Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ריגול (לקראת 2005): אודי A4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

8152_image.jpg

 

8153_image.jpg

 

התמונות מראות בפעם הראשונה איך תראה אודי מתוחת הפנים בגרסת הסדאן והסטיישן

 

הקו העיצובי העכשיוי נגלה לעינינו בפעם הראשונה כאשר הוצגה הA8 W12,

 

כאשר אחריה הגיעו העיצובים של ה A6 וה A3 ספורט. הA4 כפי שאנחנו רואים גם זכתה לעידכון.

 

התחת כנראה גם יקבל שדרוג מינורי, כפי הנראה גם על היצע המנועים לא ידלגו והוא יקבל מגוון רחב של מנועים.

 

חלק מההיצע הוא מנוע ארבע צילינדר לוגם סולר בהספקים הבאים: 115, 140 ו- 175 כ"ס.

 

דגמי הבנזין כנראה יגיעו מה A6 בתצורת V6 במבחר נפחים.

 

השקת הסדאן והסטיישן תהיה כנראה בו זמנית.

 

באדיבות CARCONNECTION

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
איכס!!!!!!

מה לעזאזל עשו לה עם הפרונט????

 

מה איכס?!

אוטו פרונט כמו לאודי A6 רק הפנסים שונים סך הכל .

 

בעיני אוטו משפחתי מצויין.(למרות שאני מעדיף את ה-A6 )

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

האוטו נראה ממש טוב , מעוצב בסגנון החדש של אודי וזה מתאים לה .

אני דווקא מאוהב בדגמי הסטיישן של המכונית הזו ( אל תשאלו אותי למה זה פשוט כך )

 

אגב האם גם ה A4 החדשה תהיה בנוייה מאלומניום כמו אחותיה הגדולות ?

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
איכס!!!!!!

מה לעזאזל עשו לה עם הפרונט????

על מה אתה מדבר הפרונט מצויין

אהבתי את הרעיון

 

תיקראו לי פסיכופת\משוגע\הפוך\שרוט\אידיוט

אבל ניראה לי (וכניראה רק לי) הפרונט מזכיר שור זועם שמיסתכל עלייך

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
איכס!!!!!!

מה לעזאזל עשו לה עם הפרונט????

על מה אתה מדבר הפרונט מצויין

אהבתי את הרעיון

 

תיקראו לי פסיכופת\משוגע\הפוך\שרוט\אידיוט

אבל ניראה לי (וכניראה רק לי) הפרונט מזכיר שור זועם שמיסתכל עלייך

 

לא אחי זה לא רק אתה,זה גם אני.

:wink: [

 

ומיצובישי גלאנט ספורט מזכירה לי ... :roll: ..... כריש :wink:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
פוטושופ

 

 

(התמונות דומות מדי! :shock: )

 

:mm_yeah:

באמת פוטושופ.

המכוניות מחזירות אור באותם המקומות, מלוכלכות באותם המקומות ועוד...

משכנתא זה קל

פורסם
פוטושופ

 

 

(התמונות דומות מדי! :shock: )

 

:mm_yeah:

באמת פוטושופ.

המכוניות מחזירות אור באותם המקומות, מלוכלכות באותם המקומות ועוד...

 

ממש לא...

אם תשימו לב ישנו קו סימון על הכביש, המכוניות עברו כמעט באותו המקום כאשר הצלם צילם אותן (מאותה הזווית כמעט) והגיוני שהחזר האור יהיה דומה (הוא לא אותו הדבר - רק דומה), כמו כן ישנם הרבה הבדלים בין המכוניות - המשענות ראש מאחור, מצב הג'אנטים (שמסתובבים), איזה חלק רואים מהנהג, כמו כן - המכונית העליונה נמצאת קצת יותר מקדימה (רואים את זה גם בקו סימון וגם בעץ).

 

יש עוד הרבה, שאני אמשיך?

 

אגב - לא נראה לי שהמכוניות מלוכלכות, מה שרואים שם זו ההשתקפות של הקוצים/שיחים מסביב.

פורסם

:mm_yeah:

 

 

קצת כבוד לצלם , מדובר בהנס ליהמן , צלם הריגול בה' הידיעה של עולם הרכב.

 

האיש שכל יצרני הרכב רועדים ממנו , ושכמעט המציא את נושא צילומי הריגול לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...