Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראו צילום מסך מצורף..

 

המחשב הזה הינו לפטופ של LG מדגם S50a. סוס עבודה בן 7 שנים בערך.

 

עם מפרט שעד היום מוכיח את עצמו עם כל התוכנות הגרפיות שאני עובד עליו.

 

היום בצהריים הדלקתי אותו והמסך נראה כאילו יש לו פיקסלים תקועים/שרופים?

 

יכול להיות שזה בגלל שבטעות הושאר דולק במצב עמידה כל הלילה?

 

יש מצב "לריפוי" טבעי של הדבר הזה?

 

ממה לא בא לי להפרד מהכלי העבודה החשוב הזה.

 

:/

a.jpg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

יכול להיות שזה בגלל שבטעות הושאר דולק במצב עמידה כל הלילה?

 

 

תנסה את המצב ההפוך,אולי יעזור: להשאיר אותו כבוי כל הלילה.

פורסם

אם כבר, ורואים את זה בצילום מסך, אז זה או בעיה בכרטיס מסך, או בעיית דרייבר/תוכנה כלשהי



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם כבר, ורואים את זה בצילום מסך, אז זה או בעיה בכרטיס מסך, או בעיית דרייבר/תוכנה כלשהי



 

אם הכונה זה לקובץ העתקה אז זה לא הבעיה - זה פשוט הפעולה הראשונה שאני עושה וזה גיבוי להכל.. :/

 

במידה ולא, לפי מה אתה חושב שזה הכרטיס מסך? (שזה אגב אפשרי אחרי 7 שנים..).

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
במידה ולא, לפי מה אתה חושב שזה הכרטיס מסך? (שזה אגב אפשרי אחרי 7 שנים..).

 

הכוונה שלי לקטעים ה"מרוחים".

 

למה אני חושב שזה כרטיס מסך, ולא מסך - ובכן, אם אתה עושה PRINT SCREEN, אתה רואה פלט של כרטיס מסך לפני שהוא מגיע למסך. אם זאת הייתה בעיה במסך, לא היינו רואים את זה כאן. אתה היית רואה את זה במסך, ובזה זה היה מסתכם.

 

דברים כאלה בד"כ קורים כשיש בעיית דרייבר לכרטיס מסך.

 

הייתי מציע להתחיל עם עדכון דרייבר, דרך שחזור מערכת, התקנה מחדש של מע"ה.

 

במקרה הגרוע יכול להיות שמדובר בכרטיס מסך או זיכרון RAM (מאחר והזכרון מחובר לNORTH BRIDGE, יחד עם הCPU והכרטיס מסך, בעיות בתצוגה יכולות להיות קשורות לזיכרון). אני הייתי מציע להריץ את MEMTEST, כדי לשלול בעיית זיכרון:

 

http://www.memtest.org/#downiso

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

+1

בצורה הפשוטה ביותר אפשר לומר שלמעשה אתה יכול לעשות Print Screen גם במחשב עם מסך כבוי או שלא מחובר אליו כלל מסך. מה שנלכד בפקודה הזו הוא (כמו שנאמר מעלי בחכמה) הפלט הנשלח אל המסך (ללא קשר לקיומו של מסך ו/או מצבו).

 

מכיוון שהפלט (לפני המסך) פגום, התקלה נמצאת בתמונה עוד לפני הגיעה למסך. וזה האחרון לפי הלוגיקה הזו הוא בגדר חשוד בלבד. טרם הוכחה אשמתו :)

פורסם

הכרטיס מסך של הלפטופ שלך גוסס

תנסה להתקין דריברים חדשים אולי יעזור.

 

(פיקסלים שרופים לא נראים ב פרינט סקרין).

פורסם

תודה על התגובות.

 

בינתיים התקנתי מחדש את הדרייבר של הכרטיס מסך ולהפתעתי (חמסה X3) המסך הסתדר.

 

מצד שני אחרי 7 שנים ובחלקן עבודה מאומצת מאד מגיע לחלקים להזדקן בכבוד.

 

נראה איך "הזקן" יתמודד.

 

י.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

הי, ראיתי את התמונות ואת התגובות, ולמרות שהעניין "הסתדר" לאחר עדכון דרייבר, במחשב בן 7 שנים זה עדיין מדאיג ויכול לחזור ב"FULL FORCE", זה נראה כמו בעיית ARTIFACTS, ליקויים בכרטיס המסך עצמו/זכרון שלו, שווה ליתר בטחון לדאוג לניקוי ולהחלפת משחות לנייד ופדים תרמיים חדשים כדי להאריך את חיי כלי העבודה החשוב.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

למרות שכבר פתרת את הבעיה.

 

להבא את יכול לנסות לחבר מסך חיצוני. אם התופעה קיימת זה הכרטיס מסך אם לא המסך.

 

 

בנוסף תמיד אפשר להחליף מסך. אני מאמין שאפשר למצוא ב EBAY חלקי חילוף, אם זה כרטיס מסך מן הסתם עדיף מחשב חדש. כי להחלים מעבד גרפי חדש לא פקרטי.

פורסם
למרות שכבר פתרת את הבעיה.

 

להבא את יכול לנסות לחבר מסך חיצוני. אם התופעה קיימת זה הכרטיס מסך אם לא המסך.

 

 

בנוסף תמיד אפשר להחליף מסך. אני מאמין שאפשר למצוא ב EBAY חלקי חילוף, אם זה כרטיס מסך מן הסתם עדיף מחשב חדש. כי להחלים מעבד גרפי חדש לא פקרטי.

 

מקרה כזה כמו מה שקרה לYTIMSIT, על פי התמונה, זה כלל לא עניין של מסך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

היי ארז,

 

אם זה לא היה שישבת כבר הייתי מתקשר אליך.

 

בינתיים העסק הסתדר.

 

אני אצור איתך קשר בזמן הקרוב לראות ולתאם איזה תחזוקה מונעת אפשר בינתיים לעשות.

 

אני מוריד את הכובע בפני הלפטופ הזה :wink:

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...