Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד על המצלמות החדשות - מלכודת ה- 90/100


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה, כי יש לו S2000 עם אופנוע בסמלון? או כי אתה טוען שאתה נוהג כמו שאתה כותב כאן בפורום?

 

אכן טרול.

 

אז מכאן אני יכול להסיק שמסקנתי שמי שבלחץ זה נהגים שנוהגים במהירויות של 140 קמ"ש ומעלה היא נכונה ? מנסים להציג כאילו מישהו שנהג על 100 במקום 90 יקבל דוח. תביאו לי אחד כזה.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיף שהם ירשמו בגדול על כל המצלמות "תודה פראיירים" וזה יהיה פחות פוגע מאשר תרגיל שכזה. צריך לעשות משהו רציני לגבי כל המצלמות החדשות אחרת כולם יהיו עסוקים בלחפש את המצלמה הבאה מאשר להתרכז בנהיגה. ישראל 2012, ואני שואל מתי נתקדם בתחום המוטורי...

פורסם

אני בדרך כלל לא מגיב לנושאים פה כי אנשים כמו נחום מוציאים אותי מדעתי .

א.יש פה מקרה קלאסי של הונאה !! לא פחות . זאת מרמה לשמה ואין דרך אחרת לתאר את זה .

ב. ממתי מהירות אדון נחום בכביש כזה בקטע כזה גורמת לתאונות עם הרוגים/ פצועים ?

ג. מה התפקיד של המצלמה המסריחה הזאת במקום כזה ולמה היא הוצבה מייד אחרי השלט שמורה על הורדת מהירות?

ד.אני העברתי את הצילום הזה גם לקובי ליאני וגם לאביב פרנקל שיבדקו את הממצאים כי אם זה נכון אני אעשה

כל מה שביכלתי להפסיק את הבריונות המשטרתית המכוערת והמושחתת .

ה. עושים לכולכם שטיפות מוח - שימו לב שבכל כתבה על מצלמות מהירות יש בסוף ציון של הרוגים בסןף השבוע / שנה / עונה.

נמאס מהחרא הזה - אין קשר בכלל בין המקרים. היום שמעתי ברדיו את מאיר שטרית שהיה שר התחבורה ואמר שהמצלמות

בקטעים כאלה אינם מועילות כלל להורדת תאונות . המטרה הראשונית הייתה לשים מצלמות רק בצמתים שם יש אחוז גבוה מאוד

של הרוגים ופצועים קשה כי אנשים חוצים באור אדום !!! והלוואי ויקחו את הרשיון של כל הפושעים שמעיזים לעשות את זה .

ו. אדון נחום - נמאס לי מאנשים כמוך . באמת .

פורסם

נחום תפסיק לחפור ולהרגיז פה אנשים המיקום של המצלמה לאחר התמרור הוא ביזיוני.

כבר דובר רבות על כך שאין שום קשר בין אכיפה לתאונות ולהפך, היחס ביניהם הוא הפוך(כנס לואינט).

אז אתה מוזמן להוציא את הלשון ולהיכנס לפורום של הממשלה/משטרה ולהמשיך ללקק שם, כי נראה לי שהתבלבלת בפורום.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אני כמו נחום מצדיק את החוק, ואם יש שלט 90 צריך לנסוע 90. נחום יישר כוח!!

ועכשיו ברצינות, נחום, כל ילד יכול להגיד לך שזה דבילי הצבת מצלמה כך.

שמתי לב בתגובתיך שאמרת "הנהגים שנוהגים על 140 צריכים לפחד" סליחה שאני לא מדייק אבל זה בערך העיקרון.

הקטע שלא משנה אם אתה נוהג 90 או 140, זה העקרון. שהמדינה מצפצפת עליך, משתינה עליך בקשת. במקומות הכי הזויים דופקים לך מצלמה.

בלי לפגוע, עם אנשים כמוך המדינה נראית כמו שהיא נראית...

פורסם
אני בדרך כלל לא מגיב לנושאים פה כי אנשים כמו נחום מוציאים אותי מדעתי .

א.יש פה מקרה קלאסי של הונאה !! לא פחות . זאת מרמה לשמה ואין דרך אחרת לתאר את זה .

ב. ממתי מהירות אדון נחום בכביש כזה בקטע כזה גורמת לתאונות עם הרוגים/ פצועים ?

ג. מה התפקיד של המצלמה המסריחה הזאת במקום כזה ולמה היא הוצבה מייד אחרי השלט שמורה על הורדת מהירות?

ד.אני העברתי את הצילום הזה גם לקובי ליאני וגם לאביב פרנקל שיבדקו את הממצאים כי אם זה נכון אני אעשה

כל מה שביכלתי להפסיק את הבריונות המשטרתית המכוערת והמושחתת .

ה. עושים לכולכם שטיפות מוח - שימו לב שבכל כתבה על מצלמות מהירות יש בסוף ציון של הרוגים בסןף השבוע / שנה / עונה.

