Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם המוכר באייבי מורח אותי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קשור טופ גיר למגן מסך :shock:

 

ומיהם אותם אנשים אובייקטיבים ? אתה מכיר אותם ואת מידת האובייקטיביות שלהם ? או שהם מקבלים את הפריטים מתנה וסכום יפה כדי לכתוב עליהם ביקורת טובה ...

 

ה"סלוטייפ" נראה בדיוק כמו שהוא נראה לפני חצי שנה שקניתי אותו וכך גם שלושת האחרים שהתקנתי לחברים ...

 

אתה רוצה לזרוק 50 שקל לפח , אין בעיה , תקרא לי רק כשאתה עושה את זה :lol:

 

אין לי כח להתווכח יותר בנושא , תחשוב מה שאתה רוצה פעם הבאה "תבזבז" 10 שקל על "סלוטייפ" ותראה את מה ההבדלים (לא הפסד גדול לבן אדם שקונה מגן מסך ב 15$ נכון ?)

 

שיהיה לכולם יום טוב

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

כנראה שאתה לא קורא, כבר "ביזבזתי 10 שקל על סלוטייפ" (בעצם זה היה 5, יצאת פראייר?). ואז ראיתי את הההבדלים. ויש הבדלים.

אתה בדקת ההבדלים? או שיותר קל לרשום דברים בלי לבדוק קודם?

 

אם המדד שלך לאיכות מגן זה שהוא נראה אותו דבר אחרי חצי שנה, כנראה שבחרת נכון.

אבל תעשה טובה, אל תייעץ לאנשים שחשובים להם דברים נוספים כמו חוזק החומר (מה הסיכוי למנוע נזק למסך במפגש עם חפץ חד), שמירה על צבעים (לא קניתי מסך SAMOLED כדי שאיזה מגן בשקל יגרום לו להראות כמו מסך של נוקיה 3100), איכות תמונה טובה בעבודה מול אור חזק/שמש (מה שנקרא anti glare), כמה שפחות סימני אצבעות שנשארים, תפקוד touch כמה שיותר קרוב למסך המקורי וכו'.

פורסם

לא יצאתי פראיר כי זה היה חמישיה :lol:

 

והמגן עומד בכל הפרמטרים שלך גם לאחר חצי שנה

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

יש הבדל עצום בין המגן הזה למגינים הפשוטים.

ראיתי השוואות של מגינים כמו ZAGG וכו' למגינים הפשוטים וזה עולם אחר.

 

במכה רצינית או שפשוף רציני רואים את ההבדל.

במיוחד שהחלפת מסך או זכוכית היום מאוד יקרה, שווה להשקיע ולקנות מגן טוב אחד מאשר כמה זולים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב,התפתחות בנושא.

המוכר שלח לי היום מייל ואמר שהוא קיבל את המעטפה אליו לכתובת,שלחו לו את החבילה חזרה.

פתחו את המעטפה הסתכלו מה יש בפנים ושלחו לו את זה חזרה.

מי מו מה ולמה עשו דבר שכזה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...