Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סתם אנקדוטה: ביקרתי לפני מספר חודשים בפס הייצור שלה ליד בריסל, בלגיה. זה המקום היחיד בעולם שבו מיוצרות A1, ומכאן מיוצאות לכל העולם, כולל לישראל (אף נתנו לי מידע אודות כל מכונית שעלתה לארץ הקודש). אני אמנם עיתונאי וזכיתי לסיור אישי בן שעתיים עם קודקודים מהמפעל, אבל, ישנם מועדי ביקור הפתוחים לקהל הרחב חינם עם הדרכה בחמש שפות -לתשומת לב הנוכחים כאן, ובמיוחד לבעלי A1 שרוצים לראות את תהליך הייצור (בעצם ההרכבה) של המכונית שלהם. אם יש ביקוש אספק פרטים נוספים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
אתה לא צודק ידידי,

היום אנשים כבר לא משלמים על סמל נטו, גם יצרני הפרימיום הבינו שכדי למכור הם חייבים לתת ערך מוסף.

בוא ניקח את הדוגמא שלך ונשווה את האודי הזאת ליונדאי I20 ידנית 1600

מחיר (אודי-115000 יונדאי 107900)

הילוכים(אודי- 6 יונדאי-5)

מנוע(אודי-טורבו יונדאי-אטמוספרי)

מומנט(אודי- 20.4 יונדאי-16)

אפס למאה (אודי-8.9 יונדאי-9.5)

תצרוכת דלק יצרן(אודי 18.8 יונדאי 16.9)

 

תוסיף לזה תא נוסעים איכותי יותר, עיצוב מרשים יותר ואחיזת כביש משופרת.

לדעתי כל ההבדלים הללו שווים 7000 ש"ח.

את הסמל אתה מקבל בחינם:rolleyes:

 

לא שיש לי משהו נגד האודי, אבל בלי להכנס לנתונים מיוחדים, בוא נשווה לפיאסטה לדוגמא.

1.6 אוט' עם תיבת PS החדשה, ב97,000 ש"ח. ובוא לא נשכח שאותה אודי היא בכלל ידנית, כמה עולה DSG כזו?

 

בלי דיוקים אבל בערך, מרווחת כמו האודי, בלי ספק ואפילו יותר.5 דלתות ולא 3.

לא בדקתי מומנט, תאוצה וכו', אבל נהגתי על הפיאסטה והיא מאד זריזה בגרסה החדשה. לפי פורד 10.5 שניות מ0-100. אם מועכים את הדוושה,כנראה שיש יתרון של שניה לאודי. לגבי דלק ממוצע של 17 ק"מ /ל'בפורד. על הנייר האודי חסכונית טיפה יותר, בפועל מנוע טורבו , אם תלחץ אותו תראה צריכה הרבה יותר נמוכה מהמוצהרת

 

לא יודע לגבי מומנט.

 

מבחינת אבזור יש שליטה מההגה, בקרת אקלים, מחשב דרך, ואפילו שקע USB.אבל אין מד חום...:-D

 

השורה התחתונה צריכה להיות כמה עולה אותה אודי אוט' מול אותה פיאסטה אוט'. זה המחיר שאתה משלם על הסמל.

ועזוב כרגע אילו אבזור בצד.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

ראשית כל, אני משוכנע שיחידת הכוח בפיאסטה מחווירה לעומת זו שבאודי: 1.6 אטמוספרי מול 1.4 מטורבת? עם נהג שיודע להפעיל גיר ידני בצורה סבירה ומעלה, גם ה-DSG של הפיאסטה לא יושיע אותה. זה לא כוחות.. :lol:

 

שנית, הפיאסטה - עם כמה שאני אוהב ומעריך אותה - יכולה לחלום להשתוות ל-A1. תחושת הפרימיום ב-A1 היא משהו שאין לו אח ורע בסגמנט. חוץ מזה, שזה לגיטימי לגמרי לשלם על סמל. אם זה מה שמביא לך תענוג - אדרבא ואדרבא.

:idea:
פורסם

לכן רשמתי, משוים תפוחים לתפוחים. נתוני יצרן של האודי הידנית כפי שפרסמו פה 8.9 שניות? נתוני יצרן של אותה פיאסטה אוט'

10.5 שניות? אי אפשר להשוות ידני לידני כי בגרסה ידנית כלי הרכב הללו זולים ב40 אלף ש"ח ולא פונים לאוטו פלח שוק.

 

אז נשווה אוט'. אני בכלל לא חושב שהפער הוא מה שתקרא לו "לא כוחות", אבל נניח לצורך העניין שהיא אכן יותר מהירה, כי זה נכון.

 

איכות? אין ספק שהאודי יותר איכותית (מבחינת חומרים נטו, כן?) כי כשאומרים איכות יש לזה המון משמעויות כולל אמינות טכנית , ושם אני לא חושב שפורד ויונדאי נופלות מהאודי, אולי להיפך.

 

ואגב, אין שום פסול בלשלם על מותג. זה בסדר גמור, וזה כיף וזה מצויין. אני רק אומר שכשאתה משלם על מותג, אתה מצפה שהוא יגובה גם באיזו שהיא עליונות (שטכנולוגית קיימת), אבל לקבל בכזה מחיר תא נוסעים ריק, זה בהחלט מוריד המון מבחינתי.

 

לפי מה שראיתי, ותקן אותי אם אני טועה, אפילו שליטה מההגה, שזה הכי בסיסי שיש כבר היום, לא קיימת באודי?

