Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד שרכשתי את הרכב הנ"ל נסעתי על הפסאט של ההורים.

ואני חייב לציין הבלמים בפסאט הרבה יותר טובים, הרכב בולם יותר מהר במהירות גבוהה.

למרות שבאיביזה משום מה בעיר הבלמים מצויינים, אבל בכביש בין עירוני כשהמהירות

גבוהה, מרחק הבלימה ארוך יותר משמעותית ממה שאני רגיל בפסאט.

לפעמים אני מגיע למצב כשהרמזור מתחלף אני צריך לבלום בלימת חירום כדי לעצור לפני הצומת.

הבלמים נבדקו ויצאו תקינים, והם מקוריים (לא חליפי).

אני חושב למען הבטיחות לשפר אותם, אבל אני לא יודע במה זה כרוך.

אם יש "תופעות לוואי" או דברים שצריך לשים לב אליהם?

ואיזה סוג של בלמים משופרים אפשר להרכיב?

כמה אמור לעלות כל העסק?

יש למישהו כבר נסיון עם זה?

פורסם

אני לא יודע אם זה קשור אבל שלא היה ברקס חלש הוצאתי אויר מהברקס וככה הוא התחזק משמעותית!

 

בכל זאת אם את רוצה עזרה בנושר הזה תפנה אלי אבל קודם כל תשמע מומחים בנושא.

פורסם

ציינתה שערכתה בדיקה לבלמים - היכן?

במידה והבלמים תקינים אין צורך לניקוז אויר - כי במערכת תקינה אין אויר.

 

עצתי לך, אל תשחק עם החיים שלך -לך למומוחה בסוג הרכב שלך ותראה מה הלאה

זה שיש לך 4 צמיגים חדשים של GOODYEAR זה אחלה - מה עם אויר?

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...