Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סה"כ פחות מ 5K ש"ח עבור 3 שנים של רכב נוח בטירוף זה נשמע לי משתלם.

 

הבנתי שאני צריך לתת דגש בבדיקה על מערכות חשמליות.

 

חשוב לי לדעת מתי החזקת את הרכב.

 

אם זה היה רכב חדש או קרוב לחדש, העניין לא ממש משתלם, אבל אם מדובר ברכב בן 7 ומעלה, זו עסקה לא רעה להערכתי.

 

זה היה בשנת 2006 אם אני זוכר נכון.

 

אני יכול לומר לך כבר מראש שככל הנראה תהיה בעיה בסליל כל כ"א נהג, מה שמתבטא בקרוז קונטרול שלא עובד ובכ"א שלא מתפקדת.

בנוסף, כמעט בטוח שתהיה לך בעיה של פיקוד המזגן (יש כפתור מטומטם שמפעיל ומכבה את המדחס אשר מתקלקל ועובד לסירוגין), תבדוק את היחידה הזו טוב טוב כקח בחשבון שהחלפתה לא זולה (אולי אפשר להתקין כפתור AC מכאני, לא ניסיתי).

חישני ABS, החיישנים מתלכלכים ומפסיקים לפעול וכתוצאה מכך נדלקת נורת התראה וה-ABS לא עובד.

מוסך טוב יודע איך לנקות אותם וזה מחזיק לתקופה מסויימת עד הפעם הבאה (קרה לי גם בקוואליר קופה), מוסך חמדן יחליף לך חישנים בלי לבדוק אפילו.

 

מעבר לזה לא היו לי בעיות חשמל.

היו בעיות המים בפנסים אשר ניתן לפתרון באמצעים מכאניים פשוטים מאוד.

 

את התקלות המכאניות שחוויתי (האטם סעפת ומותחן רצועת האביזרים) החשבתי בזמנו כבלאי טיבעי ולכן סלחתי על כך.

כיום, כאשר יש בבעלותי גם טויוטה קורולה 2003, אני מבין שיכול להיות שזה באמת היה בלאי טיבעי, אך אם כך הדבר אז יש לי רכב לא על-טיבעי.. :lol:

 

בכל מקרה לא רכב רע במיוחד, אך נראה לי שאתה הולך לכיוון של רכישת רכבים רעים ספציפית (ק"מ גבוה, מסוחר, ללא טיפולים מסודרים, אחזקת שבר ועוד).

אני ממליץ לך בחום לא להכנס להרפתקאות, חפש רכב שמור עד כמה שאפשר, אפילו אם מחירו קצת יותר גבוה.

בזמנו ראיתי המון רכבים עד שמצאתי את האחד, וגם הוא מסתבר לא היה מושלם.

אגב, אם כבר מאליבו אז רק מנוע 3.1 V6, זה עולם אחר!

פורסם

הבנתי שבעיית המים בפנסים נפוצה מאוד.

 

חשבתי, כפתרון זמני של לפני טסט, לפתוח את הנורות ולהכניס אוויר בלחץ, דבר שייבש את הפנסים מבפנים.

 

ולגבי המנוע, אני מעביר את מערכת הגז שיש לי, והיא מתאימה רק ל 4 צילינדרים.

 

אשמע לעצתך ואתרחק מהסוחר.

 

רוב תודות :)

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

התקציב הוא בערך חצי מזה.

 

אבל בכל מקרה מנוע 3.4 לא מתאים לי מפני שאני מתכוון להעביר אל הרכב מערכת גפ"ם שמתאימה רק למנוע בעל ארבעה צילינדרים.

 

ואכן, אימפלה זה סיפור אחר לגמרי :)

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

ממליץ לבדוק בטרייד אין של UMI ,אני זוכר שהיו שם לפחות 3 מאליבו למכירה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

×
×
  • תוכן חדש...