Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לייעוץ איך להמשיך - החלפה לג'אנטים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כחודש בערך החלפתי את גלגלי הברזל שלי למגנזיום. אני לא אציין שמות כדי לא לפגוע בבעל העסק.

לפני שהחלפתי לאור שאלותיי הרבות והנוקבות בעל הבית התחייב על טיב הג'אנטים. לא רעידות ולא שום דבר. כך אמר.

החלפנו,

כבר בדרך חזרה הביתה הבחנתי ברעידות בהגה ב 120 קמ"ש. דבר שלא היה קודם לכן עם הטאסות הרגילות שלי.

חיכיתי כמה ימים כדי שאולי יקרה "קסם" וזה יעלם. אולי תופעת לוואי של משהו.

זה כמובן לא עבר.

חשבתי אולי איזון גלגלים. נסעתי חזרה אליו ביצענו איזון לכל ה 4 ועדיין הבעיה נמשכת.

אני כבר אחרי 4 פעמים שנסעתי אליו שזה נסיעה של 15-20 דק' של עליות ואני נאלץ לצאת מהעסק כל פעם .

כך שאני מבזבז עם הנושא הזה גם דלק וגם זמן יקר ששוה לי בסופו של דבר כסף.

מחר אני צריך שוב לעלות אליו לטענתו הפעם זה יפתור לי את הבעיה, הוא יחליף לי ברגים . הוא טוען שכניראה הברגים

לא מתאימים ולא ננעלים בול כמו שצריך. יש לציין הברגים הגיעו ארוזים יחד עם סט הג'אנטים שהורכבו.

אני כבר התייאשתי ואני מתכנן מחר בבוקר להגיע אליו עם ארבעת הג'אנטים ברזל הרגילים שלי, ובמידה ואחרי שהוא יסיים להחליף

את הברגים עדיין ימשיכו הרעידות אחזור אליו מיד אבקש להחזיר לי את הטאסות הרגילות ואדרוש את כספי בחזרה.

מה אתם חושבים שעליי לעשות? אני לא טוב בזה ואני שונא להיות לקוח לא מרוצה. תודה על העזרה מראש..

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה מצב הצמיגים?

מצבם טוב. אין צורך כרגע להחליפם. גם את התירוץ הזה הוא ניסה אבל אז מנגד טענתי שבנסיעה אליו הכל היה בסדר ולא היו רעידות

רק מרגע שהחליף בנסיעה חזרה לעסק הרגשתי את הרעידות. לא יכול להיות שזה צמיגים.

פורסם

לקחת את הסיכון שוב פעם בסט אחר? או פשוט לבטל ולרכוש ממקום אחר?

פורסם
כיוון פרונט עשית?

לא עשיתי.

אבל לא שמעתי על זה שיש צורך לבצע כיוון פרונט אחרי שמחליפים גלגל.

צריך?

פורסם

עדיף לעשות כיוון פרונט, כדי להוריד את האפשרות שזו הבעיה.

במצבים כאלה אתה נתקע במצב מסובך עם המתקין, נסה לשחק לפי הכללים שלו.

פורסם

ניראה לי מיותר.

הרי אם אני מסביר שחצי שעה קודם לכן נסעתי אליו ללא רעידות ואז חצי שעה אחרי ההתקנה בדרכי חזרה כשהסט מותקן

אני מרגיש רעידות. אז מה קרה במהלך הפירוק והרכבה שעכשיו מצריך כיוון?

פורסם

תחליף גלגלים קדמיים ואחוריים. ככה תשלול בעייה באחד הצמיגים (זה שהם היו תקינים לפני הפירוק וההחלפה לא אומר שהם עדיין כאלה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מצליח להבין איך הצמיגים קשורים ?

אני אסביר בהרחבה,

נסעתי אליו נסיעה של 20 דק' ללא שום רעידות. אפילו לא מזעריות. לא היה מעולם רעידות בהגה גם לפני. הכל היה פיקס!

הגעתי אליו, פירק את שלי

הרכיב את שלו,

יש רעידות.

איך זה יכול להיות קשור לצמיגים? או לפרונט??

זה לא שגיליתי את הרעידות שבועיים אחרי, אולי קרה לצמיגים משהו במהלך השבועיים האלה.

אין לי בעיה לקבל עיצות אבל באמת שיהיה בהם היגיון.

פורסם

אגב, למי שמעוניין לדעת על איזה ג'אנט מדובר.

img0860uj.jpg

פורסם
אני לא מצליח להבין איך הצמיגים קשורים ?

אני אסביר בהרחבה,

נסעתי אליו נסיעה של 20 דק' ללא שום רעידות. אפילו לא מזעריות. לא היה מעולם רעידות בהגה גם לפני. הכל היה פיקס!

הגעתי אליו, פירק את שלי

הרכיב את שלו,

יש רעידות.

איך זה יכול להיות קשור לצמיגים? או לפרונט??

זה לא שגיליתי את הרעידות שבועיים אחרי, אולי קרה לצמיגים משהו במהלך השבועיים האלה.

אין לי בעיה לקבל עיצות אבל באמת שיהיה בהם היגיון.

 

נסעת עם צמיג תקין אבל פירוק והרבה מחדש הם עדיין טראומה לצמיג. מה אכפת לך לנסות ולשלול את נושא הצמיגים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
נסעת עם צמיג תקין אבל פירוק והרבה מחדש הם עדיין טראומה לצמיג. מה אכפת לך לנסות ולשלול את נושא הצמיגים?

כי אז אני רוכש סט צמיגים כשאין צורך ממשי , אלא רק כדי לבדוק האם זה הבעיה. אבל במידה וזו לא הבעיה. מה אני עושה עם צמיגים משומשים וטובים שפירקתי מהרכב? לא חבל?

וגם כיוון פרונט,אני יעשה רק כדי לראות אולי זה משם הבעיה?

 

אני אפרק את הג'אנטים אמכור את הרכב ואלביש את הסט הזה על הרכב הבא שאקנה ואם שוב יהיה רעידות

אז בטוח אדע שזה מהג'אנטים. :brickwall:

 

אגב, יש מישהו שדיבר איתי בפרטי. ושאל אותי על מתאמים.

אני יודע בוודאות שאין לי מתאמים כי הייתי נוכח מספר פעמים בעת פירוק הרכבת הג'אנט.


×
×
  • תוכן חדש...