Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במחירון של Mini One שנת 2002

בלוי יצחק - 47,500 ש"ח

במחירון יד 2 - 58,000 ש"ח

 

מה עומד מאחורי חוסר הסבירות?

ולפי מה נהוג לפעול?

פורסם

אכן יש לפעמים הבדלים משמעותיים בין יד 2. בדרך קבע תמצא שמוכר רכב ילך לפי מכירון יד 2, בעוד קונה רכב ילך לפי מחירון לוי יצחק. שיטות החישוב שונות וכך גם המחירונים.

פורסם

יד 2 מתיימרים לתת מחיר לפי עסקאות שבוצעו בפועל.

יצחק לוי מתיימר לבצע סקרי שוק.

אתן לך את הנסיון שלי, לפני כשנה וחצי מכרתי מכונית נדירה, אלפא 159TI ידנית. יש כמוה בערך 5 יחידות בארץ.

עד שמכרתי אותה המחיר לאוטומטית היה, כמו שנהוג במחוזותינו, גבוה מהמחיר לידנית.

כשמורידים את המודעה מיד 2 בה הם שואלים למחיר המכירה ועניתי להם.

חודש לאחר מכן הסתכלתי במחירון ולהפתעתי מחיר המחירון של הרכב שלי עלה אבסולוטית וגם יחסית והפך להיות גבוה יותר משל אוטומטית.

מבחינתי זה סיפק הוכחה שהם באמת עומדים מאחורי מה שהם כותבים.

אצל יצחק לוי הדברים האלה לא קורים.

פורסם

חברות הביטוח עדיין נוהגות לפעול לפי לוי יצחק. אבל במקרה הזה מומלץ לפעול לפי ההגיון הפשוט.

מיני ONE חדשה עולה כיום 110K לידנית ו-127K לאוטומטית, לאחר שנים שמחירה הרשמי היה מופרז בעשרות אלפי שקלים. האם נשמע לך הגיוני לקנות מיני ONE בת 10 בחצי מחיר מחדשה?

המחירונים עדיין לא התאפסו על ההבדלים בירידת הערך. לראיה - מיני קופר יורדת בפחות מ-10% לשנה בין השנים, כשכיום מכוניות מהסוג הזה יורדת 15% ויותר. אם המחירון שלה היה נורמלי, היא הייתה צריכה לעלות פחות מ-40 אלף שקלים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חברות הביטוח עדיין נוהגות לפעול לפי לוי יצחק. אבל במקרה הזה מומלץ לפעול לפי ההגיון הפשוט.

מיני ONE חדשה עולה כיום 110K לידנית ו-127K לאוטומטית, לאחר שנים שמחירה הרשמי היה מופרז בעשרות אלפי שקלים. האם נשמע לך הגיוני לקנות מיני ONE בת 10 בחצי מחיר מחדשה?

המחירונים עדיין לא התאפסו על ההבדלים בירידת הערך. לראיה - מיני קופר יורדת בפחות מ-10% לשנה בין השנים, כשכיום מכוניות מהסוג הזה יורדת 15% ויותר. אם המחירון שלה היה נורמלי, היא הייתה צריכה לעלות פחות מ-40 אלף שקלים.

 

רוני

 

 

חצי 127 זה 63.5

זה נראה לי כן הגיוני שמחיר של משומשת יעלה חצי ממחיר חדשה

תחשוב על זה שבמחיר של חדשה קונים 2 משומשות וזה -לי- נראה ממש הגיוני

פורסם

א. מחירון של מיני ONE ידנית משומשת הוא טיפה פחות משל אוטומטית. תחלק 110 אלף ב-2...

ב. "במחיר של חדשה קונים 2 משומשות" זה לא דבר הגיוני. כי יש משומשת בת 3 ויש משומשת בת 10. אתה לא רואה את ההבדל?

ג. במרבית המקרים כיום, מכונית בת 5 עולה בערך חצי מחדשה. מעבר לזה, לשלם 50 אלף שקל על מכונית קטנה בת 10 זה טירוף.

 

אם המחיר נראה לך מתאים - כל הכבוד, בעלי המיני הצליחו למצוא את הפרייאר התורן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
א. מחירון של מיני ONE ידנית משומשת הוא טיפה פחות משל אוטומטית. תחלק 110 אלף ב-2...

ב. "במחיר של חדשה קונים 2 משומשות" זה לא דבר הגיוני. כי יש משומשת בת 3 ויש משומשת בת 10. אתה לא רואה את ההבדל?

ג. במרבית המקרים כיום, מכונית בת 5 עולה בערך חצי מחדשה. מעבר לזה, לשלם 50 אלף שקל על מכונית קטנה בת 10 זה טירוף.

 

אם המחיר נראה לך מתאים - כל הכבוד, בעלי המיני הצליחו למצוא את הפרייאר התורן.

 

רוני

השאלה היא האם לאור הירידה הדרסטית במחיר המחירון, הוא יתעדכן או שהשחקנים בשוק (המוכרים והקונים) ינסו למצוא את העמק השווה? ואם הוא יתעדכן, יש לך השערה מתי? (כמובן שלא בציון יום/תאריך/שעה אלא הכוונה האם למשל בסוף השנה או משהו כזה שבו עושים רענון (אם עושים) פרט לעדכון הקבוע שמבצעים.)
פורסם
אני לא מבין את הקטע הזה של 2 מחירונים שכל אחד קובע את המחיר שבא לו,מחר יהיה בא לי אני אפתח מחירון משל עצמי?

 

כשיש מחירון אחד מתלוננים שהוא ה-bitch של חברות הליסינג.

כשיש יותר מאחד מתלוננים שיש יותר מאחד ...

the london underground is not a political movement

×
×
  • תוכן חדש...