Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם.

 

מדובר על רכב של חבר שלי, רכש את הרכב וקיבל איתו רדיו טייפ מלפני 25 שנה לפחות - אני רציני.

טייפ כזה היה לאבא שלי ב BX בשנת 88...

 

מסתבר שבשביל לחבר אותו, אנסו את הצמה המקורית של רכב.

המחברים נשארו, אבל חלק מהחוטים הוצאו ממנה ובודדו עם איזולרבנד.

 

רק שביל לסבר את האוזן, הרדיו מקבל - מהאנטנה משום מה.

גם סוגיית החיבור לאנטנה תמוהה, או שאני לא את חיבורי ה HU בגרמניות.

ישנו חוט כחול שמחבר בין המחבר של ה HU לגליל אלומיניום שנמצא על כבל האנטנה עצמו...

 

כרגע3 ישנם חוטים שאמורים להתחבר למחבר:

2 חוטים בצבע כתום שחור.

1 חוט בצבע צהוב ורוד שיש בו + קבוע.

 

אני צריך תשובה ממישהו שמכיר את מערכת החשמל ברכב ויכול לתת לי סכמה.

 

תודה ושבוע טוב, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בוקר טוב

זה שהרדיו מקבל מינוס מהאנטנה זה לא טוב

נכון שהרדיו יעבוד ונכון שהנטנה תספק מינוס אבל עדיין זה לא תקין

בכל אופן מינוס זה לא בעיה וזו דאגתך האחרונה כי אתה יכול פשוט לקחת מינוס מכל נקודה בגוף הרכב

לגבי החוט הכחול שיש בגליל האנטנה אז זה חוט שמקבל פקודת פלוס כי ברכב הזה יש צורך במגבר אנטנה

לגבי הפלוס הקבוע ואחרי הסווי"ץ אז אין מנוס מלעבוד עם נורת ביקורת ופשוט למצוא את החוטים

חוטי הרמקול ניתן למצוא ולצמד צמדים בעזרת סוללה קטנה

בגדול אני הייתי ממליץ לגשת למתקין

בהצלחה

דרור

פורסם

בוקר טוב.

 

עדכון:

הרדיו החדש הותקן, רדיו תומך USB בלבד (אין דיסק), של חברת SONY.

 

הרדיו הגיע עם צמה מתאמת לחיבור של הרכב (לא ראיתי כזו צמה מוכנה במכשירים של פיוניר או קנווד).

 

בכל אופן, 3 החוטים הם ככל הנראה (ע"פ ספר הרכב):

2 חוטים המקבלים נתוני מהירות וככה דואגים לווסת את העוצמה של הרדיו - כנראה שייכים לחיבור לרדיו מקורי.

1 חוט של עמעום תאורה.

 

אני זקוק לסכמה מקורית עם הסבר לגבי הצבעים.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...