Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותכם.מדובר בתלמיד בית ספר שחזר לביתו אחרי יום לימודים ובאמצע הדרך פתח ראשו בהתקלות בחפץ דומם והוזמן עבורו אמבולנס על ידי עובר אורח.לתלמיד יש כרטיס חבר בקופת חולים כללית אבל הוא לא מכסה את עלות דמי פינוי באמבולנס.

התלמיד נתפר בראשו ושוחרר לביתו אחרי כמה שעות.האם זה נחשב אישפוז?האם התלמיד צריך לשלם על הפינוי באמבולנס?

פורסם

כן!

חבר שלי, כשהיינו בכיתה י'ב עשה תאונה עם האוטו והשבית את הפולו היפייפיה, בכל אופן אני זוכר שהוא הביא טפסים מסויימים לביה"ס לא רק שכיסו לו מלא דברים גם זיכו אותו...

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

אז תשלם למדא קודם ותשמור חשבונית, לך עם כל זה לתביעה ותכניס להם שם הכל.

 

אני בטוח שיש בתפוז פורום משפטי או פורום הורים ששם יודעים את החוק במלואו ואפילו יתנו לך קישור לחוק כדי שתשים את זה למנהלת בפנים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כל תלמיד מבוטח 24 שעות ביממה. פנה למזכירות בית הספר על מנת לברר את פרטי הביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יותר מכך, ה"תאונה" היתרחשה בדרך חזרה מבית הספר ולכן ישנו קשר הדוק.

שישלם את הסכום בשביל למנוע עצבים מיותרים ואז שיגיש את החשבון למשרד החינוך.

לא ישלמו ישירות אליו, ישלמו דרך בית המשפט.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תלמיד בית ספר נפגע האם הוא מבוטח?

כאמור, חוק חינוך חובה מטיל על הרשויות המקומיות חובה לבטח את כל התלמידים ומחייב את ההורים לשלם עבור ביטוח זה. הביטוח הזה תקף בלי שום קשר לפעילות של התלמיד בבית הספר, בכל מקום בארץ ובעולם, 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4180067,00.html

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בתור מדאיסט, בעיקרון בלי אישפוז, קופח לא משלמת. אבל לכול תלמיד בחוק חינוך חובה יש ביטוח מבית ספר שמכסה 24 שעות.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

התיישנות בכל תחומי הביטוח היא 3 שנים בינך לבין המבטח. לא מיוחד לסוג הביטוח כאן.

 

לא בית הספר אמור לשלם אלא חברת הביטוח המבטחת את התלמידים.

לכן הדרישה צריכ להיות מופנית אל חברת הביטוח ולא אל בית הספר.

 

בית הספר צריך לסייע אולי במילוי הטופסיולוגיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במקרה דומה בית הספר התנער והפנה לקופת חולים.

בקופת החולים, אם להאמין לסיפור, שלחה את המקרה לוועדת חריגים ובסופו של דבר שילמה.

 

או במילים אחרות, במדינת הקומבינה, הכל יכול להיות.

פורסם
במקרה דומה בית הספר התנער והפנה לקופת חולים.

בקופת החולים, אם להאמין לסיפור, שלחה את המקרה לוועדת חריגים ובסופו של דבר שילמה.

 

או במילים אחרות, במדינת הקומבינה, הכל יכול להיות.

 

מוזר. בית הספר כלל אינו צד לתביעה, לכל היותר עליו לספק את הכתובת ומספר הטלפון של הביטוח. ואת זה הוא כנראה חייב לעשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...