Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו גורם לי לחשוב שסיטרואן BX זה גרעינים ליד המנועים והתיבות החדשים של VW.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם לנו יש גולף TSI (בגרסת ה-122 כ"ס אמנם) משנת 2011, שתיתכן בעיה בתיבה - אין אצלנו רעידות ממש, אלא דפיקה במעבר בין ראשון לשני לעיתים, שמרגישה כמו זריקת קלאץ'. יש אמנם רעידות קלות בתחילת נסיעה אבל הן מרגישות כמו חצי קלאץ' של תחילת נסיעה בגיר ידני ואני ואני משער שזה תקין הכיות והתיבה היא רובוטית (למרות שבשרשור שפתחתי לפני מספר ימים חלק מהחברים אמרו שגם זה לא צריך להיות).

 

הייתה בבעלותנו גולף 4, כיום 5 ו-6. שמתי לב שיש אנשים שנוטים לתקוף את קונצרן פולקסווגן ובייחוד את רכבי פולקסווגן עצמם. לדעתי יש משהו בדברי אלה לגבי כך שהתיבה, אולי, לוקה בתכנונה. אין ספק שכמות האנשים שהקלאצ'ים אצלם הוחלפו היא לא סבירה בעליל. ואולם, מלבד זאת, שאר הרכב נהדר לטעמי, מתוכנן ומהונדס לעילא. אין זה עניין של מה בכך שהתיבה אינה מתפקדת כראוי אצל כולם, אולם לא חושב שצריך להתחיל לתקוף את היצרן ולומר "רכב לימון" , "תיבה לימון". אין ספק שהאמינות האירופאית אינה זהה לאמינות היפנית בכלל ולאמינות של לקסוס בפרט (dorki). ואולם, גם אין ספק שהחדשנות של הרכבים העממיים היפניים ואף היוקרתיים, אינה מתקרבת לזו של האירופאים ולו במעט. לא חושב שהגיר או הרכב הם המצאה בת יום של איזה גרמני משוגע, אך כמו כל פטנט חדש, ייתכנו חבלי לידה קשים ושיפורים בעתיד. כל יצרן מחפש לחדש וללכת קדימה כדי להיבדל ממתחריו, ואולי פולקסווגן יצאה עם התיבה מהר מידי לשוק אבל לרוץ מפה לגריטות ולהפסד של עשורת אלפים בשנה - הגזמתם.

 

אגב - אשמח אם ספי מומחה הגירים של הפורום או כל אחד אחר שמנוסה עם תיבות הילוכים, יוכל לשפוך אור בבחינת הסבר טכני על האופן בו אותם קלאצ'ים תקולים גורמים לבעיות הנ"ל, ומדוע החלפתם לאחרים (הבנתי שעשויים "מחומר אחר" - מהו אותו חומר?) פותרת לכאורה את הבעיה? אם אנחנו דנים פה, לפחות שנבין, או שאני אבין, ממה בכלל נובעת הבעיה והאם ההתגברות עליה בדוגמאת החלפת חומר ממנו עשויים אותם קלאצ'ים הוא רק פלסטר זמני או פיתרון אמיתי.

פורסם
כל יצרן מחפש לחדש וללכת קדימה כדי להיבדל ממתחריו, ואולי פולקסווגן יצאה עם התיבה מהר מידי לשוק אבל לרוץ מפה לגריטות ולהפסד של עשורת אלפים בשנה - הגזמתם.

 

ממש לא הגזמתי, הניתוח שלי נוגע לאפשרויות הקיצון שרלוונטיות לכל דגם שמופיעה אצלו תקלה סידרתית ברכיב מרכזי.

 

את הדיעה הקלוקלת שיש לי על התיבות האלה אתה יכול באותה מידה לקחת ולהשליך על התיבות הרובוטיות האיומות של טויוטה.

 

גם שם מדובר בחתונה קתולית או בהפסד כספי ניכר.

פורסם

לפותח השרשור : הסיפור שלך די מדאיג אותי.... אני מתחיל לחשוש שהסיפור על מצמדים "משופרים" מריח מסריח מהסיבות הבאות:

1. לי החליפו גם לפני חודש וחצי חודשיים (פחות או יותר) כבר אז אמרו לי שהדגם המשופר יותקן אצלי ושהם מתקינים אותו מספטמבר 2011 !!! אחרים בפורום דיווחו שכבר באזור מאי 2011 מכרו להם את סיפור המצמדים המשופרים.

2. איך יתכן שלך התקינו את המצמדים הישנים לפני חודשיים ?? , לפי מה שהבנתי מיועץ השירות הישנים כבר לא מגיעים יותר מחצי שנה !

3. נראה לי גם בסבירות מאד נמוכה שקיבלת משהו שנתקע במלאי היות והיה מחסור בחלק ורוב האנשים שמאובחנים ממתינים בערך שבועיים עד שהמצמדים מגיעים מחו"ל.

 

אני מאד מקווה שלא מסבנים אותנו ואכן המצמדים שונים ופותרים את הבעייה באופן סופי וזה לא סיפור כיסוי שנועד להרגיע אותנו.

 

 

qashoa

אתה תעשה לנו שירות אם תתקשר בבקשה למוסך ותשאל איך יתכן שבפעם הראשונה התקינו לכך מצמדים מהדגם הישן אם כבר יותר מחצי שנה אנשים מדווחים על מצמדים משופרים.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

יש לי תשובה בשבלך

כאשר הייתי בפעם הראשונה ,שאלתי אותם בזמנו ,אם אתם מחליפים למצמידים משופרים.

וקיבלתי תשובה שלא יודעים אם זה משופר או לא.

הם לא נתנו תשובה חד משמעית שמחליפים למשופר.

בפעם השניה שהייתי במוסך

אני הייתי עם הצוות איפה שבודקים את הרכבים.

בדקו שם במחשב את סוג המצמידים ,והתברר שזה מדגם שנקרא c

וזה הדגם הישן,

ואז הם אמרו לי ,שיש מצמידים משופרים שמזמינים אותם,

וזה יקח חודש וחצי עד שזה יהיה זמין

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם
יש לי תשובה בשבלך

כאשר הייתי בפעם הראשונה ,שאלתי אותם בזמנו ,אם אתם מחליפים למצמידים משופרים.

וקיבלתי תשובה שלא יודעים אם זה משופר או לא.

הם לא נתנו תשובה חד משמעית שמחליפים למשופר.

בפעם השניה שהייתי במוסך

אני הייתי עם הצוות איפה שבודקים את הרכבים.

בדקו שם במחשב את סוג המצמידים ,והתברר שזה מדגם שנקרא c

וזה הדגם הישן,

ואז הם אמרו לי ,שיש מצמידים משופרים שמזמינים אותם,

וזה יקח חודש וחצי עד שזה יהיה זמין

 

מוזר מאד בהתחשב בכך שזה קרה לפני חודשיים.. אחרי שכבר היה ידוע על ה״משופרים״ .

ד.א: באיזה מוסך מדובר?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

רעננה

אני חושב שבהתחלה שהחליפו לאנשים ,לא היוא משופרים

מי שאמר שהיה משופר הוא שיקר,

אפשר להסתכל במחשב החברה ,ושם מצויין את דגם המצמידים המשופרים

אני הולך לעשות דבר כזה

אני רוצה לבקש מהם את דגם המצמידים הישנים שהיו,

ואת החדשים שצריכים להרכיב,ולפרסם את זה באתר

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

×
×
  • תוכן חדש...