Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות מכירת הרכב המערכת נימכרה, קניתי מגברים צריך המלצה לקומפננט חזק לא XL,

מחפש אופי סאונד רך ונעים ועמוק כמו מורל היבריד היה לי אותו במערכת הקודמת,

 

מגבר 4 ערוצים alpine mrpf600 שניקנה מחבר במחיר הזויי ביותר,

מונובלוק קיקר ZX750.1 ניקנה מחבר פורם, מונו מדהים כרגע עובד זמנית על סאב VEGA 124,

האד יוניט 6050,איזה חיוט לשים 4 גייג' יספיק?

 

התכנון הוא להביא סאב מעל ה500 RMS זה אומר שצריך קומפננט נציל מאוד וחזק אשמח להמלצות,

תקציב עד 2000 שקל עם אפשרות חריגה עם זה יהיה שווה את זה, אגב אני הולך לעבוד פסיבי.

בשיפוצים..

פורסם

עם הבנתי נכון הוא 150 RMS ו88 DB זה לא מעט?

ההיבירד 140 RMS ו91 DB הבדלים רציניים לא?

לפי הנתותנים ההיבריד יותר חזק לא?

בשיפוצים..

פורסם

בהתקנה נכונה וכיוונים נכונים- הוא יכול להיות די חזק.

על האילייט לא הייתי הולך בתצורת 2 חלקים, אלא אם כן אתה מתכנן השקעה מאסיבית באקוסטיקה.

מה שכן הייתי הולך עליו זה הרץ היי אנרג'י, גם אם לא הXL, אז הרגיל. יכול להישמע מאוד נעים וגם די חזק בכיוון נכון ובהגברה טובה.

 

לגבי ה UPI- סט מעולה, אם כי לא בתקציב שלך (אלא אם כן אתה מזמין אותו מחו"ל).

נתונים זה לא הכל, לא חסר לו כוח, 100W אמיתיים יכולים להביא אותו לתוצאות יפות, אם כי כשעברתי ל- 150W, היה שיפור ניכר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שמעתי את הסט XL וההי אנרגי בכול מיני הגברות ודלתות שנות עם ובלי אטימה כל פעם ששמעתי אותו האכזבתי הטויטר

צוווחני ברמות והמיד כאילו עייף לא בועט לא כולם בקושי ששמעו אותו מסורס לגמרי זאת הסיבה שאני לא ילך על HERTZ

פשוט לא אוהב את האופי סאונד הצווחני הזה

בשיפוצים..

פורסם

ריינבו SLC עונה לדרישות שלך מבחינת נתונים וסאונד חם, אבל ממה שיצא לי להתנסות איתו, זה לא סט אגרסיבי, אלא די עדין. יכול להיות שאפשר להשתגע איתו, לא ניסיתי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ה-SLC סט מ-ד-ה-י-ם, הרבה זמן שלא נהנתי לשמוע ככה סט ועוד בתצוגה (אי שם בגרמניה).

 

הייתי על סף רכישתו, אלא שמזלי לא עמד לצידי והסט האחרון שנשאר היה אותו הסט ששמעתי קודם לכן בתצוגה, לכן נאלצתי לוותר על התענוג - וקשה להאמין עד כמה פער המחיר שוק שלו בגרמניה למחירו כאן בארצנו (תחתכו בחצי ותקבלו את מחירו שם).

אין ספק שבאוטו הבאה - זה הסט שיהיה כך או כך (אלא אם אמצא סט בכיר יותר שיספק סאונד עדיף), גם אם אצטרך להפוך את גרמניה עד למציאת סט חדש שכזה :wink:

 

בסופו של דבר, התפשרתי מעט ורכשתי סט אחר שלהם ששמעתי ואהבתי גם כן, את ה-SAX265, שעל פי ריינבו מחליף את ה-SLX Deluxe הותיק (וגם נשמע ה-ר-ב-ה פחות טוב ממנו).

התלונה היחידה שלי כלפיו נוגעת בטוויטרים שלעיתים חדים מידי. מעבר לכך, אני מוצא אותו הרבה יותר "חי" ואגרסיבי מהדוטק אוביישן בו חשקתי תחילה ואיני מצטער על בחירתי בתוצרת הגרמנית, לבינתיים היא מעבר למשביעת רצון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ברור שבארץ המקור המחיר יהיה יותר זול, אבל יחסית למחירים בעולם, אני לא חושב שהסט הזה יקר מאוד.

בארה"ב מחירו נע בסביבות ה- 320$. תוסיף משלוח, מיסים ואת שער הדולר ויותר זול כבר בארץ.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

Srool, ארה"ב קצת פחות רלוונטית - הוא לא מיוצר שם, לכן זה הרבה פחות אטרקטיבי מבחינתי.

 

בגרמניה עלות ה-SLC265.25NG הינה 220 יורו, זה עוד לפני החזר המס שתקבל (נגיד 20 יורו, לצורך העניין).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה מקביל לגרמני שמוחה על מחירי מורל בגרמניה :)

שוב, כמו שאמרתי, אין ספק שארץ הייצור זולה יותר, ברוב המקרים.

 

ד"א, תוסיף ל- 200 יורו את המיסוי בארץ (33%) ואשוב אנחנו בערך במחירי ישראל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

חברים תעזרו לי אתמול פרצו לאוטו שלנו וגנבו לי את המגבר של האלפיין למזלי עוד לא התקנתי את המונו עם יוצא לכם לראות אלפיין MRP F600 ביד 2 או בכל לוח מחירה אנא עיזרו לי

בשיפוצים..

×
×
  • תוכן חדש...