Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להתחדש על צמיגים חדשים וקצת יותר טוב ממה שיש לי עכשיו

המידה היא 205\50\16 כרגע עומד סט של KHUMO SP-16 עבר שנה והצמיגים הקידמיים במצב של לא עובר טסט.

 

תודה מראש.

פורסם

במידה שלך יש :

FALKEN FK452

TOYO T1R

YOKOHAMA S.DRIVE

GOODYEAR F1

PIRELLI PZERON

MICHELIN PS3

DUNLOP SPORT MAXX

CONTINENTAL SPORT CONTACT

 

 

לא רשמת שום תקציב, רשמתי את הדגמים מהזולים ליקרים.

המחירים נעים בין 560 ל 1100 ש"ח לצמיג

 

תבחר לך לפי הכיס:

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=0&search=1&ar=0&r=16&a=50&s=205&CarType=1&page=1&OrderBy=&AscDesc=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

CONTINENTAL SPORT CONTACT

 

אם אכן קיים במידה אני ממליץ עליהם בחום -כרגע אני נועל אותם וממש מרוצה מהם.

 

במידה שלי 215-40-17 השגתי אותם במחיר של 860 כולל מע"מ עם הרכבה ואיזון.

לא עשיתי סקר שוק לגבי המחיר לפני זה אז אולי קיים יותר זול אינני יודע,אני חושב שאם שלך זמינים אין סיבה שיעלו יותר.

 

הבהרה-אצלי זה ספרה 3..אינני מעורה אם ישנם עוד דגמים ולכן תבדוק זאת

במידה ואין מדובר בצמיג שלי אני לא מכיר את שאר הצמיגים בסדרה ואין להתייחס להמלצה שלי.

פורסם

  1. בטייר ראק לא מצאתי את הצמיג המדובר.


    אני אניח שמדובר בצמיג הישן יותר ולכן הוא לא מופיע שם ואם כך הייתי ממליץ להתרחק ממנו רק עקב תאריך מיושן מאוד.
    יש SDRIVE במידה שלך ועוד הרבה צמיגים שעונים על הבקשה בהעדר תקציב קצת קשה לנתב אותך למקום הנכון.




אני מייעץ לך לבדוק גם את קוד העומס והמהירות שאתה זקוק לו(יש מקרים שהמידה תואמת אבל הקודים נמוכים).

לאחר שתסנן אך ורק את הצמיגים שמתאימים לרכב ולדרישות שלך בטייראק תבדוק מה זמין בארץ וככה נוכל להתקדם.

 

אם אתה באמת רוצה לעשות מחקר כמו שצריך שתמצה אותו ותקנה את ההכי טוב שיכלת.

במידה ואתה לא מעוניין בכזו עבודה "קשה" תרשום תקציב אני מניח שיהיו פה מספר הצעות ומתוכם תבחר.

פורסם

מידה קצת קיצונית הייתי אומר למאזדה, אך הרכב מתמודד עם המשקל הזה על ההגה והציריות?

תבדוק אולי יש לך בעיה באיזונים או עוד חלקים כל שהם אין מצב שתוך שנה הצמיג לא מתאים לעבור טסט ללא סיבה, או שאתה מתגרזן הרבה?

ואחרון חביב במחיר הזה לצמיג יהיה קצת קשה למצואה צמיג טוב במידה הנ"ל. במידה הזאת יש צמיגים טובים מאד חבל.

×
×
  • תוכן חדש...