Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'אנטים שבורים,מחפש סט חדש... מאזדה 3 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה יש לי ג'אנט שבור (האחורי מימין) אין לי מושג איך עדיין, שאלתי את שתי האחים שלי שנסעו על הרכב אם קרה משהו בזמן שהם נהגו והם אמרו שלא...

 

בקיצור בגלל שהג'אנט שבור זה לא בטיחותי בכלל לנסוע עם הרכב ואני חייב בדחיפות להביא סט חדש במחיר סבבה (קוטר 16) למזדה 3. כמובן חשוב שיהיו יפים...

אז מי שמכיר מקום באיזור הדרום שמתאים למה שכתבתי שיגיד לי....

 

תודה :)

פורסם

בכניסה לעיר כזה? שכתוב אלימלך באדום?

אם כן אז תודה אני יודע איפה זה נמצא נלך אליו...

פורסם

AlDee שלום,

לפני שבועיים בערך החלפתי את הדיסקיות למאזה 3 שלי, אני חייב לציין שקניתי אותן במצב חדש ולא משומש דרך האינטרנט, זו הפעם הראשונה שאני קונה חלקי חילוף לרכב דרך האינטרנט ואני חייבת לומר שהתרשמתי לטובה, השירות היה מעולה וקבלתי תוך יומים את המוצר ישר למוסך שעליו ביקשתי שישלחו. אני מאמין שמעכשיו כל מה שאצטרך לרכב אני אזמין דרך האתר הזה, המחיר כמובן היה הרבה יותר זול מכל המקומות שבדקתי ויש שם כמעט כל דבר לרכב והשירות היה מעולה ואמין.

מומצלץ בחום!!!

פורסם

יש את צמיגי רפי מול תחנת הקמח בב"ש דרך חברון.

התקנתי אצלו מגנזיום מקורי מרוצה מהשירות ומהכל.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם
AlDee שלום,

לפני שבועיים בערך החלפתי את הדיסקיות למאזה 3 שלי, אני חייב לציין שקניתי אותן במצב חדש ולא משומש דרך האינטרנט, זו הפעם הראשונה שאני קונה חלקי חילוף לרכב דרך האינטרנט ואני חייבת לומר שהתרשמתי לטובה, השירות היה מעולה וקבלתי תוך יומים את המוצר ישר למוסך שעליו ביקשתי שישלחו. אני מאמין שמעכשיו כל מה שאצטרך לרכב אני אזמין דרך האתר הזה, המחיר כמובן היה הרבה יותר זול מכל המקומות שבדקתי ויש שם כמעט כל דבר לרכב והשירות היה מעולה ואמין.

מומצלץ בחום!!!

 

רק שכחת לפרסם את כתובת האתר חחחח

פורסם
AlDee שלום,

לפני שבועיים בערך החלפתי את הדיסקיות למאזה 3 שלי, אני חייב לציין שקניתי אותן במצב חדש ולא משומש דרך האינטרנט, זו הפעם הראשונה שאני קונה חלקי חילוף לרכב דרך האינטרנט ואני חייבת לומר שהתרשמתי לטובה, השירות היה מעולה וקבלתי תוך יומים את המוצר ישר למוסך שעליו ביקשתי שישלחו. אני מאמין שמעכשיו כל מה שאצטרך לרכב אני אזמין דרך האתר הזה, המחיר כמובן היה הרבה יותר זול מכל המקומות שבדקתי ויש שם כמעט כל דבר לרכב והשירות היה מעולה ואמין.

מומצלץ בחום!!!

 

מה הכתובת אתר?

 

ובכלל איפה אפשר להשיג גאנטים חדשים (או משומשים במצב טוב לא אכפת לי) בזול?

ברכב שלי (זה בתמונה) יש גאנטים פשוטים מברזל, וחלק נפגעו ממדרכות, תאונות שונות וכו' - אמרו לי שיש מצב שזה לא יעבור טסט - ואם כבר אז אני רוצה מראש עם רזרבה של זמן להזמין גאנט טוב ובזול יחסית (ולא לקנות יקר ברגע האחרון).

גם אמרו לי שהצמיגים לא יעבור - אז לכן אולי זו גם הזדמנות להגדיל מידה - איפה אני יכול למצוא מה חוקי לרכב שלי?

פורסם

מה רק לי זה נראה מוזר שבחורה שכותבה באתר 2 פעמים (היום אפילו) ממליצהעל להזמין באינטרנט?

סביר להניח שלא, אבל אם אתם רוצים בפרופיל שלה מופיע האתר שהוא:

אתר: carcare.co.il - מדובר בפרסומת כמובן, לא הייתי בונה על ההמלצה הנ"ל

 

והסיבה שהיא לא שמה אותו צריך 20 הודעות לפני, לא ידעתי את זה עד שניסיתי מסתבר שזו ההודעה ה-11 שלי

 

עריכה - שמתי לב באיחור שזה יכול להיות גם הוא, פשוט פעם נכתב חייב ופעם נכתב חייבת (משום מה שמתי לב רק להתייחסות בלשון נקבה)

פורסם

Grendel שלום,

 

קודם כל זה בחור! ונכון רציתי להמליץ על אתר שהתרשמתי מהשירות שלו לטובה וזול, וכמו שאמרת לא היה אפשר להכניס את הכתובת כי צריך 20 הודעות אז רשמתי את הכתובת בפרופיל כי שם היה אפשר לכתוב ומי שממש רצה יכל היה להיכנס לפרופיל ולבדוק.

 

דבר שני, נרשמתי לאתר כי אני מחפש משהו ספציפי והמליצו לי להיכנס לפורום הזה- אז אם אתה שואל אני מחפש פנס קידמי ימני ראשי לרכב של ההורים שלי יונדאי אקסנט 2006 ובאתר carcare.co.il אין להם כרגע במלאי יגיע עוד שבוע.

 

Grendelיש לך גם המלצות איפה אני מוצא את החלק ובזול חוץ מרק להאשים?

×
×
  • תוכן חדש...