Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות ריח שרוף מדי פעם במהלך השבועיים האחרונים פניתי לבדיקה במוסך אומגה (מורשה) בחדרה.

האבחנה שלהם בכותרת.

הרכב באחריות יבואן קרסו ונקנה לפני 5 חודשים.

המוסכניק אמר שלתקן צריך לפרק טיימינג (שנעשה טרם לרכישת הרכב לפני חמישה חודשים, כאמור) ושחבל שזה לא בוצע כשעשו טיימינג. להערכתו בשלב זה מדובר בנזילה קלה מאוד ולא משמעותית. ההמלצה היתה להמשיך לעקוב אם הנזילה מתגברת ולא לעשות כלום בשלב זה.

 

מכיוון שאני לא מבינה כלום בנדון, וטרם שאני פונה לעדכן את קרסו אשמח לשמוע מכם האם זה אכן לא קריטי כאגע ורק למעקב או שכדאי כבר להתעקש על טיפול?

 

תודה

פורסם

למה עקב נזילה (הזעה) ממכסה השסתומים, צריך לגעת בטיימינג?

מ.ש., את בטוחה שמדובר בנזילה ממכסה השסותומים? לחות כהה מסביב לבלוק של המנוע?

כי אם כן, בסה"כ מרימים את המכסה ומחליפים בו את האטם (אלא אם במגאן זה שונה - קשה לי להאמין).

בכל מקרה, מפתיע שאחרי 3-4 שנים על הכביש, הגומיה כבר התייבשה/נהרסה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
למה עקב נזילה (הזעה) ממכסה השסתומים, צריך לגעת בטיימינג?

מ.ש., את בטוחה שמדובר בנזילה ממכסה השסותומים? לחות כהה מסביב לבלוק של המנוע?

כי אם כן, בסה"כ מרימים את המכסה ומחליפים בו את האטם (אלא אם במגאן זה שונה - קשה לי להאמין).

בכל מקרה, מפתיע שאחרי 3-4 שנים על הכביש, הגומיה כבר התייבשה/נהרסה.

 

זה מה שכתוב לי בטופס הבדיקה מהמוסך (בכוונה ביקשתי לקבל בכתב העתק של הבדיקה) " קיימת נזילת שמן קלה ממכסה שסתומים מומלץ מעקב לקוחה לגבי החמרת הנזילה"

פורסם

כל נזילה מתחילה בהזעה קלה וברטיבות .

מכיון שיש לך אחריות אין שום סיבה שתסעי כך , תסבלי מריח שמן שרוף ומדי פעם תצטרכי לעקוב מה מצב הנזילה .

הדבר לא יסתדר מעצמו .

סדרי את זה ותשכחי מהבעייה .

פורסם

זה פתרון פשוט וזול. בכל מקרה, תתעקשי מול המוסך ואל תוותרי להם ושלא ימציאו לך סיפורים..

זאת עבודה של 20 דקות גג.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

מיטל שלום

 

בהמשך להתכתבותנו בפרטי , שוחחתי עם מנהל מרכז השרות.

לדבריו הכתם הוא יותר "הזעה" ולא נזילה.

האיזור נוקה על מנת שניתן יהיה לזהות בהמשך את היקף התופעה.

הנושא נותר למעקב.

אני ממליץ לך להיכנס שוב בעוד כשבועיים שלושה לביקורת.

 

אני בטוח שבעת שתגיעי לביקורת יסתדר העניין על הצד הטוב ביותר.

 

אם לא , אנא כיתבי לי ל [email protected] ואני מבטיח לא להרפות עד שהעניין יסתדר.

 

תודה

פורסם
מיטל שלום

 

בהמשך להתכתבותנו בפרטי , שוחחתי עם מנהל מרכז השרות.

לדבריו הכתם הוא יותר "הזעה" ולא נזילה.

האיזור נוקה על מנת שניתן יהיה לזהות בהמשך את היקף התופעה.

הנושא נותר למעקב.

אני ממליץ לך להיכנס שוב בעוד כשבועיים שלושה לביקורת.

 

אני בטוח שבעת שתגיעי לביקורת יסתדר העניין על הצד הטוב ביותר.

 

אם לא , אנא כיתבי לי ל [email protected] ואני מבטיח לא להרפות עד שהעניין יסתדר.

 

תודה

 

תודה רבה לך!

בהחלט אבדוק זאת בטווח הזמן שהצעת ואחזור לעדכן.

פורסם

ברנו מגאן 2 מכסה השסטומים הוא מכסה עם מחליקים שנועל את הגלי זיזים למקומם, למכסה אין אטם ומשתמשים בדבק אנאירובי לוקטייט 518.

 

אם תפרק את המכסה בלי לפרק את הטיימינג יש סיכוי טוב שהטיימינג יקפוץ.

 

במוסך מורשה תיקון הנזילה יכול להגיע לאזור ה 3 אלף שקל.

 

לפי ההוראות בפירוק הטיימינג מרכיבים חדש, מחליפים אטמי סעפת יניקה ובית מצערת.

 

החומר איטום עצמו עולה 100 ש"ח.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ עקב בעיה דומה.

זיהיתי נזילה קלה מהאזור העליון במנוע.

הערכה שלי שמדובר בנזילה ממכסה השסתומים או הפקקים של הקאמשאפטים (מכסי הטיימינג).

זה הולך להיבדק השבוע במוסך.

השאלה שלי למומחי הפורום,האם במידה ואכן הנזילה היא ממכסה השסתומים אני מסתכל על הוצאה באותו סדר גודל כמו ש- roeiw כתב מעלי בתגובה 11 (לפני כמה שנים..)?

ADZ

עריכה אחרונה על ידי adz

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

×
×
  • תוכן חדש...