרה יותר משמעותית ועל הנייר לא שווה את הכסף אבל מאידך יש לה גם מחירון יד 2 גבוה יותר ב 13K, אז העלות השולית שלה נמוכה יותר.

נהנגתי על 6-7 רכבים מקבילים כמו מיני קופר, אלפא מיטו ועוד והיא הייתה הכי איכותית ומתאימה לי.

 

 

 

מעניין איפה אפשר לעשות את זה? עלות?

שמתי לב לחסרון הזה בנסיעת מבחן אבל זה נראה לי בקטנה גם כי רוב הנסיעות שלי הן בבוקר או בערב.

הכל תלוי באיזה מחיר בסופו של דבר הסתכמה העסקה, כי כל לקוח מקבל בסופו של דבר הנחה אחרת.

שמעתי ביקורות עלובות על המערכת ברמת הסטייל, ראיתי מכוניות שהגג נפתח מכפל מעט את הנאטנה של הרדיו ונושק לספוליר הכפול של הקומפטישון קיט.

אני נוסע באוטו כבר שנה, ומי שמחפש אפילו מעט פרקטיות שלא ילך לכיוון הזה.

פורסם
מעניין איפה אפשר לעשות את זה? עלות?

שמתי לב לחסרון הזה בנסיעת מבחן אבל זה נראה לי בקטנה גם כי רוב הנסיעות שלי הן בבוקר או בערב.

 

ראשית, תתחדש, לטעמי לא תתאכזב. :wink:

ניתן לבצע אצל אותו בית עסק שהזכרתי זה מכבר (בנושא הקשתות) במתחם הבורסה שעל פי כללי הפורום, לצערי, אני מנוע מלציין שמו כאן.

 

 

ראיתי מכוניות שהגג נפתח מכפל מעט את הנאטנה של הרדיו ונושק לספוליר הכפול של הקומפטישון קיט.

:idea: זה לא ממש נכון, כי ב-Style אין אנטנה חיצונית, היא קיימת במרכב ללא צורך במפרק אנטנה חיצוני.

פורסם
ראשית, תתחדש, לטעמי לא תתאכזב. :wink:

ניתן לבצע אצל אותו בית עסק שהזכרתי זה מכבר (בנושא הקשתות) במתחם הבורסה שעל פי כללי הפורום, לצערי, אני מנוע מלציין שמו כאן.

 

 

 

:idea: זה לא ממש נכון, כי ב-Style אין אנטנה חיצונית, היא קיימת במרכב ללא צורך במפרק אנטנה חיצוני.

כנראה שזיכרוני מטעה אותי, מה שכן הרכב שראיתי שזה קורה לו היה הרבה מעל רמת הסטייל.

אז כנראה שהגג רק נגע בספוליר הכפול....!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי,

אני שוקל לקנות גם כן אודי A1 ידנית.

הייתי רוצה לדעת את עלויות הטיפולים והאחזקה השוטפת של הרכב.

ואיפה אתה מטפל ברכב.

וגם בסה"כ אם אתה מרוצה מהרכב

 

אשמח לפרטים.


×
×
  • תוכן חדש...