נמאס מהחרא הזה - אין קשר בכלל בין המקרים. היום שמעתי ברדיו את מאיר שטרית שהיה שר התחבורה ואמר שהמצלמות

בקטעים כאלה אינם מועילות כלל להורדת תאונות . המטרה הראשונית הייתה לשים מצלמות רק בצמתים שם יש אחוז גבוה מאוד

של הרוגים ופצועים קשה כי אנשים חוצים באור אדום !!! והלוואי ויקחו את הרשיון של כל הפושעים שמעיזים לעשות את זה .

ו. אדון נחום - נמאס לי מאנשים כמוך . באמת .

 

 

אדון. זה שיח חירשים. אם אתה כל כך מתרגז מדבריי, תקרא אותם ותגיב עליהם. אתה מגיב במנותק ממה שאמרתי. אמרתי דברים שונים מהדברים שאתה מתייחס אליהם.

פורסם
אני כמו נחום מצדיק את החוק, ואם יש שלט 90 צריך לנסוע 90. נחום יישר כוח!!

ועכשיו ברצינות, נחום, כל ילד יכול להגיד לך שזה דבילי הצבת מצלמה כך.

שמתי לב בתגובתיך שאמרת "הנהגים שנוהגים על 140 צריכים לפחד" סליחה שאני לא מדייק אבל זה בערך העיקרון.

הקטע שלא משנה אם אתה נוהג 90 או 140, זה העקרון. שהמדינה מצפצפת עליך, משתינה עליך בקשת. במקומות הכי הזויים דופקים לך מצלמה.

בלי לפגוע, עם אנשים כמוך המדינה נראית כמו שהיא נראית...

 

אני עדיין לא קיבלתי תשובות לתהיות שהעליתי ואני רק מקבל אמירות כמו "מאיפה לך שמהירות גבוהה גורמת לתאונות" ולא דיברתי על זה.

שאלתי - האם יש הוכחה לכך שזו מצלמה ומצלמת מהירות שכולם אוהבים להיכנס לסרטים ? שאלתי, האם מי שערך את הסרטון בירר עם נהג האוטובוס שהוא קיבל דוח כדי לדווח על כך ? יכול מאוד להיות שלא מדובר במצלמת מהירות, יכול להיות שהמצלמה לא פעילה, יכול להיות שנהג האוטובוס לא קיבל דוח. אומרים דברים לא מבוססים שלא נבדקו. עושים סערה בכוס מים כדי שוב לצאת נגד מצלמות המהירות וכמו שאמרתי, אני סבור שזה נהגים שנוהגים הרבה מעל המותר ולא בחריגה של 10 או אפילו 20. אז בוא לא נאמר שהמצלמה תופסת נהגים נורמטיביים שנהגו 10-15 קמ"ש מעל המותר. כנראה שנושא השיחה הוא, למה מותר רק 100 ולא 140, אז בוא נתחיל מפה ונוותר על הצביעות ממקודם.

פורסם

הקטע שלא משנה אם אתה נוהג 90 או 140, זה העקרון. שהמדינה מצפצפת עליך, משתינה עליך בקשת. במקומות הכי הזויים דופקים לך מצלמה.

בלי לפגוע, עם אנשים כמוך המדינה נראית כמו שהיא נראית...

בשנה הבאה יש בחירות בישראל, שהיא כידוע דמוקרטיה, ואז נוכל להצביע למפלגה שתכלול היתייחסות לנושא.

לא תהייה מפלגה כזו ?

סימן שזה לא מעניין את אף אחד, ואין לנו למי לבוא בטענות זולת לעצמנו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
יש לי תחושה שלך זה יקרה לפני.

 

בהתחשב ברקורד שלי, אני לא הייתי מהמר על התחושות שלך.

bet on it?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
בהתחשב ברקורד שלי, אני לא הייתי מהמר על התחושות שלך.

bet on it?

 

עניינים אישיים הם לא נושא השרשור.

פשוט הגיוני הוא הדבר שמי שהמצלמות מטרידות אותו כל כך נוטה להיתפס על מהירות.

פורסם

סוגיה מעניינת מאוד.

מצלמות המהירות מאוד מטרידות אותי אבל מעולם לא נתפסתי על ידי אחת, סביר להניח שגם לא אתפס.

מצד שני אני מכיר אנשים שנתפסו, לדוגמא אבא שלי, יום חמישי נתפס על ידי מצלמה ביום חמישי בבוקר, אבל לא שמעתי אותו פעם אחת מדבר בגנותם.

כנראה שהתאוריה שלך לא כזאת נכונה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
מחלף זיכרון ישן, הנתיב השתלבות מצומת פורדייס מסוכן וקצר מאוד, התכנון של המחלף ישן ולא מתאים לזמננו. אני חושב שזאת הסיבה להצבת תמרור 90 לפני המחלף לבאים מחיפה. אנני חושב שהמצלמות הוקמו לחנך את הנהג הישראלי, אבל זאת הסיבה להצבת תמרור לפני המחלף.

זה לא מחלף זכרון, וזה בכלל לא מחלף. זה הגשר של הבונים.

dirty old man

need love too


×
×
  • תוכן חדש...