Jump to content

idole

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של idole

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קצת צומת לב על תגובות לא תזיק בכלל.
  2. לא יכולתי לשלוח בה"פ ...מה רע בזה? אשמח לתגובה על השאלה בה"פ. תודה לכל העונים לעניין.
  3. היי, אני שוקל לקנות גם כן אודי A1 ידנית. הייתי רוצה לדעת את עלויות הטיפולים והאחזקה השוטפת של הרכב. ואיפה אתה מטפל ברכב. וגם בסה"כ אם אתה מרוצה מהרכב אשמח לפרטים.
×
×
  • תוכן חדש...