 

באופן אישי , אני חושב שקייבת בעיית תמורה קשה ברכבי פרימיום בגרסת ENTRY LEVEL שחוסכים על כל דבר והרכב מגיע ערום.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

הכל עניין של מה עושה לך טוב - אתה לא מוכן לוותר על אבזור בתמורה לאווירת איכות וסמל ואני כן. אה, ואני בהחלט מדבר על איכות חומרים נטו ולא נכנס כלל לענייני אמינות או עליונות טכנולוגית (למרות שהאודי, לפחות בכל הקשור ליחידת הכוח, מפגינה עליונות מובהקת על הפיאסטה).

 

אגב, יש לאודי גם גיבוי לטענת האיכות מעבר לאיכות חומרים כמובן. היא למשל, נחשבת לשקטה והמעודנת ביותר בסגמנט. כמו כן, יש לה תמוכות טלסקופיות למכסה המנוע, כסוי מנוע מרשים וגם פנסים אחוריים בגוף הרכב, שכן הפנסים הראשיים משולבים בתא המטען - כל זאת, על מנת שכשתפתח את תא המטען, הרכב עדיין יוכל להאיר לאחור אם האורות דלוקים. אלו שלוש דוגמאות לתשומת לב וירידה לפרטים שאין כמותן בסגמנט, גם לא באחיותיה לקונצרן.

 

בעניין ה-DSG, אני די בטוח שהפיאסטה רק נהנית מביצועים טובים יותר כשמי שמחליף הילוך הוא התיבה כפולת המצמדים ולא הנהג. דווקא האודי "סובלת" ממגבלות בן האנוש ובכל זאת, על אף מגבלה זאת היא מהירה יותר כי יחידת הכוח שלה משובחת ומתקדמת יותר.

 

הוא שאמרתי, לא תמצא איכות חומרים ותחושת פרימיום טובה יותר מ-A1 בסגמנט הסופר-מיני או המיני: לך לאולם תצוגה של אודי והיווכח בעצמך. הדשבורד כולו עשוי מחומר רך ועבה והוא נמצא בכמות נדיבה. ציפוי הבד בדלתות הוא הנעים ביותר שיצא לי לחוש בסגמנט (קטיפה צפופה עדינה).

:idea:
פורסם

אני יודע שאני אסתכן בפתיחת וויכוח עם סוגדי ומהללי יצירתו של האל, VAG, אבל אני באמת לא מבין מה מיוחד בA1.

 

לי היא נראית כמו צעצוע קטן, העוף המוזר מכל דגמי אאודי, ובעצם כמו "פרימיום" למי שידו אינה משיגת פרימיום אמיתי.

 

ובכלל, אני לא מבין איך מכונית שדומה במימדיה לדיאטסו סיריון יכולה להיחשב כפרימיום. לדעתי פרימיום זה מילה נרדפת ל(בין היתר) גדול, מרווח מאוד, נח ולא ל-"אחי תזיז קצת את המושב שלך קדימה אין לי מקום ברגליים".

 

אבל מה אני כבר מבין? VAG זה אמין, סחיר, מגניב, וחזק.

פורסם

תתחדש וסע בדרכים טובות.

 

הרכב נראה סבבה, זו תהיה אחת המועמדות להחלפת האיביזה שלי, אך בצבע כחול :twisted:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
לא יכולתי לשלוח בה"פ ...מה רע בזה?ן.

 

שים לב לתגובות שבאו אחרי הפוסט שלך ותבין למה זה בעייתי להקפיץ שרשור ישן... :)

פורסם

אני ממליץ למנהלים לשמור את השרשור הזה כדביק בתור הקפצת השנה :-)

 

ובנימה רצינית, למה לא להוסיף הודעת אזהרה בסגנון: "שים לב, ההודעה האחרונה בשרשור זה נשלחה לפני יותר משנה. האם אתה בטוח שברצונך לשלוח תגובה?"

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
שים לב לתגובות שבאו אחרי הפוסט שלך ותבין למה זה בעייתי להקפיץ שרשור ישן... :)

 

קצת צומת לב על תגובות לא תזיק בכלל.

פורסם

מסכים שאודי זה מותג פרימיום.

לגבי הa1,על מנת להתחיל להרגיש ממש מעט פרימיום מגיעים למחירים מטורפים,ישבתי בידנית ואני חייב להגיד שהפנים בגרסאות הבסיס ממש לא מרשים,אפילו בקרת האקלים מכנית,הריפודים דלים ועוד.

אם פו"ש מתעקש על vag הייתי ממליץ להמתין להגעת הלאון החדשה שלבטח תיתן תמורה טובה יותר לכסף מהאודי.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

ידידי ה״מקפיץ״, היה רגוע חבר הכל בסדר, לפעמים אנשים פה נסחפים עם התגובות שלהם למרות שזה נכתב רק בהומור ולא במטרה לפגוע.

 

ה-A1 היא כן פרמיום כי בראש ובראשונה היא נותנת איכות שגבוהה מהמקובל בקטגוריה ואין דבר שמזוהה יותר עם פרמיום מאשר איכות.

 

יחד עם זאת, מסכים שרכב ממותג פרמיום צריך לצאת עם איזשהו רף תחתון של אבזור כך שמצד אחד יהיה מאובזר יותר מהרכבים ה״עממיים״ בסגמנט ומצד שני לא יהיה חסר בו אבזור אלמנטרי (שעון חום לדעתי זה אבזור אלמנטרי לחלוטין ברכב פרמיום בשנת 2013).

 

אם יש הצדקה או לא לרכב הנישה הזה אני משער שרק נתוני המכירות יגלו אבל בכל אופן כפי שכבר מישהו כתב- כל עוד אתה מודע לחסרונות זה רכב כניסה לא רע למותגי הפרמיום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...