Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

ברשותי טרופר ישן (95) בעל מקום לדין 1.

הבנתי מחנות אודיו לרכב שמערכת בסיסית (למוזיקה) הכוללת רדיו + 2 מגברים (4 ערוצים ו 2 ערוצים לסאב) + 4 רמקולים בסיסים + סאב תוכל בלחץ להכנס לתקציב מינימום של כ 5000 שקלים.

 

עקב בעיות תקציב פתאומיות (תקלה ברכב ) , רציתי לדעת האם יש טעם לחפש חלקים ספציפיים ביד 2 (מגבר , סאב וכו'...) ולחסוך ככה עוד מהמחיר או שהדבר לא מומלץ .

 

אני לא מבין בכלל באודיו לרכב... המטרה להנות ממוזיקה באיכות טובה (לא מחפש לפוצץ באסים או משהו כזה...)

 

אני יודע שהשאלה מאוד גנרית , מקווה שתוכלו לעזור לי עם הכוונה כלשהי.

 

תודה.

דב.

פורסם
היי ,

ברשותי טרופר ישן (95) בעל מקום לדין 1.

הבנתי מחנות אודיו לרכב שמערכת בסיסית (למוזיקה) הכוללת רדיו + 2 מגברים (4 ערוצים ו 2 ערוצים לסאב) + 4 רמקולים בסיסים + סאב תוכל בלחץ להכנס לתקציב מינימום של כ 5000 שקלים.

 

עקב בעיות תקציב פתאומיות (תקלה ברכב ) , רציתי לדעת האם יש טעם לחפש חלקים ספציפיים ביד 2 (מגבר , סאב וכו'...) ולחסוך ככה עוד מהמחיר או שהדבר לא מומלץ .

 

אני לא מבין בכלל באודיו לרכב... המטרה להנות ממוזיקה באיכות טובה (לא מחפש לפוצץ באסים או משהו כזה...)

 

אני יודע שהשאלה מאוד גנרית , מקווה שתוכלו לעזור לי עם הכוונה כלשהי.

 

תודה.

דב.

 

שלום דב,

לפי מיטב הבנתי מהודעתך , אינך חפץ במערכת "מפוצצת"

לכן שתי מגברים אני חושב שזה מיותר.

במקום שתי מגברים עדיף להביא מגבר אחד ברמה קצת גבוהה,

והוא יוכל לשמש אותך גם לסאב וגם לרמקולים .

 

מה התקציב כרגע?

בתקציב אמור להכנס גם התקנה? או שזה לא כולל התקנה?

איזה סגנון מוזיקה אתה שומע?

מה אתה רוצה מהמערכת?

 

לא בשביל משהו

אבל קריאה של חוקי פורום אודיו, תוכל לעזור לך לכתוב הודעה

בצורה העניינית ביותר

וכך חברי הפורום יוכלו להתמקד יותר, במקום לטחון מים בשאלות.

 

יום טוב חבר.

פורסם

ערב טוב ,

כיוונתי ל 2 מגברים מכיוון שהבנתי שזה יותר זול וגם יותר קטן, יוכל להכנס לתא קטן שישנו בטרופר מתחת לכסא האחורי.

 

המוזיקה שאני אוהב היא בעיקר רוק קל... מרון 5 , אדל, ברונו מרס , קולדפליי, ליידי גאגא וכו...

 

אין לי מושג כמה עולה התקנה ( עד 1000 אני מניח?!) אז אני יכול להוציא כ 2500-3000 על משומש חלקים בלבד. השאלה מה לקנות ובמה להשקיע... בסאב ? ברדיו עם שליטה על אייפוד? במגבר? איזה סאב .. וכו...

 

ראיתי לא מעט דברים בלוח המכירה פה בפורום ואין לי מושג מה מומלץ ומה לא.

 

בסופו של דבר צריך להתפשר ולהרכיב מערכת קומפלט עם סאב , HU, ארבע רמקולים , מגבר, כבלים... ולא להתבאס על איכות נמוכה או צלילים צורמים שקצת מגבירים ווליום .

 

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...