Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש רכב מיני / סופר מיני חדש וחסכוני, הדגש העיקרי שלי הוא החסכוני ביותר שיש בגלל נסיעות של 30K ק"מ בשנה ואף יותר.

 

האם יש טעם לחכות לדגמי 2013? יש שם חידושים חסכוניים יותר?

 

בכולופן נצא מנקודת הנחה שאין בעיית תקציב, על מי מבין שתי המשפחות האלה הייתם ממליצים כרכב הכי חסכוני בצריכת דלק (מוכן לשמוע גם על היברידיות וגם ידניות)

 

תודה רבה

פורסם
שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש רכב מיני / סופר מיני חדש וחסכוני, הדגש העיקרי שלי הוא החסכוני ביותר שיש בגלל נסיעות של 30K ק"מ בשנה ואף יותר.

 

האם יש טעם לחכות לדגמי 2013? יש שם חידושים חסכוניים יותר?

 

בכולופן נצא מנקודת הנחה שאין בעיית תקציב, על מי מבין שתי המשפחות האלה הייתם ממליצים כרכב הכי חסכוני בצריכת דלק (מוכן לשמוע גם על היברידיות וגם ידניות)

 

תודה רבה

 

לכן הדגשתי, אני מסנן כל שאלה שלא רלוונטית לי כרגע. רק רוצה רשימה של רכבים הכי חסכוניים בסגמנט הזה עפ"י צריכה אמיתי ונסיון חיים, לא לפי חישובי יצרן/מוכרן...

 

תודה

פורסם

היברידיות יש את ההונדה ג׳אז בסביבות ה-115 אלף שקלים. בדיזלים יש את הפביה ספייס, קיה ריו וסיטרואן c3 פיקאסו, ידניות כמובן.

פורסם

ברוב המקרים, למעט היברידיות, רכבי המיני חסכוניים יותר בדלק. לטובה בענין הזה יש לציין את הפיג'ו 107 שהיא חסכונית (למרות שיש לה מגרעות אבל היה חשוב לך החסכון בדלק). מבחינת סופר מיני - קראתי איפשהו שהניסן מיקרה החדשה מאוד חסכונית בדלק וגם יש לה גירסה ידנית אז בכלל.

פורסם
אם אין בעית תקציב למה הצורך ברכב חסכוני?

 

מחזק, סוג של סתירה בדרישות.

באופן כללי, אין טעם לקנות רכב סופר מיני היברידי כמו הונדה גאז' או וורסו אם המטרה היא חסכון בדלק. בהפרש המחירים מכל סופר מיני רגילה אחרת, סביבות ה20 אלף ש"ח, ניתן לממן דלק ל4 שנים.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

ראשית, תודה רבה על התשובות, ואני מבין נכון שההיברידיות הכי חסכוניות בדלק?, ותקנו אותי אם אני טועה.

 

ולגבי הסתירה אם אין בעיית תקציב, זה לא אומר שאין עניין לחסוך בדלק. הרעיון הוא לעשות עסקה טובה שתצמצם הפסדים שיש כרגע בגלל הוצאות דלק מרובות.

 

מחזק, סוג של סתירה בדרישות.

באופן כללי, אין טעם לקנות רכב סופר מיני היברידי כמו הונדה גאז' או וורסו אם המטרה היא חסכון בדלק. בהפרש המחירים מכל סופר מיני רגילה אחרת, סביבות ה20 אלף ש"ח, ניתן לממן דלק ל4 שנים.

 

ולגבי החיסכון בדלק ל4 שנים, אני אשמח אם תסביר לי את החישוב שאתה עושה, החישוב שלי אומר כך:

 

אני נוסע בממוצע 630 ק"מ בשבוע = 42 ליטר (בחישוב של 1/15) = 42 * 7.5 = 315 בשבוע = 1260 בחודש * 16 חודש = 20,160

 

שזה פחות משנה וחצי לפי חישוב שלי. כך שבהיברידית אם אוכל להגיע לחישוב של ליטר על למעלה מעשרים קילומטר החיסכון הרבה יותר משמעותי וארוך טווח מאשר חיסכון של 20,000 בקנייה.

 

ותקן אותי אם אני טועה, בשביל יש את הפורום, לקבל הארות מחכימות מנסיון של אנשים

פורסם

אני הייתי מחכה לדגמי המיני החדשים מבית VW ,

או הגרסה של טויוטה ל 107 בגרסה מעודכנת שתמכר באיזור ה 65K ש"ח - טויוטה איגו.

עם מנוע 1.0 ליטר מודרני וגיר ידני צריכת הדלק צריכה להיות מעולה בלי טכנולוגיה היברידית (סביב ה 20 ק"מ לליטר בבין-עירוני)

×
×
  • תוכן חדש...