Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין איך לפרק את הנורה השרופה הקדמית בבלנו

הכל מכוסה גומי, לא ברור לי איפה החיבור החשמלי לנורה שאמור לצאת במשיכה.

ההסבר בספר הרכב לא ברור בכלל.

אשמח לקבל עזרה

פורסם

לאט לאט.

יש לך שם עיגול גומי גדול, ובמרכזו משהו שנראה כמו עיגול גומי יותר קטן שממנו יוצאים חוטי חשמל (צמה קטנה של 3 חוטים), נכון?

תמשוך בזהירות כדי לא לקרוע את כל העסק, את החלק המרכזי, שהוא החוטים עם ה"תקע", המחברים החשמליים של הנורה.

אחרי שהוצאת את התקע החשמלי תמשוך גם כן בזהירות את הגומי הגדול, ואז צריך לשחרר את הקליפס מתכת מהנורה. (הטכניקה קצת מורכבת למי שלא ניסה, תנסה בעדינות, לא בכח. יש איזה וו קטנצ'יק שעליו נתפס הקצה של הקליפס שתופס את הנורה וצריך לשחרר אותו משם.

אז מוציאים את הנורה השרופה ומכניסים חדשה (H4 אם אני לא טועה) בתוך התושבת שלה, סוגרים עליה את הקליפס, שמים את הגומי הגדול, ואז מחזירים את המחבר החשמלי.

אם לא הולך תכנס למוסך.

יש רכבים שאין גישה וצריך לפרק מצבר\פילטר אויר וכדומה.

 

נ.ב. הנכתב לעיל הוא המלצה בלבד. אין אחריות. האחריות היא אישית על המפרק והשובר.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

קודם כל יש לך טבעת פלסטיק שאותה אתה צריך לסובב.

לאחר מכן תוציא את בית החשמל שמתחבר לנורה.

משם מה שנשאר לך לעשות זה להוציא את הגומי ולשחרר את תפסן הברזל שמחזיק את המנורה.

פורסם

אם הבנתי אותך , התקע לא יוצא מהמנורה .

זה קורה הרבה בגלל הזרם שזורם במגעים . איפה שסימנתי תדחוף מבדג שטוח בין התקע החשמלי לבין המנורה

והתקע ישתחרר .

אח"כ תוציא את כיסוי הגומי - יש כאלה במשיכה ויש בהברגה ןתוציא את המנורה .

רק בעדינות .

פורסם
אם הבנתי אותך , התקע לא יוצא מהמנורה .

זה קורה הרבה בגלל הזרם שזורם במגעים . איפה שסימנתי תדחוף מבדג שטוח בין התקע החשמלי לבין המנורה

והתקע ישתחרר .

אח"כ תוציא את כיסוי הגומי - יש כאלה במשיכה ויש בהברגה ןתוציא את המנורה .

רק בעדינות .

 

 

הצלחתי

זה היה באמת תקוע חזק ופחדתי שאני עלול לקרוע שם משהו אם אפעיל יותר מידי כח. המברג עזר.

תודה !!!

×
×
  • תוכן חדש...