Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ דלק לקרבורטור נמוך


Triple-H
שימו לב! השרשור הזה בן 7518 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי בעיה שהיתה לי עם הרכב החלטתי לבדוק על הלחץ דלק שמגיע לקרבורטור.

ניתקתי את הכבל מהמפלג לסליל ההצתה, פירקתי את הצינור דלק שמגיע לקרבורטור ונתתי סטרטר...

הדלק אמנם הגיע, אבל הלחץ קצת נמוך... מה עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת לחץ דלק מתבצעת כאשר קצה צנור הדלק מתחבר אל שעון לחץ ואז המידע על לחץ הדלק הנו מדויק ולא ניחושי. אם בכל זאת באמת לחץ הדלק נמוך אז ראשית יש להחליף מסנן דלק ולבדוק שוב. בחלק מהרכבים יש רשתית סנון בתוך מיכל הדלק, על צנורית היציאה,

וגם רשתית זאת עלולה להסתם. כמובן שגורם חשוב עלול להיות משאבת דלק לא תקינה.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7518 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...