Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנים של נהיגה מהירה על מכוניות התחלתי לרכב על קטנוע בתל אביב.

 

תסבירו לי משהו.

איך מעיזים להסיעה ילדים על קטנועים?

אם מחליקים על שמן או משהו (שאני עושה הרבה) הלך הילד.

אין לילד סיכוי.

היום ראיתי גבר רוכב על קטנוע גדול נפח.

עם האשה.

והילדה בינהם.

מזל שהם היו שמנים.אם היו נופלים הילדה הייתה מוגנת ע"י השומן שלהם.

אייל

פורסם

1) משתמשים במוח ורוכבים בזהירות.

2) קונים מיגונים.

3) אני מרשה לעצמי להניח שהחברה שראית היו ללא מיגונים.

4) אם אתה מחליק הרבה על שמן אני מניח שאתה לא מקיים את סעיף 1, אבל אם אחרי כ"כ הרבה נפילות כמו שאתה מתאר אתה עדיין פה לכתוב אז כנראה שאת סעיף 2 אתה כן מקיים...לפחות משהו.

 

לילה טוב.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לקחת ילד קטן באופנוע זה סיכון, במיוחד שהילד קצת יותר "שביר" מאדם גדול, גם עם המיגונים הכי חזקים שיש הילד יתפרק כשהוא יחליק יחד עם אביו על כתם של שמן בכביש.

ורק הטיפש הוא זה שרואה את הכתם של השמן וחושב שהוא גלשן ומנסה להחליק עליו.

המבין יבין.

פורסם

לדעתי לילד יש סיכוי גדול יותר לשרוד...

למה? כי ילדים יותר גמישים... כמה פעמים נפלתם מעץ כשהייתם ילדים? מה קרה? כאב טיפה, החבר'ה צחקו וזהו... אם הייתי נופל היום מגובה של 3-4 מטר סהיר להניח שלא הייתי קם (לא בכוחות עצמי :lol: ).

 

חוצמזה, ראיתי פעם מישהו "מרכיב" כלב על וספה, הוא שם אותו בין הרגליים, ונוסע...

זה הכי מסוכן (גם לכלב, וגם לרוכב). נניח שהכלב ראה חתול או משהו משך את תשומת הלב שלו, הוא יזנק... והרוכב יעוף.

 

 

היום ראיתי גבר רוכב על קטנוע גדול נפח.

עם האשה.

והילדה בינהם.

מותר 3 על ווספה? מזכיר לי בדיחה...

שוטר אחד רואה 2 "דוסים" נוסעים על ווספה. חושב לעצמו השוטר "אני חייב תת להם דו"ח על משהו"...

נוסע אחריהם יום שלם. והם מאותתים, נותנים זכות קדימה, עוצרים שצריך, הכל כמו שכתוב בספר!

בסוף היום מסמן להם השוטר לעמוד בצד, יוצא מהנידת ומיתקרב כולו התפעלות ואומר: "ת'שמעו אני עוקב אחריך יום שלם ולא עשיתם אף עברת תנועה! איך זה?!"

עונה אחד הדתיים: "אלוהים איתנו"

מושיט השוטר את היד אל פינקס הדוחו"ת ומתחיל לרשום: "שלושה על ווספה..."

:wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

שוטר אחד רואה 2 "דוסים" נוסעים על ווספה. חושב לעצמו השוטר "אני חייב תת להם דו"ח על משהו"...

נוסע אחריהם יום שלם. והם מאותתים, נותנים זכות קדימה, עוצרים שצריך, הכל כמו שכתוב בספר!

בסוף היום מסמן להם השוטר לעמוד בצד, יוצא מהנידת ומיתקרב כולו התפעלות ואומר: "ת'שמעו אני עוקב אחריך יום שלם ולא עשיתם אף עברת תנועה! איך זה?!"

עונה אחד הדתיים: "אלוהים איתנו"

מושיט השוטר את היד אל פינקס הדוחו"ת ומתחיל לרשום: "שלושה על ווספה..."

:wink:

 

גילי

 

:hihi:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

גילי - אחד החזקים! :lol:

 

 

 

בנושא - להרכיב ילד זה ממש לא נורא , בייחוד לא כשהוא חובש קסדה.

אל תשכח שילדים נוסעים על אופניים ונופלים ועפים ועוד ועוד כל היום

אם הייתי מקבל שקל על כל נפילה קשה שנפלתי מאופניים כילד הייתי מיליונר היום!

