Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לאיביזה 1.4 החשה שבמבצע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מחזק את מה שהבחור מעלי מציע.

תבקש הצעת מחיר לביטוח על שם אמא או אבא שלך (מי מהם שיש לו היעדר תביעות) ותוסיף את עצמך כנהג נוסף רשום בפוליסה, זה יכול להוזיל את העניינים. מעבר לזה אני ביטחתי איביזה "ספורט" 1.2 ב-4.6K בפניקס דרך סוכנות של שומרה. שווה לברר.

לגבי הקוד דגם (עם החלק הזה אינני מסכים עם הבחור מעלי) האיביזה ברמת אבזור רפרנס הוצעה בסוכנויות עוד בימים של המרתון מכירות שהיה בספטמבר השנה. אני יודע כי ראיתי את הדגם בתצוגה וגם קיבלתי עליו הצעת מחיר בזמנו באספקה מיידית. ממליץ לך להרים טלפון לאחת הסוכנויות ולבקש את הקוד. גם אם הרכב הספציפי שלך עוד לא הגיע לארץ זה לא אומר שהם לא יודעים מה קוד הדגם.

 

אל תמליץ סתם דברים,

לא ממליץ לך לרשום את הפוליסה על שם אחר.

במידה ובאמת תזדקק לביטוח הם יכולים להתחיל לעשות בעיות עם הנהג העיקרי וזה יכול להגיע לבית משפט.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אני לא ממליץ סתם.

אם השם שלו מופיע בפוליסה בנוסף לנהג העיקרי אין להם שום אסמכתא משפטית לכך שהביטוח לא חל עליו, להפך.

אבל כן, אני מסכים עם זה שעדיף שהוא יופיע כנהג עיקרי.

.I Rock, There For I Am

פורסם

יש מישהו שקיבל הצעה נורמאלית לביטוח צעיר? (כל נהג מגיל 17)%

עד עכשיו הכי 'זול' שהציעו לי זה 6025 שח לביטוח מקיף, לעומת סביב ה3k למעל גיל 24

פורסם
יש מישהו שקיבל הצעה נורמאלית לביטוח צעיר? (כל נהג מגיל 17)%

עד עכשיו הכי 'זול' שהציעו לי זה 6025 שח לביטוח מקיף, לעומת סביב ה3k למעל גיל 24

 

הבנתי שישר קפצת לעמוד מס' 2.

 

מקס.

פורסם

היום קיבלתי הצעה אני חושב בכי טובה שיש..

ביטוח חובה+מקיף בסביבות ה5100 כי אני גר עם ההורים ונוסע באוטו שלהם(תוספת 300 שקל בגלל תביעה לפני שנתיים)

בנוסף חודש 13 מתנה :)

היום הרכב הגיע לארץ וכבר שילמתי על האוטו ומקווה שיגיע כמה שיותר מהר :-D

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
היום קיבלתי הצעה אני חושב בכי טובה שיש..

ביטוח חובה+מקיף בסביבות ה5100 כי אני גר עם ההורים ונוסע באוטו שלהם(תוספת 300 שקל בגלל תביעה לפני שנתיים)

בנוסף חודש 13 מתנה :)

היום הרכב הגיע לארץ וכבר שילמתי על האוטו ומקווה שיגיע כמה שיותר מהר :-D

 

אני לא מבין אותך...

אם כבר טרחת לכתוב שקיבלת הצעה טובה (הכי טובה), למה לא לכתוב גם את שם חברת הביטוח כדי שמי שמעוניין יוכל לבדוק עבור עצמו גם? אמיגו, תעשה את העבודה עד הסוף...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
באיזה חברה?

 

9 מליון

 

 

דרך אגב 9 מליון ו555 זאת בדיוק אותה חברה אם אותם בעלים ואותו מסד נתונים (עדכנתי כתובת אצל חברה אחת לאחר 10 דקות החברה השניה כבר היתה מעודכנת )

זה קרטל !!!

×
×
  • תוכן חדש...