Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום לכולם.

 

בעקבות רדיו דיסק שהלך ואי מיצוי המערכת בעיקר בגלל שלילה שאוטוטו ניגמרת החלטתי לעשות פרוייקט,

הפרוייקט עוסק בהסבת מערכת של רכב לבית, הרבה שואלים ומתעננים איך עושים את זה, במה זה כרוך וכן הלאה,

אז היום אני ישתף אותכם בפרוייקט שהתחיל אתמול בעיקר מישעמום :-D

 

אז ככה הציוד הוא:

רדיו דיסק LG N5900 כן אני יודע ממש מעפן, אבל לא נורא הפיונר הלך לא בוכים על רדיו דיסק שהלך,

מונבלוק ZX750.1 של קיקר,

מגבר לרמקולים עדיין אין,

רמקולים פיונר TS6963 ששכבו בבית בהחלט חולייה החלשה אבל אני מאמין שזה יספיק לביית,

טויטרים של KICKER מדגם ES 6.2,

קרוסאובר גם של KICKER ES 6.2,

סאב כפול שבקרוב יהיה זוג vega 122 ולא שני סאבים מתוצרת אחרת זמני ביותר,

חיווט + 6 גייג' ברמה בינונית - גם 6,

RCA פשוט ביותר גם AUX רגיל,

חיווט רמקולים 2.5 ממ' מגליל רגיל קניתי בחנות שמתעסקת באודיו,

חיווט סאב קנו קונספט 10 גייג' ורימוט גם קנו ,

 

מה שנותן חיים לכל הדבר הזה שניי ספקי מחשב של 500 watts, שניהם מחוברים מחוברים בגשר ויוצרים ביחד ספק אחד של 1000 watts, הנתוני חשמל של הספקים: יציאה 12 וולט 53.2 אמפר בווליום ביינוני, את הנתונים בדקתי עם מכשיר חשמל שאבא שלי הביא לי,

 

יאללה נתחיל כדי שהספק יידלק צריך לקחת את הצמה הגדולה ביותר בדרך כלל של 24 פינים יש שם חוט ירוק ושחור צריך לחבר אותם אחד עם השני זה נותן לספק הוראה להידלק,

 

במקרה שלי המונו דורש הרבה מאוד חשמל אז לקחתי כל ספק וחברתי בינהם את החוט הירוק

 

עשיתי צמה של כל הכבלים הצוהובים שהם 12 ולט ומיספר שווה של שחורים שהם מינוס חיברתי את הצוהבים מכל

ספק וכל שחור מכל ספק וישלי עוד חוטים - ו + ספייר הרדיו ועוד שני חווטים + ו - לרדיו.

 

בניתי תיבות לרמקולים מעץ פשוט של ארון בנפח של 57 ליטר בערך כל אחת לפי חישוב עם תוכנה הנפח מתאים לרמקול ויוציא ממנו את הטוב ביותר.

 

לספקים ולמגבר בניתי מין תיבה שתתחבר רק בערב הלכה לי המברגה :evil: בתוך התיבה יהיו הספקים וכל החשמל עשיתי את זה כדי שלו יהיו זרוקים סתם כבלים על הרצפה

 

את הרמקולים של הפיונר ניתקתי להם את הטויטר והמיד שסתם עושה הרבה רעש והורס את האיכות וחיברתי את היצאה של הוופר

מהקרוס של הקיקר לפיונר ואת היציאה של לטויטרים כמובן ללטויטרים

 

מה שנישאר זה רק לחבר פלוס מינוס רימוט ורמקולים,

 

קצת תמונות את המערכת בשלמותה אני יראה רק בערב שאני ישלים את התיבה לספקים והפלטה למגבר.

מצטער מראש אל איכות התמונות צולמו ממצלמת פלאפון.

 

http://www18.zippyshare.com/v/68481014/file.html

http://www8.zippyshare.com/v/1735864/file.html

http://www38.zippyshare.com/v/37278916/file.html

http://www63.zippyshare.com/v/79386160/file.html

http://www18.zippyshare.com/v/79188916/file.html

http://www30.zippyshare.com/v/10004740/file.html

 

התוצאה פשוט מדהימה איכות בינונית עד טובה,

עוצמה בנינות עד חזקה הבית פשוט עף מהסאב הנוכל הזה,

מבסוט לגמריי מקווה שזה עזר לחלק מהאנשים שה שואלים כל הזמן איך להרכיב מערכת בבית.

בשיפוצים..

פורסם

יפה זה באמת אחלה פרויקט, גם ציוד לא רע 8) .

תגיד השתמשת פה בחיווט של מתח כמו 4 גייג' או 8?

את הפיוז ששמת חיברת אליו פשוט את המתח (חוט צהוב) ומשם כרגיל כמו ברכב?

איך בדיוק שרשרת את הספקים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

החייוט הוא 6 גייג,

כתוב למעלה איך שרשרתי את הספקים עם תירצה הסבר יותר מופרט תגיד לי אני אשמח לעזור !

בשיפוצים..

פורסם

טוב אז עדכון קטן סוף סוף סימתי הכל רק שיגיע כבר הVEGA השני

את הרמקולים אני יצבע רק מחר כבר אין כוחות:?

מה אתם אומרים על העבודה חברה ?

 

http://www4.zippyshare.com/v/64013888/file.html

http://www6.zippyshare.com/v/16242765/file.html

http://www65.zippyshare.com/v/6089538/file.html

http://www1.zippyshare.com/v/25793892/file.html

בשיפוצים..

×
×
  • תוכן חדש...