(מה לעשות - אני רוכב גרוע :wink: )

וואלק אתתתתה

פורסם
גילי - אחד החזקים! :lol:

 

 

 

בנושא - להרכיב ילד זה ממש לא נורא , בייחוד לא כשהוא חובש קסדה.

אל תשכח שילדים נוסעים על אופניים ונופלים ועפים ועוד ועוד כל היום

אם הייתי מקבל שקל על כל נפילה קשה שנפלתי מאופניים כילד הייתי מיליונר היום!

(מה לעשות - אני רוכב גרוע :wink: )

 

ואתה משווה נפילה אופניים במהירות של 15 קמ"ש ג-ג לנפילה ב-40,50 או 60 קמ"ש?

:?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
גילי - אחד החזקים! :lol:

 

 

 

בנושא - להרכיב ילד זה ממש לא נורא , בייחוד לא כשהוא חובש קסדה.

אל תשכח שילדים נוסעים על אופניים ונופלים ועפים ועוד ועוד כל היום

אם הייתי מקבל שקל על כל נפילה קשה שנפלתי מאופניים כילד הייתי מיליונר היום!

(מה לעשות - אני רוכב גרוע :wink: )

 

ואתה משווה נפילה אופניים במהירות של 15 קמ"ש ג-ג לנפילה ב-40,50 או 60 קמ"ש?

:?

אולי אתה היית נופל/נוסע במהירות 15 קמ"ש עם האופניים שלך :wink:

את ה 15 קמ"ש עברתי עוד בגיל 11 נראה לי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
גילי - אחד החזקים! :lol:

 

 

 

בנושא - להרכיב ילד זה ממש לא נורא , בייחוד לא כשהוא חובש קסדה.

אל תשכח שילדים נוסעים על אופניים ונופלים ועפים ועוד ועוד כל היום

אם הייתי מקבל שקל על כל נפילה קשה שנפלתי מאופניים כילד הייתי מיליונר היום!

(מה לעשות - אני רוכב גרוע :wink: )

 

ואתה משווה נפילה אופניים במהירות של 15 קמ"ש ג-ג לנפילה ב-40,50 או 60 קמ"ש?

:?

 

או ווווווווווווווווווווה

 

כשאתה נכנס בילד אחר שנוסע 15 קמ"ש (או יותר? :roll: ) אז המהירות שלו היא גם גורם

ובירידות אתה תופס תאוצה מהר יותר (הייתה אחת מאוד מסוכנת ליד הבית הישן שלי, עכשיו יש שם כיכר :wink: )

 

חוץ מזה יש את גורם הקירות שבאים משום מקום - וזה כואב!

 

בקיצור - זה אולי נשמע טיפשי , אבל יש לי נקודה :

 

ילדים על קטנועים זה לא כל כך נורא אם משתמשים במיגון נכון , ולהיפך אפילו יותר טוב. (עצמות רכות וגמישות - ראה תינוקות שנופלים מבניין , מהקומה השלישית , וחיים)

וואלק אתתתתה

פורסם
גילי - אחד החזקים! :lol:

 

 

 

בנושא - להרכיב ילד זה ממש לא נורא , בייחוד לא כשהוא חובש קסדה.

אל תשכח שילדים נוסעים על אופניים ונופלים ועפים ועוד ועוד כל היום

אם הייתי מקבל שקל על כל נפילה קשה שנפלתי מאופניים כילד הייתי מיליונר היום!

(מה לעשות - אני רוכב גרוע :wink: )

 

ואתה משווה נפילה אופניים במהירות של 15 קמ"ש ג-ג לנפילה ב-40,50 או 60 קמ"ש?

:?

 

או ווווווווווווווווווווה

 

כשאתה נכנס בילד אחר שנוסע 15 קמ"ש (או יותר? :roll: ) אז המהירות שלו היא גם גורם

ובירידות אתה תופס תאוצה מהר יותר (הייתה אחת מאוד מסוכנת ליד הבית הישן שלי, עכשיו יש שם כיכר :wink: )

 

חוץ מזה יש את גורם הקירות שבאים משום מקום - וזה כואב!

 

בקיצור - זה אולי נשמע טיפשי , אבל יש לי נקודה :

 

ילדים על קטנועים זה לא כל כך נורא אם משתמשים במיגון נכון , ולהיפך אפילו יותר טוב. (עצמות רכות וגמישות - ראה תינוקות שנופלים מבניין , מהקומה השלישית , וחיים)

 

 

עכשיו שינית את דעתך.... :?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...