Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לפני שאני יתחיל אני רק רוצה להגיד שאני מודע לחשיבות של הבמה הקידמית ושתמיד עדיף על קומפוננט וסאב ללא רמקולים אחוריים אבל....

נוצר מצב שבו מכרתי את הרכב הקודם שלי וכחלק מעיסקת המכירה השארתי לקונה את הקומפוננט שהיו מותקנים ברכב (RAINBOW 265SLX DELUXE) אבל לקחתי את המגבר והסאב.

ברכב החדש שקניתי יש רמקולים אחוריים של פיוניר 6X9 שנשמעים די טוב ומכיוון שמבחינה כלכלית אני כרגע לא יכול להרשות לעצמי קומפוננט ברמה גבוהה חשבתי שבתור פתרון זמני אני יתקין את המגבר והסאב ביחד עם הרמקולים האחוריים שמותקנים כבר.

 

השאלה שלי היא האם העובדה שגם הסאב וגם הרמקולים שיושבים מאחורה יעבדו ביחד בצורה תקינה? ז"א לא יבטלו אחד את השני או שיגרמו לכל מני עיוותים כתוצאה מזה שהם יהיו די קרובים אחד לשני, והם יהו מאוד קרובים אחד לשני עקב כך שמדובר ברכב די קטן (פיג'ו 206).

 

תודה לעוזרים :-)

פורסם

אני באותו מצב בדיוק כמוך, אין תקציב והרמקולים האחוריים + סאב מחוברים למגבר וגם רכב קטן (איביזה)

 

אמנם יש מקדימה שתי רמקולים חזקים שמחוברים לרדיו דיסק, אבל אני די מבסוט מאיך שזה נשמע.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

את הסאב תמיד ניתן להתקין, וניתן גם לכוון את המערכת כך שעדיין עיקר הסאונד יגיע מלפנים.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...