Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

אני בעל פורד פוקוס 5 דלתות.

לפני יומיים התקלקלו המוטות (בוכנה?) התומכים בדלת תא המטען. כתוצאה מכך הדלת אינה "נמשכת" למעלה ואינה נתמכת כלל.

האם אתם מכירים את התקלה? האם צריך להחליף את כל המוט או אולי רק אטם? מחירים? מקומות מומלצים במרכז (אני גר בר"ג)?

 

מצ"ב תמונה של המוט שהתקלקל.

תודה מראש,

P

DSC_0026.jpg

פורסם

מכירים כמובן את התקלה, זה דבר שיגרתי ונפוץ.

יש צורך להחליף את שני הבולמים, הם לא ניתנים לתיקון.

 

עלות - משתנה מרכב לרכב, הערכה גסה-100-200 שקל לאחד לא מקורי.

אפשר להזמין בכל חנות חלקי חילוף.

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לחברי הפורום,

אני בעל פורד פוקוס 5 דלתות.

לפני יומיים התקלקלו המוטות (בוכנה?) התומכים בדלת תא המטען. כתוצאה מכך הדלת אינה "נמשכת" למעלה ואינה נתמכת כלל.

האם אתם מכירים את התקלה? האם צריך להחליף את כל המוט או אולי רק אטם? מחירים? מקומות מומלצים במרכז (אני גר בר"ג)?

 

מצ"ב תמונה של המוט שהתקלקל.

תודה מראש,

P

 

כמו שכבר כתבו לך, אפשר למצוא כאלו בוכנות במחירים נמוכים יחסית ולכן חבל על ההתעסקות הרבה שכרוכה בשיפוץ שלהן.

כנס לזירת חלקי החילוף של גלגלים, מלא את הטופס הקצר ותוך כמה דקות תדע בדיוק כמה זה עולה.

×
×
  • תוכן חדש...